Manchester United | Forged in Industry, Striving for Glory

Leuk stuk. Ook wel komisch om te lezen dat Mourinho recht tegen zijn eigen supporters in gaat “ik ben bang dat ze hun zin niet gaan krijgen”, prachtig! Voor de rest leest het wat simpel, niet spectaculair dit keer (helaas). Ik ben benieuwd wat meneer Mourinho uit de hoge hoed kan toveren, want als dat niet veel bijzonders is, dan worden de donderwolken boven Old Trafford hem fataal vrees ik… Ik ben benieuwd!

Ik zou je afbeelding niet in een spoiler zetten. Dan kan je namelijk niet inzoomen en dat gaat ten kostte van de netheid van je stukje.

Ik zie je overigens nog wel een switch maken voordat je de carrière start. United staat nu zesde… Kegel je hem er uit?

Prima geschreven stukje! Waar Mourinho er IRL nog bij is, vraag ik me af of hij in jouw story wel zal aanblijven. Ik ben benieuwd! Verder ziet de afbeelding er wat vreemd (uitgerekt) uit. Als je er op klikt, is het echter weer normaal.

Goed stuk! Je geeft Mourinho ook goed weer op deze manier. Wat ik eigenlijk al een klein beetje verwachte toen je aangaf in het seizoen te beginnen, is dat je dan met een andere trainer op de proppen zou komen en dat begint er steeds meer op te lijken.

Ik persoonlijk zal niet met Mourinho verder gaan. Zijn manier van voetballen past asboluut niet bij het grote United. In de tijd van SAF kwamen de tegenstanders met de staart tussen hun benen naar Old Trafford. Dit is nu echter wel anders. Er word alleen maar defensief gevoetbald, op een vreselijk laag tempo. Misschien is Paul scholes of Ryan Giggs wel een goeie kandidaat om United weer er bovenop te helpen.

@Jochem je hebt inderdaad gelijk betreft de spoiler, heb het aangepast.

Het doorgaans goed geïnformeerde Telegraph Football komt met groot nieuws.


dubbel klikken voor het scherpste beeld

Het speculeren kan beginnen, wie zien jullie graag het stokje overnemen?

Goed gemaakt stukje! Mourinho vertrekt dus toch. De beste keuze lijkt mij. Persoonlijk zie ik in Zidane wel een goede trainer die het stokje kan overnemen.

@Daniel Zidane is in elk geval één van de kandidaten om het stokje van Mourinho over te nemen, hieronder lees je wie er nog meer kans maken om manager op Old Trafford te worden.

Pochettino zou een hele mooie optie zijn! Denk dat hij Manchester United zeker weer naar een hogere niveau kan tillen. Zidane en Giggs zou ik ook wel leuke opties vinden. Ben benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden!

Goed stukje weer! Pochettino zou inderdaad een goede optie zijn, maar ik vraag me af of hij de Spurs wel wil verlaten. De andere namen zijn ook goede opties, al lijkt Zidane mij nog steeds de beste optie. Ik ben benieuwd.

De kogel is door de kerk, de nieuwe manager is bekend.

Dan had ik het toch goed met Zidane :wink:. Een prima keuze om hem aan te stellen. Giggs en Scholes zijn trouwens ook uitstekende mensen om in de technische staf te hebben. Ik ben benieuwd hoe de club het gaat doen onder de nieuwe manager.

Wat een toffe wending in het verhaal! Zidane heb ik veel hoger zitten dan die arrogante kwal van een Mourinho.

Mooi dat Zidane naar Old Trafford komt. Na zijn successen met Real Madrid kan hij zich opnieuw gaan laten gelden. Ben benieuwd hoe het zal gaan verlopen!

Bedankt voor de reacties heren! Hopelijk weet Zidane de ommekeer te brengen en vinden we gauw de weg naar boven, daar heeft Mourinho nu IRL al zijn handen vol aan. Dan nu de eerste wedstrijd van Zidane in de Premier League. Onder het stuk nog de uitslag met doelpuntenmaker en gevers van de assist.

Burnley - Manchester United 1-3
:soccer: 6’ 0-1 Pogba (Lukaku)
:soccer: 21’ 1-1 Vydra
:soccer: 24’ 1-2 Rashford (Shaw)
:soccer: 58’ 1-3 Pogba (Lukaku)

Goed stukje en mooi dat de eerste zege onder Zidane al binnen is. Ook goed om te zien dat Pogba beter lijkt te gaan renderen onder de nieuwe trainer. Daarnaast is Martial-Lukaku-Rashford ook wel een heerlijke voorhoede. Hopelijk kan Zidane er een echt team van maken. Dan zou het namelijk een erg mooi seizoen kunnen worden.

Zidane is er en de overwinning is binnen, kan niet beter natuurlijk. Hoewel het pas één duel is verwacht ik dat de Fransman uiteindelijk de juiste keuze zal zijn geweest en er prijzen binnen gehaald kunnen worden aan het einde van het seizoen.

Bedankt voor de reacties mannen! Hopelijk weten we deze lijn door te zetten, eerst volgt nu ook het thuisdebuut van Zidane.

Ook zijn er weer een aantal andere wedstrijden gespeeld:
Watford F.C. - Manchester United 1-3
:soccer: 58’ 0-1 Fred (Dalot)
:soccer: 75’ 0-2 Fred (Lingard)
:soccer: 78’ 0-3 Lukaku (Pereira)
:soccer: 82’ 1-3 Deeney

Young Boys - Manchester United 1-1
:soccer: 17’ 1-0 Fassnacht
:soccer: 59’ 1-1 Lukaku

Manchester United - Wolverhampton Wanderers 3-1
:soccer: 5’ 1-0 Lukaku (Young)
:soccer: 48’ 2-0 Pogba (Lukaku)
:soccer: 58’ 3-0 Rashford (Matic)
:soccer: 72’ 3-1 Jiménez (penalty)

Goed geschreven stukje! Goed dat de eerste thuiswedstrijd direct wordt omgezet in een overwinning. Manchester United lijkt weer de weg naar boven te hebben gevonden onder Zidane. Ga zo door dus! EN nog een vraagje: hoe heb je Zidane eigenlijk in-game gekregen?

1 like

@Daniel ik wist voordat FIFA 19 uit kwam al dat ik Zidane als trainer wilde op Old Trafford, heb toen een oefenpotje op FIFA 18 gespeeld met Real Madrid tegen Manchester United en toen deze screen gemaakt. Speel helaas niet met het echte gameface van Zidane in mijn carrière.

Dan nu het volgende, de eerste confrontatie tussen speler en trainer is een feit…

Ook zijn er weer een aantal wedstrijden gespeeld.

Carabao Cup
Wigan Athletic - Manchester United 1-3
:soccer: 17’ 1-0 Connolly
:soccer: 45’ 1-1 Pogba (vrije trap)
:soccer: 47’ 1-2 Pogba (Martial)
:soccer: 85’ 1-3 Martial (Chong)

West Ham United - Manchester United 0-1
:soccer: 50’ 0-1 Rashford (rebound)

Champions League
Manchester United - Valencia CF 1-1
:soccer: 36’ 1-0 Rashford (rebound)
:soccer: 62’ 1-1 Batshuayi

Manchester United - Newcastle United 1-0
:soccer: 44’ 1-0 Pogba (Rashford)

In de volgende update hebben we o.a. de eerste kraker van Zidane in de Premier League achter de rug en het duel met het Juventus van Cristiano Ronaldo.