Manager Story | Sporting Limburg | De trots van Limburg

Goedenavond allen! De vele activiteit rond de manager stories heeft mij ook enthousiast gemaakt en daarom open ik een nieuwe story. Ik ben van plan er een creatieve story van te maken, hierbij het eerste stukje :).

Ik ga je weer volgen! Benieuwd wat voor story je gaat neerzetten.
1 like

Ik voel een FC Limburg of RB Limburg aankomen?

1 like

Ben benieuwd @Jochem :yum: .

1 like

@Lars22 Dank, wie weet komt hij bekend voor en heeft hij overeenkomsten met een van mijn oudere novelles haha.

@D5981 Correct ! :slight_smile:

@tim.FV In het stukje hier onder meer duidelijkheid. :wink:

1 like

Heel benieuwd hoe dit uitpakt. Ik ga het volgen!

1 like
Zoiets kan ik mij inderdaad nog herinneren, benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
1 like

Originele story. Ben benieuwd hoe je dit gaat invullen. Ik ga het in ieder geval volgen. Succes!

1 like

Nooit helemaal begrepen waarom ze tegen zo’n fusieclub zijn in Limburg: je wilt toch voetballen op een hoger niveau? Als je ziet dat je in een bepaalde regio (Zuid-Limburg) er structureel naast grijpt dan bundel je toch krachten?

Anyway, concreet: Hoe doe je dit? Gebruik je een patch, speel je met een bestaande club alsof het SPL is, of gebruik je een gezonde dosis fantasie?

1 like

Zeer leuke opzet! Kijk uit naar het vervolg.

1 like

@Ryanajax Dank!
@D5981 Helemaal eens, in 2009 was het bijna zo goed als zeker, Fortuna is echt een bijzonder verhaal geworden. Ik denk dat Roda JC nog wel even blijft aanmodderen.

Hoe ik dit doe? Laten we zeggen dat het een mix is van alles en dat een goede chef zijn geheimrecept nooit verklapt. Ik kan wel zeggen dat ik wel zeker een carrière speel en alles keurig door fifa word bijgehouden. :wink:

@Larsenal Bedankt & dankjewel !

@Lars22 hierbij het vervolg :slight_smile:

@UNIQ22 bedankt voor het enthousiasme !

Nike kit presentatie Sporting Limburg 2019/2020
2 likes

De eerste versterking

Denk dat dit een hele mooie aankoop is. Een echte jongen van de regio die hopelijk belangrijk kan gaan zijn. Ben benieuwd!

1 like

Goede aankoop die Paulissen! Fraaie tenues moet ik zeggen, erg knap gemaakt.

1 like

@Larsenal @UNIQ22 bedankt voor jullie reacties !

De nieuwe trainer :slight_smile:

1 like
Nooit geweten dat het een Belg was. Benieuwd hoe hij het gaat doen en met welke selectie. Hij kent het stadion en Kerkrade uit zijn periode bij Roda JC. En met Paulissen al een jonge uit de regio binnen.
1 like

Paulissen vind ik een zeer leuke aankoop. Vond hem bij Roda altijd al een leuke speler dus hoop dat hij veel kan betekenen voor Sporting Limburg. Met van Veldhoven heb je denk ik ook een goede trainer met de nodige ervaring aangesteld.

1 like

Originele aanstelling! Bekende namen passeren de revue, al moet ik bekennen dat ik weinig tot geen kennis heb van de Limburgse voetbalwereld. Dat maakt het voor mij extra interessant om te volgen.

1 like

@Ryanajax @UNIQ22 @Lars22 Dank voor de reacties !

Benieuwd welke spelers er naar Limburg gehaald gaan worden…