FIFA21 - Club gezocht

Na eindelijk FIFA 21 te hebben gekocht, ben ik op zoek naar een club voor een lange carriere. Ik ben op zoek naar een club die tegen de top zit. Voorwaarde zijn een echt stadion, veel real faces en Europees voetbal in het eerste seizoen

Leicester, Bayer Leverkusen, Villarreal zijn zo de eerste clubs die in me opkomen.

Misschien Lyon een optie?

Spelen geen Europees dit seizoen maar wel heel fijne ploeg voor carrière

Zit Deportivo La Coruña in feite nog in het spel? Nu ze in derde klasse zitten? :confused:

Neen geen Deportivo meer

Toch wreed hoe (letterlijk & figuurlijk) zo’n traditieclub kan dalen … :confused:

Ik weet niet of ik door wil met mijn carrière met Lyon de uitdaging valt toch wat tegen wil in elk geval een 2e carrière starten.
Ik zat te denken aan de volgende clubs die ik op kan bouwen:
HSV
Bournmouth
Nottingham
Malaga

Wat zou jullie voorkeur hebben of hebben jullie misschien betere opties?

HSV, Malaga & Bournemouth mooie clubs met eigen stadion.
Ik speel momenteel met Stoke City, ook een aanrader.

1 like

Ik zoek een club waarvan de competitie in het voorjaar begint, volgens mij is dit in (Zuid-)Amerika het geval maar ook in een aantal Europese competities? Weten jullie welke dit allemaal zijn?

Scandinavische clubs volgens mij ook, iig Zweden en Noorwegen. Ook de MLS dacht ik.

1 like

Van de MLS was ik van op de hoogte, en ik dacht inderdaad dat Scandinavische competities dit ook deden maar was niet zeker en ook of elk land dit doet.

Ik neig naar een RTG-carrière, maar heb nog geen idee welk team ik wil gebruiken. Ik zit er ook aan te denken om met een buitenlands team in de League Two te beginnen. Iemand ideeën? Zijn Sunderland en Portsmouth nog aanraders?

Sunderland absoluut. Maak daar weer eens een topploeg van. Genoeg uitdaging!

1 like

@Jochem
Heb in FIFA 20 een RTG carrière gehad met Cheltenham Town. Ik ben er tot in de Premier League mee gekomen.
Sunderland opbouwen lijkt me ook wel een goeie keuze.

1 like

Ik zit ook te denken aan een Ierse club in de League two te plaatsen. Eigen jeugd starten en een Iers team bouwen richting de Premier League.

Ik wil graag een carrière beginnen in de Premier League met één van volgende teams:

-Aston Villa
-Southampton
-Newcastle United
-Brighton & Hove Albion

Iemand die me kan overtuigen om voor één van deze teams te kiezen?

Ben zelf met Newcastle bezig, begin seizoen 2. Prima basis elftal, meeste spelers eind 20 begin 30, dus in korte tijd ruimte voor verjonging. Groot stadion, club enkel matige resultaten. 3 schitterende tenue’s. Gebroeders Longstaff als boegbeeld.

Ik vind zelf Aston Villa een mooie club! Nu ook wat meer verstandig transferbeleid met Britse jongens, Grealish weten te behouden en met Barkley een goede huurdeal weten te maken.

Ben uiteindelijk met Atlanta begonnen, knap stadion en zelfs muziek wanneer je scoort