Goed resultaat, Lyon ook gewonnen leuk om te zien als Lyon fan.
Leuke toevoeging ook van Max Verstappen.
Mooie overwinning tegen Juve, Scudetto lijkt binnen te zijn. Jammer dat Belotti die penalty tegen Roma miste, anders was het al goed als beslist geweest. Al zal je hem dat gezien zijn 53 doelpunten tot nu toe waarschijnlijk wel vergeven, ook mooi dat hij nog een seizoen blijft.
Supernieuws, nu de man in de vorm van z’n leven blijft! Kan hij uitgroeien tot clublegende, zoals @Spoon0612 al aangaf! Dit moet het team een extra boost geven richting die begeerde titel!
Goede overwinning op Roma. GEWELDIG dat Belotti trouw blijft aan Torino.
Serie A //
Europa League //
Coppa Italia //
Mooi dat je ondertussen al zeven punten los staat van zowel Inter als Juve. Nog twee wedstrijden winnen en je bent gewoon kampioen van de Serie A. Trouwens ook fantastisch dat Belotti bijgetekend heeft. Hopelijk kan je in de Europa League ook doorstoten naar de finale. Kan je zowel de beker, de titel, als de Europa League pakken? Het zou alleszins een topprestatie zijn voor Torino.
Mooi stuk om duidelijkheid te geven over hoe de competities ervoor staan! Ik vermoed dat Di Nardini het onverwachte gaat flikken met Torino. Met andere woorden, ik gok op alle drie de prijzen.
Triplo, triplo, triplo, … Ik hoor het de Torino-fans al zingen! Het zou een geweldige prestatie zijn om in een eerste seizoen als coach een treble te winnen, maar het blijft natuurlijk een kwestie van geconcentreerd te blijven! Alle succes gewenst, op alle drie de fronten!
De clubliefde van Belotti is schitterend! Waren maar meer spelers nog zo trouw aan hun club. Het kampioenschap is gelukkig bijna binnen, hopelijk gaan de vele wedstrijden niet in de benen zitten bij Torino.
Het zou geweldig zijn als je ze alle 3 weet te pakken. Europa league wel een zware tegenstander, maar zeker niet kansloos met een spits als Belotti. Kampioenschap kan je niet meer verspelen. Beker win je ook wel. Ik verwacht dat je ze alle 3 gaat pakken. Heel veel succes!
De titel lijkt al wel binnen, minimaal 2 overwinningen in vier wedstrijden moet te doen zijn gezien de resultaten van dit seizoen. De treble is niet onmogelijk en zou sensationeel zijn.
Speelronde 35 //
Wedstrijddetails
Speelronde 35 | Zondag 2 mei | 15:00
Torino FC – Parma 1-0 (1-0)
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Bonifazi, Nkoulou, Izzo; Aina, Meïté, Tonali (Lukic 63’), Baselli (Falqué 76’), De Silvestri; Minchev, Belotti (Candellone 63’).
Opstelling Parma // 4-3-3 | Manojlovic; Gagliolo, Jemerson, Bastians, Karsdorp; Falcão, Hernani, Barillà; Siligardi, Cornelius, Sprocati.
Scoreverloop //
1-0 Soualiho Meïté 11’
Halve finale, terugwedstrijd //
Wedstrijddetails
Halve finale | Zondag 2 mei | 21:00
AS Roma – Torino FC 0-1 (0-1)
Opstelling AS Roma // 4-5-1 | López; Santon, Lindelöf, Elvedi, Buta; Spinazolla, Cristante, Nzonzi (Coric 87’), Ünder, Pellegrini (Zaniolo 68’); Schick (Dzeko 60’).
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær, Nkoulou, Izzo; Ansaldi (Berenguer 68’), Verschaeren, Tonali (Edera 78’), Baselli (Rincón 68’), Almada; Zaza, Belotti.
Scoreverloop //
0-1 Simone Zaza 45’
Overige resultaten //
OL – PSG 2-2
Tegen mij verwachting in is Paris Saint-Germain uitgeschakeld. In mijn ogen toch wel de topfavoriet. Maar nu zie ik wel meer kans op de Triplo.
Fantastisch dat je de finale gehaald hebt. Tegen Lyon is het te doen…al word het niet makkelijk. 1-0 overwinning in de competitie is ook weer voldoende!
Knap dat je de finale haalt! De kansen zijn 50-50, zeker het nu twee onverwachte finalisten zijn én grote favoriet PSG het niet haalde! Voluit tegen Lyon gaan, kan jouw triplo vorm beginnen krijgen!
PS: wie is de Spaanse tegenstander van Atlético in de UCL-finale? Real?
Weer een stapje dichterbij de Scudetto en als klap op de vuurpijl de finale van de EL bereikt, Lyon is daarin een gelijkwaardige tegenstander.
@Matthi9s ik gok Barcelona omdat er anders waarschijnlijk wel Madrileens onderonsje i.p.v. Spaans onderonsje had gestaan.
Ja, knap gezien. Zo ver had ik nog niet gedacht! Zou het toch Real geweest zijn, zouden er weer pijnlijk herinneringen boven gehaald worden …
@Matthi9s @db1512 Ik geloof dat het Real Madrid is. Maar tijdens het maken wist ik het niet meer honderd procent zeker, vandaar de keuze voor Spaans onderonsje. Het moest Barcelona of Real Madrid zijn haha.
Ja, zeg! De trauma’s kunnen weer opkomen! Ofwel wordt het derde keer, goede keer! Laat het me weten!
Nu, succes in jullie finale! Maak die klus maar netjes af!
Lyon is een waardige tegenstander voor de finale van de Europa League. Daarnaast lijkt met deze overwinning de titel ook zo goed als binnen. Benieuwd wie overigens de Champions League gaat winnen. Dan kun je al wat vooruitblikken voor de Europese Super Cup.