Net even je laatste berichten terug gelezen, mooi verhaal! De Europa League kan je seizoen echt een top seizoen maken. Ken die Busio niet, maar het klinkt erg veelbelovend.
Mooi dat je door bent naar de finale. Bayern zal geen ‘easy task’ worden. Uiteindelijk moet het altijd gespeeld worden, dus zou mooi zijn moest je de beker kunnen winnen. Hopelijk kun je tegen Milan doorstoten.
Mooie resultaten in de EL en de DFB Pokal. Heerlijke affiches tegen Milan en Bayern. Hopelijk zit een stunt er in.
Dank voor de reacties allen!
Tijd voor de westrijden tegen AC Milan:
Uitslagen
Europa League
AC Milan vs Borussia Mönchengladbach 0-2
’7 Thuram (Embolo)
’12 Benes
Borussia Mönchengladbach vs Wolfsburg 5-0
’36 Herrmann (Plea)
’40 Herrmann (Hack)
’48 Herrmann (Hack)
’60 Hack (Herrmann)
’90 Hack (Herrmann)
Europa League
Borussia Mönchengladbach vs AC Milan 2-1
'12 Paqueta
’40 Thuram (Zakaria)
’78 Thuram (Embolo)
Paderborn vs Borussia Mönchengladbach 1-4
’33 Neuhaus (Plea)
’38 Herrmann (Hack)
’48 Herrmann (Plea)
’77 Hack (Araujo)
'88 Buchtmann (Michels)
Toelichting
AC Milan viel me toch wel een beetje tegen. Hebben in 2 wedstrijden maar 3 schoten op doel gekregen. In de competitie staan we nu 1 punt achter op Bayer Leverkusen met nog maar 1 speelronde te gaan.
Voor de volgende update heb ik een stukje klaar liggen over een bekende fan van Gladbach om even wat meer diversiteit te creëren, daarnaast wordt ook de loting bekend gemaakt in de Europa League. Wordt het Manchester United of Borussia Dortmund?
Knappe prestatie tegen AC Milan! Manchester United lijkt mij de mooiste voor in de finale, al hoop ik dan wel op een Duitse winnaar
Mooi gedaan tegen Milan. Tegen Manchester United is een heel mooie affiche voor de finale. Gladbach als eindwinnaar zou zeker en vast mooi zijn. Volgens mij ook een primeur voor de club om de Europa League te winnen.
Dank voor jullie reacties
We gaan verder met een stukje over ‘Manolo’, Gladbachs bekendste fan.
Ook is onze tegenstander in de finale van de Europa League bekend.
In de volgende update de laatste speeldag in de Bundesliga, waar we door 1 punt achterstand op Leverkusen nog altijd derde kunnen worden.
Wauw mooi verhaal, weer wat geleerd vandaag!
De loting zal zwaar zijn al is Manchester United ook niet meer van wat het geweest is. Benieuwd naar het vervolg
Veel succes met Manchester United. Geen makkelijke tegenstander, maar zoals hierboven gezegd vroeger had dit een stuk lastiger geweest. Ik kijk al uit naar de finale.
Erg mooi stuk! Leuk dat je dit ook echt in je story betrekt.
De finale tegen United is een prachtig affiche. Ondanks dat zij op papier de sterkere zullen zijn, verwacht ik dat de trofee meer naar Mönchengladbach zal gaan.
Dank voor de reacties allemaal.
De laatste speelronde in de Bundesliga:
Uitslag
Borussia Mönchengladbach vs Hertha BSC 2-1
’40 Thuram (Benes)
'45 Wolf (Cunha)
’70 Raffael Strafschop
De eindstand na 34 speelronden in de Bundesliga:
En de topscorers en assistgevers:
Mochten we dus uiteindelijk de finale van de Europa League verliezen zijn we door een derde plek in de competitie in ieder geval volgend seizoen verzekerd van Champions League voetbal!
In de volgende update de finale van de DFB-Pokal tegen Wolfsburg.
Prachtig verhaal over Manolo! Leuk om dergelijke dingen te lezen over de club. Al bij al denk ik dat Gladbach er meer dan prima voor staat met twee finales en een derde plaats op de rangschikking. Tof dat Bénes zich opwerpt als een soort Özil, door zoveel assisten te geven.
Benes heeft zich dit seizoen echt fantastisch ontwikkeld. Een topper in wording!
Dank voor de reacties!
We gaan verder met de finale van de DFB-Pokal:
Na deze wedstrijd uit een speler zijn ongenoegen over de speeltijd die hij krijgt:
De eerste prijs in binnen. De volgende wedstrijd is de laatste van dit seizoen, de finale tegen Manchester United in de Europa League.
Lekker dat je de beker gewonnen hebt. Nu nog de Europa League. Veel succes tegen United.
Gefeliciteerd met de bekerwinst! Zo te lezen was het een vrij gemakkelijke overwinning. Ik verwacht dat het tegen United een stuk zwaarder zal worden. In elk geval veel succes!