FUT 19 Web App & Packs

Ik had Dzeko en Vrsajlko gepackt dus een EEN Seria a team gebouwd. Met de overige coins van de spelers heb ik een heel cheap gouden PL team gemaakt zodat ik die kan omwisselen. Wss ga ik dan met het Seria a team Rivals doen en met het goedkope PL team offline seizoenen/Squad battles.
Daarna ben ik gaan traden en nog Mandzukic, Donnaruma, Parolo, Brozovic en De vrij kunnen kopen. Hoop nu te sparen voor Hamsik, maar die ik ± 15k, dus dat is een uitdaging.

Zo is mijn team nu.
59

1 like

@Zimooo9, bedankt! Maar, hoe weet jij precies wie er voor 800 gaat en 1000 opbrengt??

Hoe komt dat dat er al ploegen zijn met 215 000 wedstrijdinkomsten?? In Canada al uitgekomen?

Ja, dat moet je zelf door de markt in de gaten te houden. en het hoeft geen speler te zijn. Het kan ook het thuisshirt van Real madrid of Manchester United zijn, of een goede teamgeest.

Op futbin staan de prijzen van de spelers.

In mijn starters pakketjes had ik echt niks zitten, heb met mijn XBox early acces maar even wat wedstrijden gespeeld in Squad Battle kreeg toch elke wedstrijd ongeveer 2K coins. Toen ik op 12K coins stond ben ik gelijk begonnen met traden, en heb ik de Hybrid Leagues en Hybrid Nations sbc’s gedaan, daar kreeg ik wel een paar leuke spelers, Walker, Wijnaldum en Martial. Heb Walker op de transferlijst gezet heb hem voor 68K verkocht. Jammer genoeg ben ik nu wel door mijn 10 uurtjes early acces heen, maar heb al wel twee teams staan voor als de game volgende week uit komt. Dit zijn nu mijn teams de Premier Laegue team gebruik ik voor online en het Nederlands team eerst voor offline. En heb nog bijna 60K coins over maar die bewaar ik om te traden.
https://www.futbin.com/19/squad/13695
https://www.futbin.com/19/squad/13713

Via Early Access kan het spel via PC en Xbox al gespeeld worden.

Ik had 22000 cions uit pakketjes gehaald heb dit al kunnen kopen

Lekker hoor ben! Ben je een van 1972? Net als ik een oude gamer ik ben van 1982

Blijf spelen zolang het leuk blijft

Ssst hahaha ja ben van de oudere garde, en precies zolang het leuk blijft om te doen, blijf ik het doen.

@Grunn1972 Damn Grunn wat een lekker team heb jij al ! mega jaloers. Ik ben heel benieuwd hoe je vardy vind spelen. Vorig jaar was pace echt het allerbelangrijkste. Dit jaar vond ik met de demo dat je ook makkelijk kon scoren door kopballen.

@Alwin Jij bent ook al lekker op weg. Ederson had ik vorig jaar als OTW kaart. Heb hem tot TOTS gebruikt omdat ik hem echt mega goed vond en de gea gewoon te duur was. benieuwd of hij dit jaar ook zo is want hij heeft natuurlijk al een upgrade tov vorig jaar.

Hey!

Ik had dit ook op internet explorer.
Je kan het blijkbaar enkel openen in Chrome of Firefox :wink:

@Zimooo9 Ik ben zelf ook benieuwd naar Vardy kon jammer genoeg niet meer spelen om hem uit te proberen mijn 10 uurtje zaten erop. De demo heb ik niet gespeeld ik vind het verschil tussen de demo en de real game altijd te groot daarom speel ik die nooit. Wel vind ik de Gea niet echt super in de Squad Battles speelde ik tegen een 68 rated team op Legendarisch en kreeg vijf schoten tegen en alle vijf gingen ze erin, ik won gelukkig via strafschoppen na 5-5 in de wedstrijd.

Maar jou team ziet er ook niet verkeerd uit.

@Alwin speel jij op PS 4 want anders heb je die spelers wel heel goedkoop gekregen, of je bent een goeie sniper want op XBox betaal je alleen voor Ederson al meer dan die 22K. Wel hele goede spelers en dat voor maar 22K ben benieuwd wie je daar allemaal tussen gaat zetten.

Mag niet klagen over mijn packs dit jaar! Ben benieuwd hoe duur De Gea volgende week wordt. Ga hem hopelijk op hoogtepunt verkopen en dan Alisson halen als goedkoper alternatief en dan wellicht met Salah op flank.

3 likes

Ah op die manier. Ik dacht dat ps4 een server apart was.

Die ederson heb ik gekocht voor 16k
Vardy 8k

Maadagnachts ga ik echt beginnen met bouwen wil meer als 100 euro aan pakketjes kopen

Puur door het verkopen van al mijn spelers en het doen van wat sbc’s, heb ik het volgende al bij elkaar gekocht:


Spelers als Kompany en Jorginho heb ik gekocht in de hoop dat ze veel stijgen door o.a. hoge rating voor POTM sbc en Jorginho’s waarschijnlijke OTW.

1 like

Kan iemand mij helpen? Je hoort toch elke dag een surprise oid te krijgen als je inlogt op de Web-app? Heb vandaag nog niets ontvangen…

@Scrum toen ik vanmorgen aanmelde kreeg ik een melding dat er een storing is en daarom geen gratis beloning was. Ze zouden het gaan “uitzoeken”.

@Zimooo9, hmm, lekker weer EA.