Manager Story | Sporting Limburg | De trots van Limburg

Grafisch erg sterk! Ben benieuwd wat je hier van weet te maken, mooie man ook wel die Van Veldhoven. Moet bij hem toch altijd weer denken aan het Eredivisie Live filmpje van Leo Driessen :wink:

1 like

Ben benieuwd wat men bij FCL van plan is met de inkomende transfers. Gaan ze voor gerenommeerde Eredivisie-spelers of trekken ze jongens aan uit het buitenland?

Ziet er weer mooi uit! Duidelijke taal ook en ik hoop dat de gewenste aanwinsten tijdig gehaald kunnen worden.

Dank voor de reacties! Hierbij een nieuwe update :slight_smile:

Benieuwd hoe het gaat uitpakken en of ze in Limburg nog wat enthousiaster worden en niet zorgen voor lege tribunes.

Interessante aanpak. Dat de jeugdploegen uit de KKD verdwijnen lijkt mij geen slechte zaak, maar ben wel benieuwd hoe de doorstroom van de tweede divisie zal gaan verlopen.

Die periodetitels hadden wat mij betreft allang afgeschaft mogen worden. Het zal best zijn charmes hebben maar ik vind het eigenlijk dikke onzin dat je op basis van één goede periode kans maakt om te promoveren.

On: Goed en informatief stuk. Vind het tot nu toe een leuke story die je maakt.

Bedankt voor de reacties

1 like

Ben toch wel erg onder de indruk van het grafische gedeelte in je story. Ook dit plaatje is weer mooi gemaakt.

Het ziet er allemaal erg tof uit. Grafisch zit het ook heel goed natuurlijk. Goed bezig.

Opnieuw erg knap gemaakt! Kijk uit naar het vervolg.

Dank voor de reacties! @Ryanajax zat ij toevallig vroeger ook tijdelijk op FV? Of was dat iemand anders met dezelfde naam :stuck_out_tongue:

Prima speler binnen gehaald met de nodige ervaring.

Goede speler en inderdaad iemand met ervaring. Dat is wat deze club wel kan gebruiken.

Heerlijk om die oude namen weer voorbij te zien komen. Lijkt erop dat er een originele selectie zal ontstaan. Is Guus Hupperts misschien iets voor SL, nu Lokeren failliet is?

Is al naar VVV gegaan

Twee mooie aankopen! Zover ik weet ben ik niet degene die op FV actief is geweest, dus denk dat de naam toevallig gewoon hetzelfde is geweest. Hoop niet dat ik nu identiteitsfraude heb gepleegd :wink: :joy:

1 like

Weer een uitstekende aanwinst.

1 like

Leemans is een speler waar men het elftal om heen kan bouwen in Limburg. Herrinner mij dat hij in zijn tijd bij PSV echt een prima indruk achterliet. Heeft met name een fenomenale traptechniek.

1 like