Manager Story | Steven Gerrard

Als Gerrard weer naar Engeland gaat zal het naar Liverpool zijn.

1 like

Goed besluit denk ik van Gerrard om te blijven, proberen in het restant van het seizoen om Celtic te achterhalen en hopelijk met een kampioenschap op zak voor een nieuwe uitdaging te gaan. Ik denk niet dat Liverpool Klopp snel zal ontslaan, maar sluit niet uit dat Klopp na dit jaar zelf zegt dat het goed geweest is en dat hij weer tijdelijk een sabbatical neemt. Dan zou Liverpool een prima stap zijn voor Stevie G.

Dank voor de reacties! Geen goed resultaat in aanloop naar de Old Frim.

Zo, Janssen is los. Belangrijke pot tegen Celtic. Stukjes zien er goed uit!

1 like

Belangrijke pot tegen Celtic, bij een nederlaag lijkt het er voorlopig op dat Rangers Celtic moet laten gaan. Succes tijdens The Old Firm!

1 like

Het gat blijft drie punten, bovendien dus een minder doelsaldo dan Celtic voor de ploeg van Gerrard. Zal een lastig karwei worden om ze nog in te halen, Celtic moet dus eigenlijk twee keer punten verspelen en Rangers moet dan foutloos blijven. Hoeveel wedstrijden zijn er nog te spelen?

@db1512 Celtic nog altijd koploper met 3 punten meer. Nog zeven wedstrijden te gaan tot de Schotse play-offs om het kampioenschap. Ik zal proberen hier later meer duidelijkheid over te geven.

Hopelijk ga je in je story de realiteit achterna! Het lijkt spannend te blijven tot het eind.

1 like

1 like

Vincent Janssen :raised_hands:

1 like

Zou moeten lukken als je nog negen rondes te gaan hebt :grin:. Topaankoop geweest!

1 like

@Begiristain Zekers, dit was voornamelijk ook in de tijd dat Fifa de rare uitslagen had dus van daar ook de bijzondere statistieken.

Kan de gedachtengang van Mols wel begrijpen, al zou ik niet nog 5 jaar in Glasgow blijven maar nog een of twee jaar en dan kijken of je alsnog een stapje kan maken. 36 goals in 30 wedstrijden is natuurlijk wel echt een uitzonderlijk hoog moyenne.

100 Goals, dankzij de gameplay van fifa aan het begin van dit jaar.

Het reguliere seizoen zit er na een 2-3 overwinning op, we starten aan de laatste vijf play-offs wedstrijden !

1 like