Het zou uiteraard fantastisch zijn dat je van Juve kunt winnen en zo de titel in de wacht kunt slepen. Een glansseizoen ben je intussen aan bezig.
Ben erg benieuwd naar de uitslag! Ik voorspel een 2-1 overwinning voor Torino. Overigens, wat een elftal heeft dat Juventus zeg
Op het veld van Juve? Moeilijk, maar niet verliezen zou een goed resultaat voor jullie zijn! Ik denk 2-2! Succes!
Succes, ik gok op een ware Belotti-show
Succes. Ik denk ook dat Belotti weer heel belangrijk is
Veel succes, hopelijk kan Belotti het waarmaken in de beslissende match.
De Ligt nu al cappie van Juve, zal een interessant gevecht worden tussen De Ligt en Belotti. Verwacht een duel waarin slechts één of twee goals zullen vallen, een 1-0 of 1-1 gok ik.
Mooi gemaakt weer. Hopelijk kun je weer een goed resultaat halen tegen Juve. Zet hem op!
Speelronde 33 //
Wedstrijddetails
Speelronde 33 | Woensdag 21 april | 20:45
Torino FC – Juventus 2-1 (0-0)
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær, Nkoulou, Izzo (Lukic 82’); Ansaldi (Berenguer 61’), Verschaeren, Tonali, Baselli (Falqué 84’), Almada; Zaza, Belotti.
Opstelling Juventus // 4-4-2 | Szczesny; Danilo, Rugani, De Ligt, Alexander-Arnold; Thiago, Bentancour, Kanté, Dybala (Bernardeschi 57’); Ronaldo, Agüero (Ilicic 61’).
1-0 Simone Zaza 24’
1-1 Sergio Agüero 29’
2-1 Andrea Belotti 77’
Geweldig gemaakt. Nog paar een paar wedstrijden. Kampioenschap ligt binnen hand bereik. Weer Belotti die de winnende gemaakt. Gefeliciteerd
Dit ga je niet meer weg geven ! Heerlijke overwinning, nu nog een extra glans met de Europa League
Prachtig gedaan met die livecommentaar. Je bent er bijna. Een ding is zeker, de titel gaat opnieuw naar Turijn. Al zal het niet naar Juventus zijn hoogstwaarschijnlijk.
Het kampioenschap lijkt nu toch wel redelijk binnen te zijn, al is het seizoen nog niet voorbij. Succes in iedergeval met de komende wedstrijden en de duels tegen Roma!
Speelronde 34 //
Wedstrijddetails
Speelronde 34 | Zaterdag 24 april | 20:45
Atalanta – Torino FC 0-4 (0-2)
Opstelling Atalanta // 3-5-2 | Berisha; Caldara, Mancini, Djimsiti; March, de Roon, Malinovskyi, Ikoné (Kalu 74’), Gómez; Zapata, Muriel (Vido 55’).
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær (Lukic 74’), Nkoulou, Izzo; Ansaldi (Falqué 74’), Meïté, Tonali, Baselli (Verschaeren 55’), Almada; Zaza, Belotti.
0-1 Andrea Belotti 23’
0-2 Andrea Belotti 30’
0-3 Andrea Belotti 76’
0-4 Andrea Belotti 82’
Daniele di Nardini over zijn aanvoerder Andrea Belotti. Hij scoorde dit seizoen in alle competities in totaal al 53 doelpunten!
4 goals van Belotti en 53 goals al. Wat een spits. Top overwinning
Heeft Real al gebeld voor Belotti?
Aan de top komen is 1, er blijven is 2. Neemt niet weg dat het fantastisch gaat. Acht je het realistisch om Belotti te behouden met een super seizoen als deze. Misschien een top idee om hem als club icoon te behouden zoals Totti voor Roma altijd is geweest.
Een topspits in de gelederen. Bijhouden zolang als je kan als hij op niveau blijft presteren zou ik zeggen. Ik hoop dat je hem nog lang kan bijhouden.
Halve finale //
Wedstrijddetails
Halve finale | Donderdag 29 april | 20:45
Torino FC – AS Roma 1-0 (1-0)
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær, Nkoulou, Izzo; Ansaldi, Meïté (Verschaeren 58’), Tonali (Lukic 89’), Baselli, Almada (De Silvestri 58’); Zaza, Belotti.
Opstelling Ajax // 4-5-1 | López; Santon, Lindelöf, Elvedi, Vresaljko; Spinazzola (Kluivert 89’), Nzonzi, Cristante, Ünder, Zaniolo (Pellergrini 58’); Schick.
1-0 Simone Zaza 45+2’
Andrea Belotti mist een strafschop 90+5’
Overige resultaten //
Paris Saint-Germain - Olympique Lyon 0-1