[Manager Story] Mark van Bommel - Feyenoord

@Vlonkie182 @Begiristain Dank voor jullie reacties weer!

We gaan met een opgeheven hoofd de Champions League uit… De volle focus kan nu op de Eredivisie. In de volgende update de laatste updates van de transfermarkt.

Hoe was jullie UCL-campagne in het algemeen? 4 op 6 is geen slechte thuisstart, hopelijk kan er nu ook op verplaatsing punten gesprokkeld worden!

@Matthi9s Bedankt voor de reactie ! Toen We het overnamen stond Feyenoord al zeven punten achter op de nummer 24 waardoor we onmogelijk konden overwinteren helaas…

De Transfermarkt is gesloten !

ik vind het leuk dat 010 in het echt voor RvP gaan, daarmee wordt dit een Wat als…? verhaal, nice!

Rashica hele goede, passende en reële transfer. Eerste resultaten lijken veelbelovend

Dan viel er inderdaad maar enkel nog de optie om get Europees voetbal in schoonheid te laten eindigen.

Met Vertessen & Rashica heb je er twee aanvallende versterkingen bij, hopelijk kunnen ze snel renderen & het team omhoog stuwen!

@D5981 ik heb een voorkeur voor Feyenoord in Nederland en had toch graag ook van Bommel aan het werk gezien in de kuip. Van Persie is wat mij betreft een wilde gok…

@Matthi9s Daar gaan we wel voor!

Bedankt voor jullie reacties !

Een gemiste kans voor de ploeg van Van Bommel…

Klein vraagje aan de mannen van het forum, is er een mogelijkheid dat ik de stukjes netjes onder elkaar kan plaatsen zodat ze het zelfde uitlijnen om het zomaar te zeggen. En de zelfde breedte aanhouden… @Begiristain

Feyenoord brengt PSV aan het wankelen…

Ooh, zo spijtig dat jullie er net niet in slaagden om PSV hun eerste nederlaag aan te smeren.

Wel de wedstrijd erna meteen terug herpakt met ‘n stevige overwinning. Jullie zijn ook al 4 wedstrijden ongeslagen, blijven verder bouwen op deze resultaten!

1 like

Strakke opmaak weer! Wordt een mooie story.

We hebben op de achtergrond wat zaken aangepast. Even zien of het zo beter gaat.

1 like

@Matthi9s @Begiristain Dank voor de reacties en complimenten. Ik heb op dit moment een flinke voorraad opgebouwd aan stukjes dus kan het tempo met posten lekker hoog houden :slight_smile:

@Begiristain Super bedankt voor het aanpassen, staat net wat mooier !

Minder nieuws helaas dit keer voor Feyenoord en van Bommel…

Jakub Moder houdt zijn traditie goed vol… Laat even zijn potentie zien om vervolgens lang geblesseerd uit de roulatie te blijven.

1 like

@D5981 jij zal hem beter kennen als ik, hij speelt wel lekker !

Feyenoord voert de druk op de concurrentie op, we starten de maand Maart met drie wedstrijden zonder tegengoals.

Jullie zitten duidelijk in de goede flow! Drie wedstrijden na elkaar de nul houden, geeft vertrouwen aan de defensie waardoor de aanvallers kunnen doen wat ze het liefst doen: scoren!

Als jullie dit kunnen doortrekken, geloof ik dat die begeerde CL-plaats kan worden behaald!

1 like

@Matthi9s daar gaan we uiteraard wel voor, zeker met onze Belgische vriend in de spits !

Tijd om even een speler in het zonnetje te zetten, Calvin Stengs is in deze novelle terug aan het komen op zijn oude niveau, en daarmee haalt hij de voorpagina van de VI…

1 like

Mooi verzorgd. Ik doe regelmatig VI voorbladen bij mijn stories: de titel is zelfs herkenbaar bij mijn Engelstalige Career Stories.

Dit zijn voorbeelden van een verleden verhaal, (nog) geen aankondiging van een aanstaande…:

RKC staat dus in de halve finale van het bekertoernooi! Kijk dat vind ik leuk: door oplettend te lezen die kleine details eruit te halen, in plaats van alles uitgebreid uit te schrijven: heel leuk gedaan.

1 like

Ziet er weer goed verzorgd uit! Grafisch ook mooi om te zien.

Stengs is er toch nooit helemaal uitgekomen. Zou mooi zijn als dit alsnog lukt.

En als we dan toch verder aan het kijken zijn: Koeman die voor een nieuwe lichting gaat. Donders :stuck_out_tongue:

1 like

@D5981 Je was ook een van de inspiratie bronnen voor mij, vooral de combinatie van in-game screens en echte fotos vind ik dit soort verhalen echt doen opleven.

@Begiristain Dannkje!

Alles is nog mogelijk. Hopelijk haal je de Champions League

1 like

Sluit me perfect aan bij wat hier al gezegd werd: elk stuk ziet er piekfijn én realistisch uit!

Blijven gaan: nog zes “finales”, al is de concurrentie moordend met 5 (!) teams in de running voor die begeerde tweede plaats … :hot_face:

1 like

Een beetje zoals de strijd om plek drie in werkelijkheid…, alleen is hier PSV niet ingestort.
In plaats van Utrecht is hier NEC de grote verrassing. Die vind ik in werkelijkheid juist de grootste teleurstelling in de huidige jaargang van de Eredivisie.

Wat is het overgebleven speelschema van Ajax, Twente, Feyenoord en AZ (en allicht NEC) ?

1 like