Heb even alles teruggelezen wat ik gemist had. Gefeliciteerd met de plaatsing voor de finale van de EL en mooi dat Belotti de club trouw blijft na dit topseizoen.
Grappig dat je de kledinglijn van Di Nardini toevoegt in je story en dat Torino het bedrijf meteen als kledingsponsor neemt is natuurlijk ook erg mooi. Succes!
@db1512@Matthi9s Ik zat er toch naast, de finale in de Champions League is een affiche tussen Atlético Madrid en FC Barcelona! Dus als we de Europa League winnen starten we het seizoen moet een mooi affiche (al was dat met Real Madrid natuurlijk ook).
Erg knap dat je de finale hebt weten te bereiken en tegen Lyon denk ik dat er genoeg kans is om de Europa League binnen te slepen. Ben erg benieuwd naar de komende resultaten!
Interessante wending. Binnenkort wordt Di Nardini nog het nieuwe Hugo Boss, wie zal het zeggen. Ook leuk dat Torino ook direct met het modebedrijf van Di Nardini in zee gaat.
Vandaag is de dag! Na bijna 50 jaar speelt Torino FC weer een kampioensduel in de Serie A in Florence. Maar bij een gelijkspel of nederlaag wordt het kampioensfeest nog even uitgesteld en is er een klein beetje hoop in het andere deel van Turijn of Milaan.
Jullie coach heeft 100% gelijk: niets dat zaliger is dan de titel in eigen stadion te veroveren! Ik ga er ook vanuit dat dit gaat gebeuren, zo’n kans mag je niet laten liggen. (Alleen tref je met Lazio wel geen hapklare brok, niet te min!) De klus thuis klaren. Finito!
En met die twee finales in het vooruitzicht, kan het alleen maar mooier worden! Succes tegen Lazio!
Torino wordt kampioen, dat lijkt ondertussen wel al duidelijk. De titel moet uiteraard gepakt worden in Turijn. Succes met Lazio, zal geen gemakkelijke worden wel, maar mijn gevoel zit goed.
In de Voetbal International lezen we vandaag een interview met oud-speler Wim Kieft, hoewel hij meer wedstrijden speelde voor Pisa, heeft hij wel een mening over wat succes het betekend voor het Italiaanse voetbal.Ook is Di Nardini al goed terug te vinden in de cookies en kom je er niet vanaf…
Naast het interview is het ook 16 mei, de dag waarop Torino FC na meer dan 45 jaar de Serie A kan winnen. Hiervoor moet het team gelijkspelen of winnen tegen Lazio Roma, bij een nederlaag is er nog een klein beetje hoop voor de andere op de ranglijst.
Jammer dat je nog geen kampioen bent, maar thuis de titel binnen halen is geen slecht alternatief. Leuk stukje met Kieft ook. Succes in de kampioenswedstrijd!
Leuk stuk net Kieft en mooi hoe je de spanning naar het slot van het seizoen op weet te bouwen, ben benieuwd hoe de kampioenswedstrijd en de finales gaan verlopen!
Il giorno del campionato! Vandaag moet het gaan gebeuren. Het is precies 45 jaar geleden dat Torino FC voor het laatst de Serie A wist te winnen. Vanavond in Stadio Grande Torino is Lazio Roma het volgende slachtoffer? Torino FC verloor dit seizoen nog geen één wedstrijd (alleen in de voorbereiding tegen Getafe) dus met dit in gedachte moet de titel binnen zijn, in de weet dat een gelijkspel ook al genoeg is.
Nog maar drie wedstrijden tot het einde van het seizoen 2020-21’…
Lazio Roma in het kampioensduel van de Serie A AC Milan in finale van de Coppa Italia Benevento in de laatste speelronde van de Serie A Olympique Lyonnais in de finale van de Europa League
En op welke niveau speel je? Ik speel nu op legendarisch, maar heb het gevoel dat het soms net wat te makkelijk is en als ik ultiem zet is het niet te doen… Elke keer een lange bal naar de vleugel en de bal is niet af te pakken.
@Zerothree Ik speel ook op legendarisch. Maar het hangt in carrière ook echt af van je tactiek en hoe je je spelers neerzet. Je moet echt wat oefenen met verschillende tactieken.