Manager Story | Daniele di Nardini | Alle wegen leiden naar Rome

Het zou uiteraard fantastisch zijn dat je van Juve kunt winnen en zo de titel in de wacht kunt slepen. Een glansseizoen ben je intussen aan bezig.

1 like
Voor de vierde keer dit seizoen is het tijd voor de ‘Derby Della Mole’! De derby van de Noord-Italiaanse stad Turijn, tussen Juventus en Torino FC. Niet alleen is het een spannende derby, maar ook het duel tussen de nummers één en twee van de competitie.

Gaat Juventus aansluiting vinden bij de nummer één, Torino FC. Of vergoot het team van Daniele di Nardini het gat. Zoals eerder gezegd staat het duel dit seizoen voor de vierde keer op het programma. In de competitie verloor Juventus (2-4), in de beker eindigde het duel twee keer in een gelijkspel (2-2 en 0-0), waardoor Torino op uitdoelpunten de stadsgenoot uitschakelde.
De opstellingen zijn binnen… Wie denk jij dat er gaat winnen?

Ben erg benieuwd naar de uitslag! Ik voorspel een 2-1 overwinning voor Torino. Overigens, wat een elftal heeft dat Juventus zeg :open_mouth:

1 like

Op het veld van Juve? Moeilijk, maar niet verliezen zou een goed resultaat voor jullie zijn! Ik denk 2-2! Succes! :clap:t3:

1 like

Succes, ik gok op een ware Belotti-show :slight_smile:

1 like

Succes. Ik denk ook dat Belotti weer heel belangrijk is

1 like

Veel succes, hopelijk kan Belotti het waarmaken in de beslissende match.

1 like

De Ligt nu al cappie van Juve, zal een interessant gevecht worden tussen De Ligt en Belotti. Verwacht een duel waarin slechts één of twee goals zullen vallen, een 1-0 of 1-1 gok ik.

1 like

Mooi gemaakt weer. Hopelijk kun je weer een goed resultaat halen tegen Juve. Zet hem op!

1 like
Er zitten er hier duidelijk een aantal die zo een TOTO formuliertje kunnen invullen. Voorspellingen met de juiste uitslag of wie er belangrijk ging worden in de wedstrijd.
We gaan beginnen aan de vierde Derby Della Mole, gaan wij het gat vergoten met Juventus? En kan Internazionale daardoor ook de aansluiting vinden bij Juventus, of zelfs inhalen. Bij een nederlaag van Torino kan Internazionale ook ineens helemaal terug zijn in de titelrace.

Speelronde 33 //

Wedstrijddetails

Speelronde 33 | Woensdag 21 april | 20:45
Torino FC – Juventus 2-1 (0-0)

Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær, Nkoulou, Izzo (Lukic 82’); Ansaldi (Berenguer 61’), Verschaeren, Tonali, Baselli (Falqué 84’), Almada; Zaza, Belotti.

Opstelling Juventus // 4-4-2 | Szczesny; Danilo, Rugani, De Ligt, Alexander-Arnold; Thiago, Bentancour, Kanté, Dybala (Bernardeschi 57’); Ronaldo, Agüero (Ilicic 61’).

1-0 :soccer: Simone Zaza 24’
1-1 :soccer: Sergio Agüero 29’
2-1 :soccer: Andrea Belotti 77’

Deze maand spelen we nog tegen Atalanta en AS Roma (in de Europa League). Daarna beginnen we aan de laatste maand van het seizoen, na de wedstrijden geef ik jullie een update over de laatste maand.

Geweldig gemaakt. Nog paar een paar wedstrijden. Kampioenschap ligt binnen hand bereik. Weer Belotti die de winnende gemaakt. Gefeliciteerd

1 like

Dit ga je niet meer weg geven ! Heerlijke overwinning, nu nog een extra glans met de Europa League :slight_smile:

1 like

Prachtig gedaan met die livecommentaar. Je bent er bijna. Een ding is zeker, de titel gaat opnieuw naar Turijn. Al zal het niet naar Juventus zijn hoogstwaarschijnlijk.

1 like

Het kampioenschap lijkt nu toch wel redelijk binnen te zijn, al is het seizoen nog niet voorbij. Succes in iedergeval met de komende wedstrijden en de duels tegen Roma!

1 like
Na de overwinning tegen Juventus, staat tegen Atalanta het laatste competitieduel van de maand april op het programma. Winnen we van Atalanta en gaat het Andrea Belotti lukken om het record van Higuaín en Rossetti verbreken?

Speelronde 34 //

Wedstrijddetails

Speelronde 34 | Zaterdag 24 april | 20:45
Atalanta – Torino FC 0-4 (0-2)

Opstelling Atalanta // 3-5-2 | Berisha; Caldara, Mancini, Djimsiti; March, de Roon, Malinovskyi, Ikoné (Kalu 74’), Gómez; Zapata, Muriel (Vido 55’).

Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær (Lukic 74’), Nkoulou, Izzo; Ansaldi (Falqué 74’), Meïté, Tonali, Baselli (Verschaeren 55’), Almada; Zaza, Belotti.

0-1 :soccer: Andrea Belotti 23’
0-2 :soccer: Andrea Belotti 30’
0-3 :soccer: Andrea Belotti 76’
0-4 :soccer: Andrea Belotti 82’

Daniele di Nardini over zijn aanvoerder Andrea Belotti. Hij scoorde dit seizoen in alle competities in totaal al 53 doelpunten!

4 goals van Belotti en 53 goals al. Wat een spits. Top overwinning

1 like

Heeft Real al gebeld voor Belotti?

1 like

Aan de top komen is 1, er blijven is 2. Neemt niet weg dat het fantastisch gaat. Acht je het realistisch om Belotti te behouden met een super seizoen als deze. Misschien een top idee om hem als club icoon te behouden zoals Totti voor Roma altijd is geweest.

1 like

Een topspits in de gelederen. Bijhouden zolang als je kan als hij op niveau blijft presteren zou ik zeggen. Ik hoop dat je hem nog lang kan bijhouden.

1 like

We eindigen de maand april met een thuisduel in de Europa League. In Stadio Grande Torino komt AS Roma op bezoek. Kunnen we een goed resultaat neerzetten voor de return?

Halve finale //

Wedstrijddetails

Halve finale | Donderdag 29 april | 20:45
Torino FC – AS Roma 1-0 (1-0)

Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær, Nkoulou, Izzo; Ansaldi, Meïté (Verschaeren 58’), Tonali (Lukic 89’), Baselli, Almada (De Silvestri 58’); Zaza, Belotti.

Opstelling Ajax // 4-5-1 | López; Santon, Lindelöf, Elvedi, Vresaljko; Spinazzola (Kluivert 89’), Nzonzi, Cristante, Ünder, Zaniolo (Pellergrini 58’); Schick.

1-0 :soccer: Simone Zaza 45+2’
:x: Andrea Belotti mist een strafschop 90+5’

Overige resultaten //
Paris Saint-Germain - Olympique Lyon 0-1

Het is zaterdagochtend en de er staat voor Torino FC fans geweldig nieuws op de cover! #Belotti2025