@Vlonkie182@Matthi9s Dank voor jullie reacties ! Het blijft inderdaad spannend dus zal er tegen Ajax gewonnen moeten worden.
@D5981 klopt, al komt NEC ook wel van ver de afgelopen jaren. Over het resterende programma van de concurrenten heb ik een stukje klaar staan. Wie weet deze week…
De opstelling voor Feyenoord tegen Ajax… Op naar de klassieker !
Nog geen man overboord: het team dat wel het best presteert in die laatste vijf wedstrijden zal beloond worden met rechtstreekse kwalificatie. Heb je nog een zwaar programma voor de boeg?
@Matthi9s@Begiristain@D5981 Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog al een drukke periode met werk en andere zaken dus moest het post tempo even wat afbouwen maar we gaan vrolijk verder!
Blessure nieuws bij Feyenoord en nieuws met betrekking het volgende seizoen, hopelijk gaat Feyenoord er met deze partner financieel op vooruit !
@Begiristain daar hopen we deze zomer van te profiteren ;).
Twee ontzettende belangrijke overwinningen in strijd om de tweede plaats in de Eredivisie. In de volgende update een uitgebreide kijk op de kanshebbers voor de tweede plek.
Eén uitgeschakeld, nog vier in de running! Wat ‘n spannende race om plaats twee, zeg. Benieuwd wie als volgende moet afhaken … In elk geval, veel succes!
Ik vind het jammer dat je niet met sliders of settings geen UEFA plaatsingen kunt customizen. Uiterst raar dat Denemarken zes teams levert aan de UEFA toernooien en Nederlands slechts vijf.
Speel je daadwerkelijk play-offs? (of is dit alleen voor het verhaal). Ook belangrijk voor het overzicht, is om te weten wie de bekerfinale heeft gewonnen.
@D5981 Dat is ook de reden dat ik de overstap naar EAFC nooit gemaakt heb en nog steeds FIFA 16 speel. Hier kan zoveel in ge mod worden en er zijn zoveel speelbare competities, clubs, kits, stadions, playerfaces ect! Voor mij is er geen beter spel en dat is daarom ook de reden dat ik nooit meer de overstap maak. Als je benieuwd bent hoe het er ongeveer uit ziet moet je mijn youtube video is bekijken.
We gaan verder met een overzicht van de strijd om plek twee. Wie denken jullie dat de beste papieren heeft om volgend seizoen mee te doen aan het miljoenenbal?
Ik ga er vanuit dat jullie het halen: de goede vorm, een vrij makkelijk (uit)wedstrijden. Daar ligt misschien het verraderlijke voor jullie: er moet een 9 op 9 gehaald worden op verplaatsing.
Dat geeft, in mijn ogen, jullie grootste concurrent Ajax een licht voordeel: zij spelen wél alles thuis. Ga er van uit dat ze 6 op 6 halen én hopelijk werkt kampioen PSV mee en spelen ze voluit in Amsterdam.
NEC & Twente spelen geen rol meer in het begeerde UCL-ticket.
Aaaah, nu snap ik het! Want ik zag op een afbeelding Anderson Talisca bij Ajax rondlopen en dat was destijds een standaard transfer in het spel: indien UI, ging Ajax altijd voor die speler…
Ik heb toevallig gekeken: zelfs de Poolse eerste en tweede divisie zitten erin. Dat betekent dat de club bij mij twee straten vandaan (Hutnik, Poolse 2. Liga) erin zit en tevens mijn favoriete club (Wisła, Poolse 1. Liga). Nou, dat zet me wel aan het denken.
@Matthi9s Dankjewel, hopelijk komt je voorspelling uit
@D5981 voel je vrij om vragen te stellen, kan me wel voorstellen dat voor jouw de stap terug naar FIFA 16 een hele grote kan zijn, al ben ik zelf nog altijd overtuigd van dat FIFA 16 een van de meest realistische gameplay heeft.
Nog 1 wedstrijd te gaan, niet? Winnen & het felbegeerde UCL-ticket is binnen, wat wel ‘n prima prestatie zou zijn.
Als je kijkt waar jullie van kwamen: plaats 6 net voor de eindejaarsperiode. Nog een keer voluit gaan en dan kan er vooruitgekeken worden naar het nieuwe seizoen!