Manager Story | Steven Gerrard

Nou dat wordt een spannende seizoensontknoping! De laatste wedstrijd winnen van Celtic en dan kampioen worden zou wel een droomscenario zijn. Succes!

Apart dat je als nummer 2 van het reguliere seizoen als het ware gestraft wordt met slechts twee thuisduels in vijf wedstrijden. Je zou toch zeggen dat de bovenste drie meer thuis dan uit mogen spelen als beloning voor de prestatie in de reguliere competitie.

Wat een ultiem slotstuk van de competitie lijkt dat te gaan worden zeg. Misschien klinkt het wat stom, maar denk dat het zeker niet ongunstig is als beide ploegen de eerste vier wedstrijden winnen. In de laatste wedstrijd vol voor de winst moeten gaan, is mogelijk fijner dan op twee gedachte hinken.

Een beker affiche…

uitslag

Zure nederlaag. De wedstrijd leek gelijk op te gaan door het aantal kansen wat beide ploegen kregen. Focus kan nu in ieder geval vol op het behalen van de titel gaan. Succes!

1 like

Donders, dat is wel een lekkere meevaller zeg! Nu concentratie vast houden en die titel binnenslepen.

Nu, licht in het voordeel. Hoewel ik altijd de positie van jager altijd prettiger vindt dan de gejaagde.
Stel, het blijft zo: ga je dan tegen Celtic in het defensief, of zoek je altijd de aanval?
Speel je met het hoofd of met het hart?

Aanvallend natuurlijk, dat heeft vele malen goed uitgepakt dit seizoen. :slight_smile:

Leuke carrière om eens terug te lezen. Interessant verhaal, ben benieuwd wat de vervolgstap is voor Steven Gerrard! :wink:

Dankje ! Een groot deel van het begin is helaas vergaan door dat de upload site gestopt is. Wie weet dat ik die in de toekomst nog wel is upload.

De spanning neemt met de week toe in Schotland !

1 like

Wordt een mooi slot van de competitie! Zou voor Janssen ook wat zijn, het record uit 1931 uit de boeken schieten en daarmee zal de titel dan ook wel een zekerheidje zijn gok ik. Succes in de laatste wedstrijd, dat je aan een gelijkspel genoeg hebt kan zowel een voordeel als een nadeel zijn, al verwacht ik dat Rangers gewoon voor de winst zal spelen.

1 like

De voorbeschouwing op de laatste wedstrijd van het seizoen!

opstelling

Spannende, laatste, allesbeslissende 45 minuten…

Een hele lange helft, maar wel een resultaat !

De standaardtruc, die ikzelf ook vaak gebruik: iedereen kijkt naar de headline, terwijl het écht belangrijke nieuws veel minder opvallend wordt weergegeven :wink:

2 likes