Hamburger SV | Looking for glory

Ik sluit mij aan bij de reacties van Jochem en Daniel. Martin Jol, straight to the point, geen flauwekul, gewoon erop klappen. Heel klein puntje vind ik alleen dat hij Arp geadviseerd heeft nog een jaartje te blijven. Martin Jol is doorgewinterd in het vak, en zou hem zeker geadviseerd hebben te blijven en zich eerst met Hamburg weer te laten zien in de Bundesliga. Als spits slagen bij een wereld ploeg is niet gemakkelijk, zeker niet als je niet minstens 1 vd 3 besten bent binnen de landgrenzen. Ik ben benieuwd naar je volgende stuk.

Thanks voor je feedback! Ik had er ook extra bij benoemd om nog minstens een jaar te blijven :smiley:

Goed stukje! Martin Jol is zoals gezegd duidelijk en dat past hem ook wel natuurlijk

Die Arp is inderdaad een mooi talent, is hij eigenlijk al onbetwist basisspeler bij HSV?
Over je stuk, mooi informatief interview. Zoals hierboven al benoemd draait Jol er niet omheen, al ben ik benieuwd wat ze er bij het management van vinden dat hij het een puinhoop vindt.

@db1512: vorig seizoen heeft Arp ongeveer de helft van de wedstrijden gespeeld.

Nu is de grote vraag: zal hij ook volgend seizoen zijn wedstrijden voor HSV blijven spelen?
Je leest het hieronder:

Goed stuk :grin:, denk alleen dat je “2022” bedoelt ipv "2012":wink:.

Goed dat je het zegt! Moet 2020 zijn, geen idee hoe ik bij 2012 kom :joy:

Goed stukje hoor! Wel opvallend het “2012” stukje inderdaad, maar dit mag de pret niet drukken😂 Ik denk wel dat hij de favoriet is voor de top-scorer titel in de 2. Bundesliga. Ik ben bernieuwd!

Prima stuk! Lekker veel minuten laten maken dit seizoen, mee draaien om de topscorderstitel en door laten groeien naar een hoger niveau!

Goed stukje inderdaad! Goed dat Arp heeft besloten nog eventjes te blijven. Je zult hem zeker nodig hebben in de strijd om promotie en daarnaast komt het zijn eigen carrière ten goede.

Wat ik persoonlijk nooit zou doen is een trainer over ‘nietszeggende clubjes’ laten praten en zeker niet zonder dat daar verder nog aandacht wordt aanbesteed. Ik vind dat nogal denigrerend overkomen en een trainer van HSV lijkt mij nou niet in die positie op dit moment. Maar zoals ik al zei is dat vooral iets wat ikzelf niet zou doen, los daarvan vind ik het dan ook een goed stuk en is het zeker mooi dat je hem kunt behouden.

Ik heb daar persoonlijk ook over zitten twijfelen om dat stukje er wel of niet in te doen. Uiteindelijk besloten om het wel te doen, mede doordat er geen clubnamen genoemd worden en niemand zich dus aangesproken hoeft te voelen. Verder draait een man als Marin Jol natuurlijk niet om zijn mening heen. Wat je zegt over dat een trainer van HSV op dit moment niet in de positie is om dat te kunnen zeggen ben ik het niet mee eens. Ondanks de degradatie blijft HSV natuurlijk een van de grootste clubs van Duitsland.

1 like

Je hebt ook zeker een punt wat betreft Martin Jol en de uitspraak is ook helemaal niet fout natuurlijk. Dat HSV ondanks de degradatie een grote club blijft klopt ook wel, maar als de trainer van Twente zoiets dergelijks gaat lopen roepen, verwacht ik dat hij daar niet zomaar mee weg komt. Om die reden viel het mij op en had ik er niet voor gekozen, maar daarom is het natuurlijk ook jou story. :wink:

Goed dat je Arp hebt weten te behouden. Die kan over een paar jaar mooi wat geld in het laatje brengen.

Dit nieuwsartikel is gebaseerd op de realiteit, aangezien Arp in het echt ook een aanbod van Bayern heeft afgeslagen. Ook heeft hij aangegeven wat terug te willen doen, en zijn letterlijke woorden waren ‘ik ben nog lang niet klaar bij Hamburger SV.’

Ik kan in mijn story dus twee kanten op gaan met deze jongen: of ik train hem door tot een (wereld?)topper, of ik maak een echte clubman van hem waar er tegenwoordig nog zo weinig van zijn, zoals een Gerrard bij Liverpool was of een Messi bij Barça is. Hoe goed hij ook gaat worden, kijkend naar zijn uitspraken over de club is het duidelijk dat Arp heel veel om de club geeft en daardoor is deze optie ook niet geheel onrealistisch!

Welke kant ik met hem op zal gaan zal over een aantal seizoenen duidelijk worden.

Je kan inderdaad 2 kanten op met hem en het is een goede zaak dat je hem nu nog langer aan de club bindt.

Naargelang zijn prestaties van jou en de club kan dit vele kanten op. Maar hem nog 3 max 4 seizoenen houden en dan voor tegen de 60miljoen of meer verkopen lijkt me wel geen slecht idee.

Zulke uitspraken over het niet willen vertrekken bij een club zijn in het verleden wel door meer spelers gedaan en uiteindelijk blijven ze dan vaker niet dan wel. Denk dat de toekomst van Arp in Hamburg vooral afhangt van de prestaties van HSV, indien ze er dit seizoen niet in slagen terug te keren naar het hoogste niveau zal hij denk ik toch vertrekken. Voor dit seizoen in elk geval mooi dat je hem hebt weten te behouden.

@tomcleanmountain hoe en waar schrijf jij je stukjes?

Uiteraard is dat volledig afhankelijk van de prestaties! Ik ging nu even uit van het beste scenario (de kant die mijn carriere met HSV hopelijk uit gaat), terugkeren naar de Bundesliga in het eerste seizoen en daarna stappen gaan zetten om de club weer Europees te laten voetballen.

@Scrum, ik maak mijn stukjes met Photoshop.

Ondertussen heeft de club van Martin Jol interesse getoond in een speler van een competitiegenoot…

Zelf ken ik de speler niet, maar Jol zal niets voor niets interesse in hem hebben denk ik zo.