Leipzig zou dat kunnen spelen. Conte is clubloos op dit moment, je zou met hem kunnen starten bij Arsenal of Spurs.
Denk dat ik te gemakkelijk resultaat ga boeken. Zal eens wat oefen duels gaan spelen en kijken wat het beste is.
Ik zoek een club voor een laatste carrière te doen een topclub met echte stadion die Europees speelt maar waar je wel kunt bouwen en uw eigen stijl in kan verwerken
-
Tottenham, die hebben net dat laatste zetje nodig. Kern van de ploeg is goed met Delle, Son en Kane. Wellicht door selecteren.
-
Dortmund heeft veel jeugd en dat maakt ze wisselvallig.
-
Valencia, zitten in zware crisis. Verkochte wat ster spelers voor een habbekrats. Hebben nu onder Bordelas een spijkerharde speelstijl.
Dortmund al gedaan deze fifa
Dan heb je nog twee opties 
Bij welke clubs zien jullie Rice en Bissouma samen spelen? Ook zou ik graag Raphinha er ook nog bij willen betrekken.
Tottenham Spurs wellicht
Als fan van Arsenal is dit wel een moeilijke 
Ik heb ook helemaal niks met Spurs. Misschien Everton want die zijn financieel behoorlijk krachtig
Misschien kijken of je met West Ham net als Leicester de volgende stap kan nemen? Rice heb je dan al. Anders komt je denk toch uit bij United, Spurs of Chelsea.
Ik begin vanavond een nieuwe carrière, maar ik twijfel tussen Sevilla, Aston Villa, Rennes en Nice.
Ik zelf heb een carrière met Sevilla gedaan. De uitdaging was om bij de eerst 4 te komen. Ze hebben aardige leuke spelers. Maar met wat goeie aankopen kun je er een leuk team van maken.
Maar ik weet niet of je al in Spanje geweest bent bij een club?.
Anders zou ik naar Frankrijk gaan. Nice lijk mij een mooie uitdaging. Voor al dit seizoen met hun Nederlanders die daar spelen.
Zit zelf in seizoen twee met Nice. Ineos is hun sponsor die er behoorlijk wat geld in hebben gestoken. Heb inmiddels ook Rosario en Stengs binnen gehaald maar was al eventjes met Nice onderweg. Heb stadion naam veranderd zodat het al heel anders aanvoelt. Echt een leuke selectie en mooie tenue’s
Vandaag of morgen zou er een 21-22 mod uitkomen (enkel pc uiteraard), en ik denk eraan eens onderin de PL de uitdaging aan te gaan. Ik kom er echter niet uit, en twijfel tussen Norwich (Rashida, Cantwell, Gimour, Tzolis (en ploeg van persoonlijke held Stephen Fry) en Brighton (5-2-3, Bissouma, Cucurella, Mac Allister, Mwepu, Graham Potter). Moeilijk!
Qua spelers lijkt Norwich mij het leukst om mee te spelen. Vind zelf de tenues dan weer wat minder dan Brighton.
Klopt. Ga met beide eens een match proberen, maar denk dat het toch Brighton wordt. 4231 heb ik al zo vaak gedaan, 523 eigenlijk nog nooit.
En Trossard niet vergeten, was toch erg belangrijk voor Brighton afgelopen seizoen 
Is er een club dat 4-4-2 (ruit) speelt? Ik weet dat Dortmund nu ook zo speelt maar heb liever een kleinere club.
In Italië zijn er wel enkele, zo uit het hoofd kan ik voorlopig enkel Sampdoria opnoemen.