[Manager Story] Mark van Bommel - Feyenoord

@Matthi9s @Vlonkie182 Dank voor de reacties! Ik zit momenteel best wel druk met werk dus vandaar dat het post-tempo wat lager is.

Feyenoord mag zich opnieuw op gaan maken voor de Champions League ! Daarnaast ook een overzicht van de Europese plaatsing, Heerenveen won de bekerfinale van RKC en gaat dus Europa in. Volgend seizoen verwelkomen we Excelsior, FC Volendam en Roda JC terug in de Eredivisie.

Ziet er weer strak uit. Erg belangrijk dat de CL-plek veiliggesteld is :money_mouth_face:

1 like

prima update. Ga je in het volgende seizoen serieus in de achtervolging op PSV?

1 like

@Begiristain @Vlonkie182 Dank voor de reacties !

We gaan verder met wat een column van onze eigen Willem !

Jajajaja, het doel werd bereikt. Nu kunnen jullie, zoals Willem het al schreef, verder bouwen. Ben benieuwd hoe Feyenoord er uit zal zien aan de start van het nieuwe seizoen …

Ben benieuwd naar de komende transfers

@Matthi9s @Vlonkie182 Dank voor jullie reacties !

We gaan aan de voorbereiding starten op het nieuwe seizoen + een voorproefje van de nieuwe kleding sponsor dit seizoen.

Kijk, Nike-kwaliteit :wink: Ziet er goed uit! En goede sponsor.

Mooie shirts voor het nieuwe seizoen :heart_eyes:

Wow, lekkere shirts voor het komende seizoen! Het uitshirt is strak, man! :fire:

Leuk programma wat jullie preseason betreft, Spaanse teams met als orgelpunt een topaffiche om de voorbereiding af te sluiten! :ok_hand:t3:

Mooi gedaan met die shirts!

@D5981 @Matthi9s @Vlonkie182 @Begiristain Dank voor jullie reacties !!

De eerste transfers vinden plaats…

Wat een bedrag zeg voor Timber, maar die daar rechts ook verassende transfers. Super gemaakr

Knap artikel, knappe transfer voor jullie kapitein. Wel ā€˜n serieus verlies voor het team. Ik wacht nieuwsgierig af wie z’n vervanger wordt …

In vijf dagen voor de vriendschappelijke wedstrijd met Dordrecht, zulke transfernieuws! Ik vind persoonlijk Q Timber zwaar overschat, dus dat je er zo een bedrag uit weet te slepen is gewoon sterk onderhandeld. Ik weet niet of jij uitgaat van marktwaarde, of wat het spel jou verteld heeft, maar ik heb meestal standaardbedragen in mijn hoofd en of de biedende partij geeft het, of het gebeurt niet.

Wat een transfersom verkregen! Kan je mooi terug investeren in de selectie.

Zie overigens dat PSV ook flink actief is. Unnerstal en Steijn aangetrokken en Lang laten gaan.

Flink wat geld ontvangen