Manager Story | Sporting Limburg | De trots van Limburg

Lastige openingsduel tegen NAC. Kunnen we direct zien hoe Sporting Limburg ervoor staat het komende seizoen.

1 like

Wordt direct een moeilijke pot verwacht ik. Het zou wel mooi zijn als je NAC direct weet te verassen en met een overwinning kan beginnen.

1 like

Succes tegen NAC. Je zult het kunnen gebruiken. Hopelijk kan je direct de zege pakken.

1 like

Meteen een moeilijke wedstrijd. Hopelijk kun je een goede start maken door deze wedstrijd te winnen. Succes!

1 like

Succes met de topper tegen NAC! Het scheelt in ieder geval dat het in eigen huis is.

1 like

Bedank voor de reacties !

Prima resultaat, zonde dat je een penalty miste. Dan had het helemaal een geweldig begin geweest.

Goed resultaat. Spijtig van die gemiste strafschop, maar niks gebeurd natuurlijk. Op naar de volgende!

Prima begin. Jammer dat Paulissen bij zijn debuut dan meteen een penalty mist.

Toch geen slecht resultaat tegen NAC. Echter, als ik het zo lees heb ik het gevoel dat er meer had in gezeten en dan is één punt misschien wat minder fijn. Al met al geen select begin voor de eerste wedstrijd in de historie van de club.

Slecht nieuws, ik moet deze story stopzetten door een crash in mijn db waardoor het onmogelijk is om met de carrière verder te gaan. Ik heb nog even getwijfeld om de story door te laten gaan met een fantasy verhaallijn maar dat vind ik zelf een stuk minder leuk.

Ik heb wel een idee over een eventuele nieuwe story, wie weet keer ik daar mee terug.

Dank voor het volgen :slight_smile:

1 like

Zonde van je carrière. Ik zou zeggen, kom zeker terug met een nieuwe story, want je was goed bezig. Je kan uiteindelijk wel verder gaan met een fantasy story, maar doen wat jij het leukste vind natuurlijk. Ben alvast benieuwd.

Vroeger nog wel is gedaan, maar om al die statistieken en programma’s zelf bij te houden is me te veel. Daarnaast is het spelen zelf natuurlijk veel te leuk om over te slaan.

Heb wel een leuk idee over een eventuele nieuwe. Dit weekend even uitwerken denk ik :slight_smile:

1 like

Jammer dat je de story niet verder kunt zetten. Vond het een erg creatief en origineel idee. Ben benieuwd wat je nieuw plan is!

1 like