Manager Story I FC Groningen

Leuk! Ik blijf je volgen! Benieuwd of het met jouw Groningen wat sneller gaat als met Vitesse destijds. Met Pavlidis heb je in ieder geval een leuke speler gehaald. KIU!

[center]

@Jesse het grote verschil met Vitesse zal zijn dat ik gewoon op eigen benen blijf staan en niet afhankelijk ben van een moederclub. [/center]

Mooie uitslag tegen Gil Vicente, jammer van de nederlaag tegen de Turken.

Ik snap alleen jouw uitspraak ‘gezien de spitsen die ik tot mijn beschikking heb, lijkt het voor de hand dat ik in de volgende wedstrijd een 4-3-3-tactiek ga uitproberen.’ niet helemaal. Ik vind Brian Brobbey een geweldig groot talent -knap dat je hem hebt weten te strikken- en naar mijn mening moet die altijd in de basis. Pavlidis is gewoon je beste spits dus zou ik die er ook niet uit halen. Ik zou daarom altijd met twee spitsen spelen, of wil je Pavlidis op links zetten? Hij heeft totaal geen voorzet namelijk, en met de naar binnen komende Pavlidis én Robben op de flanken heb je ook vrij weinig aan Brobbey. Ben benieuwd hoe je dat op gaat lossen :).

Tip: Probeer niet teveel in één stukje te verwerken. Zeker de aankopen Brobbey en Pavlidis is een eigen stuk waard! :slight_smile:

Goed bezig in ieder geval. KIU.

@Jesse bedankt voor je feedback. Ik heb echter al een aantal updates klaar liggen, maar ik neem je feedback zeker mee

Ziet er goed uit. Wow, 20 miljoen neergeteld voor één speler. Je gooit lekker met centen, hè haha.

Idee misschien voor een aankoop op het middenveld: Patrick Berg van Bodo glimt.
Groningen haalt regelmatig spelers uit Scandinavië dus kijk eens naar deze jongen.
73 algemeen en potentie van 83.

1 like
@Jesse ik heb de voors en tegens afgewogen en heb besloten hem te halen met oog op de toekomst

@Bart dank je voor je input. Ik zal hem laten scouten
2 likes

Origineel idee om met een financiële overname een story te starten. 100 miljoen is natuurlijk een waanzinnig bedrag om te gebruiken bij een Eredivisie club. Al vind ik dat je voor Brandon Williams wel meteen heel veel geld hebt neergelegd voor een verdediger. Als ik trouwens nog een tip mag geven voor spelers om de kern te versterken, in Amerika, Argentinië en Mexico lopen redelijk wat interessante spelers met real face en een aflopend contract rond. Voor veel spelers kan Groningen en de Eredivisie een logische eerste stap worden in hun Europees avontuur en zouden met de financiële overname ook makkelijk haalbaar moeten zijn.

Een echte aanrader bijvoorbeeld vind ik Kellyn Acosta. Is een CVM van 71/77 maar is werkelijk op iedere positie inzetbaar. Vind zijn stats buitengewoon en kan een onmiddellijke versterking zijn en meegroeien naar het niveau je met Groningen wil bereiken. Is over te nemen voor ± 3 miljoen.

Ik zou inderdaad ook wat meer buiten de grote competities kijken. Voor iemand van United is het niet echt aantrekkelijk om naar Groningen te gaan, zelfs als je meer kan bieden qua salaris en speeltijd.

Verder wel een leuk idee inderdaad!

@Aron1997 het is een gok en hopelijk krijg ik er geen spijt van. Vooralsnog valt hij mij niet tegen
@LarsCF ik zal zeker in het buitenland gaan scouten, maar om op korte termijn succes te hebben, moest ik imo wel

1 like
1 like

In mijn verhaal gaat Groningen als een speer.
Vorig seizoen achtste, op dit moment vijfde; op weg naar Europees voetbal.

Voorlopig nog niet de resultaten die de nieuwe investeerder en supporters verwachten. Hopelijk is het slechts een kwestie van tijd voor de spelers op elkaar zijn ingespeeld.

Die 90+ goaltjes worden wel funest zo. Is het gebrek aan concentratie of is het conditieniveau zo aan het begin van het seizoen nog niet wat het moet zijn?

@D5981 dat is ook mijn doelstelling om volgend seizoen Europees te spelen

@Aron1997 het is even zoeken hoe ik de spelers het beste kan laten spelen. Komt wel goed :slight_smile:

@Jesse het is een gebrek aan concentratie. Ik denk dat ik er al ben en dan gaat het nog mis…
1 like

Gebeurde dat in het echt maar! Ff een supertalent naar de trots van het noorden halen. In ieder geval een mooie aankoop waar je goed verder meekan.