Manager Story | Ogararu staat voor uitdagend tweede seizoen bij Viitorul Constanta

De selectie is inderdaad goed op orde nu, ik heb hem wat kunnen vormen naar mijn speelstijl. Dat ik de Champions League niet heb gehaald is jammer, want met dat geld had ik een enorme stap kunnen zetten. Hopelijk kan ik in de Europa League de groepsfase overleven, dan krijg ik ook weer wat miljoenen lijkt me.

De loting in de Europa League


Na augustus volgt eerst de interlandperiode, waarin een aantal jeugdspelers een contract krijgen. De selectie ziet er nu zo uit


Twee dagen voor het eerste duel van de maand, volgt contractnieuws

De eerste wedstrijd van de maand: Craivoa - Viitorul

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Hopelijk winnen we net zo ruim als vorig jaar. Het is een zware week, met nu dit duel, dan Arsenal-thuis en vervolgens het duel tegen Cluj.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Dit is toch zorgwekkend. Gezien het spelbeeld voelt dit punt als een hele grote overwinning, maar we werden compleet weggespeeld. De magie van de countertactiek is toch een stuk minder dit seizoen. Ik moet proberen een omzetting te doen om de magie weer terug te vinden.

Het eerste duel in de groepsfase van de Europa League: Viitorul - Arsenal

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Ik hoop dat we genieten van dit moment. Als Viitorul zijnde kom je niet vaak tegenover dit soort clubs te staan. Laten we er een mooi moment van maken met de fans.

Wedstrijdverslag



De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Wat een resultaat! Dit is fantastisch. Een van de hoogtepunten in de geschiedenis van Viitorul.

In de competitie: Viitorul - Cluj

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Ik hoop dat we dit winnen. Cluj heeft een minder seizoen, wij spelen thuis…

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Jammer, ik kan niet anders zeggen. We hebben het laten liggen, voor mijn gevoel. Iets scherper, iets geconcentreerder, en we hadden dit kunnen winnen.

Een duel tegen een degradatiekandidaat: Chindia - Viitorul

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Dit moet een eenvoudige overwinning worden tussen een aantal moeilijke duels in. Chindia is simpelweg niet van ons niveau.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Dat was uiterst efficiënt. Hopelijk kunnen we tegen Guimaraes weer zo efficient zijn.

In de volgende update zien we de gebeurtenissen in de maand oktober, met onder andere wedstrijden tegen Guimarães, Saint-Étienne en FCSB

Op 1 oktober is het tijd voor het tweede duel van de groepsfase van de Europa League: Vitória Guimarães - Viitorul

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Als we een overwinning willen behalen in Europa, dan moet het tegen Vitória. Zeker thuis, maar hopelijk kunnen we uit ook winnen.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Teleurstellend. Zeker omdat we op de goal na niks weten te creëren. We komen tekort voor Europees voetbal. Iets anders kan je niet concluderen op basis van deze wedstrijd.

In de competitie namen we het op tegen Voluntari

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Dit is een duel dat we moeten winnen. Voluntari is een ploeg uit het rechterrijtje. Ze hebben hun beste speler verloren, want dat was Matan.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Ganea mist veel te veel kansen. Die overtredingen op hem zijn geen excuus. Ik ga hem passeren. Varias wordt mijn eerste spits.

Verrassend nieuws volgt na het duel met Voluntari

Personele problemen

Een uitduel met Astra is het volgende op het programma

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Hopelijk kunnen we de wedstrijd vroeg beslissen. Dan lopen we zo min mogelijk risico op blessures.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Dat was lastiger dan verwacht, al hadden we ook pech. Astra heeft niks gecreëerd, op de goals na. Dat we daarna zo snel terugkomen, laat toch wel zien dat we mentaal sterk zijn. Om de wedstrijd daarna ook nog zo overtuigend te winnen, is helemaal fantastisch. Ik denk dat we onze concurrenten daarmee wel pijn doen. We lijken onoverwinnelijk op sommige momenten.

Weer een duel in Europa: AS Saint-Étienne – Viitorul Constanta

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Eerlijk gezegd verwacht ik er niet heel veel van, maar we gaan het zien.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Ge-wel-dig.
De stand:

In de competitie namen we het op tegen Voluntari

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Dit is een belangrijk duel in de strijd om de titel. Maar ik ben er nooit gerust op. Zeker nu niet, zo kort na het duel tegen Saint-Étienne.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Wat een week! Winnen in Frankrijk en nu van FCSB. We zijn goed in vorm, dit moeten we vasthouden.

Een bekerduel uit bij FC Hermannstadt

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Dit is een kans voor een aantal jonge jongens om zich te laten zien. Spelers die normaal niet spelen.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Dit is een grote teleurstelling. Ik wilde opnieuw in de bekerfinale staan, maar dat zit er niet in. Volgend jaar beter. Op Medved na, stelde iedereen teleur. Medved deed veel goed, maar werd iedere keer in de steek gelaten door zijn teamgenoten. Hem ga ik meer kansen geven.

Wederom een competitiewedstrijd tegen Astra

De gedachten van George Ogararu voor de wedstrijd

Hopelijk krijgen we nu wel een eenvoudige overwinning.

Wedstrijdverslag

De gedachten van George Ogararu na de wedstrijd

Pfff wat komen we weg. In de 90e minuut de winnende maken. Maar wat missen we weer kansen zeg. Alleen Varias en Ganea is niet genoeg, want Munteanu voldoet niet. Die mist enorm veel kansen. Gheorghe vandaag trouwens ook. Ik wil een nieuwe spits. Munteanu moeten we verhuren, zodat hij ervaring opdoet. Ik wil een derde spits halen voor achter Varias en Ganea. Eentje met ervaring, waar we altijd op terug kunnen vallen. Met onze positie nu, kunnen we misschien wel een goede spits weghalen bij een middenmoter.

De maand eindigt met slecht nieuws