FUT 19 Web App & Packs

Hallo heb net FIFA pionts gekocht maar zie ze niet in me web app! Kan ik ze pas ontvangen als ik pas de game echt heb of hoe werkt dat? Nu is er niks bijgeschreven op de web app

Klopt linkt aan je ps4 profiel. Hopenlijk voor jou niet aan fifa 18 ,want dan ga je veel moeite moeten doen om dit over te zetten.

Nee waren echt FIFA 19 pionts

Nog een geluk. Die zullen de 25 ste actief komen tenzij ea dat omzet. Maar vrees dat ze nu op dit moment andere dingen te doen hebben. Met het falen van de dagelijkse pakketten voor de release.

Ja me points worden de nacht van maandag op dinsdag 00:00 bjjgeschreven worden

1 like

Als het op fifa 18 was, was het ook geen probleem want bij inloggen op fifa 19 vragen ze of je jou punten van fifa 18 wilt overnemen.
Het is bijna zover @Alwin😁 benieuwd wie je allemaal gaat pakken. Ik heb net na een beetje traden Hamsik kunnen kopen

Ja ben ook benieuwd wie ik ga packen
Nog iets meer dan 50 uur en kunnen we eindelijk aan de slag

Had nog vraag sanchez kan je kopen voor 32.000 blijven die prijzen zo laag?

Ik vermoed van niet. Maar met die speciale kaarten al zo vroeg te grabbel te gooien kan het zijn van wel.

Jawel volgens mijn kun je de punten wel makkelijk over zetten word dacht ik idd gevraagd

@Zimooo9 speel je op PlayStation?
Voeg me toe tatabana073 kunnen we keer potje doen

@Fremeyer jij natuurlijk ook mag ook toevoegen

1 like

Iemand interesse in FIFA 18 cions :joy:

Zo die heeft een toppertje gepackt :crazy_face:

Al me spelers verkocht haha had er veel geld in zitten :joy: ga nu alleen nog demo spelen tot maandag om ingespeeld te raken

Iemand nog trading tips buiten bpm en lage goede golds en verbruikersitems

Jager kaartjes kopen nu best goedkoop gaan dadelijk weg voor maximale bedrag 5k

@Alwin ja heb PS4. Zal je dinsdag ff toevoegen als ik thuis kom na werk. Ga dan wel eerst ff mijn sb en rivals doen voor die dagen maar kunnen we over tijdje ff potje doen. Verwacht wel dat je beter bent want ik speelde geen divisie 2 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oké is cool @Zimooo9

Spelen we idd niet gelijk eerst even alles doen en proberen!

Zo wil ik me team hebben dinsdag als ik het haal met cions

Ja de jager methode ken ik. Ben alleen opzoek naar nieuwe methodes

Vraagje? Spelers zijn nu best goedkoop op de transfermarkt lopen die prijzen op Wanneer het spel uitkomt want anders ga ik nu al spelers kopen

@Alwin nou als dat je team is hoeven we niet eens te beginnen hoor :joy: Daar win ik nooit van of ik moet toch een packluck hebben straks. Mijn team is nu zoals hieronder en hoop dan op Alex Sandro en Miranda achterin en misschien Can op het middenveld. Maar dat lukt denk ik de eerste week nog niet. Verwacht namelijk dat prijzen straks echt wel gaan stijgen. Als voorbeeld. Handanovic is nu 18k voor een 88 rated speler. Als er straks SBC’s komen waarbij je highrated spelers nodig hebt denk ik dat hij echt wel naar de 30k gaat. Busquets is nu ook goedkoop voor 88 rated.