Manager Story | Steven Gerrard

Ik zit hier even doorheen te scrollen, en ik vind dat je dit heel gaaf aanpakt, Jochem! Ik vind de Twitter-berichten fantastisch, precies met het taalgebruik zoals een voetbalclub meestal tweet. Ook de artikeltjes zijn goed geschreven. Je denkt er zelfs aan om, als je tegen AZ speelt, voor een Nederlands medium een stuk meer vanuit AZ-perspectief te schrijven. Tof! Ga zo door zou ik zeggen!

2 likes

Dankjewel voor de waardering! Dat zijn de berichten die mij gemotiveerd houden in deze carrière :slight_smile:

1 like

Vindt het leuk dat je bij Rangers gaat proberen het ‘Ajax-model’ bij de club in te voeren. Geeft toch wat meer diepte in je Story vind ik zelf. Vincent Janssen doet het toch wel erg goed. Jammer dat zijn hattrick tegen Leicester City net niet genoeg was. Kijk uit naar het vervolg!

1 like

Het lijkt weer echt spannend in de Schotse Premier League, sluit me aan bij de heren hierboven: je verhaal is leuk om te volgen en ziet er erg goed uit!

1 like

Bedankt voor de reacties!

Rangers verliest van Celtic…

Een fikse domper…

1 like

1 like

Goed voor Rangers dat hij die grote investering helemaal waard is geweest. Ook is het goed voor de club dat er interesse is vanuit de grote competities uit Europa. Stel dat Janssen de overstap maakt naar de Bundesliga, is het voor zijn opvolger ook wellicht een extra motivatie om in Glasgow te tekenen. Benieuwd of er ook daadwerkelijk een concreet bod wordt gedaan!

1 like

Bedankt voor je reactie, we gaan het de komende transferperiode zien ;).

Bij het volgende stukje heb ik een foutje gemaakt: De logo’s staan verkeerd om.

Samenvatting

Direct daarom nog maar een stukje :slight_smile:

Pff, denk je er toch nog een gelijkspel uit te slepen krijg in je in de slotseconden nog een penalty tegen. Mooi dat je tegen Dundee met dezelfde cijfers gelukkig wel wint. Hopelijk kun je het einde nog in jouw voordeel beslissen tegen Celtic. Succes!

Ik zie dat heel veel stukjes niet meer zichtbaar zijn, zonde! Misschien dat ik later de tijd neem om ze nog een keer up te loaden.

2 overwinningen !

Gaan we een bizarre redding krijgen in deze novelle ?

Moet hij natuurlijk nooit doen! Stap naar de Premier League zou logisch zijn maar dan enkel Liverpool.

Een nieuwe aankoop

Nieuwe laptop hier! even weg geweest maar we kunnen weer door :slight_smile:

De Kogel is door de kerk !