Wat een heerlijke overwinning op Liverpool
Prachtige overwinning tegen Liverpool. Dit moet mij denken aan de wedstrijd van Chelsea-Atlético voor de SuperCup, waarin Falcao Chelsea in zijn eentje belachelijk gemaakt heeft.
Weet niet of je het leuk vind maar zag toevallig dat op de shop van Gladbach de uitshirts in korting zijn nu maar 30 euro en gratis bedrukking.
Wow aardige uitslag tegen Liverpool! Hopelijk kan Benes deze vorm vasthouden, beloofd veel voor komend seizoen
Mooi dat je je tegen Liverpool kan revancheren voor de verloren wedstrijd tegen Bayern!
Knappe ruime overwinning op Liverpool. Opvallend om te zien dat Karius daar gewoon weer op doel staat en Kane ook bij Liverpool speelt. Ben benieuwd naar het interview en de tegenstanders in de Champions League.
Bedankt voor de tip! Heb zelfs niet perse interesse in de shirts maar heb toch even gekeken en misschien dat ik er binnenkort thuis wel één heb. Dankjewel!
Bedankt voor de reacties!
Even over deze story. Ik ben op dit moment druk bezig met afstuderen van mijn opleiding. Voor mijn opleiding werk ik normaal gesproken vier dagen in de week(BBL) maar doordat ik al mijn schoolvakken al af heb werk ik nu vijf dagen in de week. Daardoor zit ik al een tijdje vaak in de kost waardoor ik veel minder vrije tijd heb. Ik heb op dit moment in combinatie met andere dingen in mijn leven(familie, vriendin en vrienden) erg weinig tijd om FIFA te spelen en ook stukjes te maken. Daarom las ik voor nu even een korte tussenpauze in, met het plan om over een aantal weken weer te gaan uploaden omdat ik nog steeds veel plezier aan de story beleef.
Er zou nu eigenlijk met een interview van Jonas Hofmann aankomen en ik zou de loting van de Champions League bekend maken. Ik heb hier niet de tijd voor gehad om dit uit te werken, dus maak ik wat eerder dan gepland meer transfernieuws bekend omdat ik daar al wel wat klaar voor had liggen.
Daarnaast hebben we op transfer deadlineday een vervanger aan kunnen trekken:
Ben benieuwd wat jullie van de transfers vinden.
Mooie transfers! Embolo is echt een beest en snap dat een speler als Plea met zijn kwaliteiten en leeftijd niet op de bank wilt zitten. Hlozek is een hele mooie aanwinst een echt top talent die volgens mij veel mooie dingen zal laten zien. Staat ook erg stevig voor een 17 jarige zie je op foto!
Succes met afstuderen!
Mooie uitgaande transfer voor Plea naar de Premier League. En omgekeerd een leuk talent naar Mönchengladbach weten te halen.
Succes met de laatste loodjes.
Trouwens een mooie stap voor Pléa. Leicester is een zeer mooie club voor hem. Ook een toffe vervanger gehaald voor hem.
Plea verkopen is een aderlating, maar een geweldig bedrag. Je hebt met Hlozek een fantastische speler binnen gehaald
Begrijpelijk dat je minder tijd hebt voor FIFA. De laatste transfers zien er in elk geval goed uit.
Succes met afstuderen!