Manchester United | Forged in Industry, Striving for Glory

Goed stukje weer! Jammer van de problemen tussen Zidane en Lukaku. Lukaku is immers toch wel je beste spits. Ik ben benieuwd of het nog goed komt tussen de twee of dat Lukaku in de winter wil vertrekken. Je resultaten zijn ook prima, al wil het in de CL nog niet helemaal vlotten.

Goede resultaten. Jammer van de ruzie tussen Lukaku en Zidane, echter is Lukaku gelukkig niet onvervangbaar. Met Rashford en Martial heb je prima spitsen achter de hand. Ben benieuw of het probleem wordt opgelost. Verder ook een goed stukje.

Mooie resultaten. Het akkefietje tussen Lukaku en Zidane zal wel opgelost worden verwacht ik, zie in beide geen echte ruziemakers. Ben benieuwd hoe het duel met Juventus zal verlopen, een overwinning lijkt mij toch cruciaal.

Het CL duel met Juventus is gespeeld en driemaal raden wie zijn gram haalt…

Chelsea - Manchester United 1-2
:soccer: 16’ 1-0 Morata (Hazard)
:soccer: 31’ 1-1 Martial (Rashford)
:soccer: 75’ 1-2 Rashford

Manchester United - Juventus 1-1
:soccer: 60’ 0-1 Cuadrado
:soccer: 82’ 1-1 Lukaku (Sánchez)

Manchester United - Everton 1-0
:soccer: 80’ 1-0 Herrera (Shaw)

Goed stukje weer db1512! Ik reageer niet altijd, maar volg je story trouw. Mooi voor Lukaku dat die z’n gram haalt. Competitie gaat het ook heel goed zo te zien, in de CL word het nu wel echt aanhaken of afhaken vrees ik… Ben benieuwd!

Goed stukje en goede resultaten. Mooi dat uitgerekend Lukaku de gelijkmaker maakt. Hopelijk kunnen hij en Zidane het bijleggen, want hij is natuurlijk wel de beste spits van het team. De volgende wedstrijd in Turijn zal erg belangrijk worden, want als je die niet wint zul je wel beide wedstrijden van Young Boys en Valencia moeten winnen. Succes!

Je behaalt mooie resultaten. Een uitzege bij Chelsea is knap en een gelijkspel tegen Juve is ook niet zo slecht. Ben benieuwd of je dit kan doorzetten.

Goed stukje en mooi dat Lukaku op een goede manier van zich af kan bijten. Hopelijk weet je bij Juventus wel te winnen, doorgaan in de Champions League zal toch één van de grootste doelen zijn lijkt mij.

Bedankt voor jullie reacties, in de competitie gaat het inderdaad uitstekend en in de CL wordt het erg lastig. Het volgende duel met Juventus ging helaas verloren waardoor dit nu de stand van zaken is in groep H.

  1. Juventus 4-8
  2. Valencia 4-6
  3. Manchester United 4-3
  4. Young Boys 4-2

De volgende speelronde nemen we het thuis op tegen Young Boys, maar het komt er eigenlijk op neer dat we twee keer moeten winnen om door te gaan in de Champions League.

Dan nu wat anders, de topper in de Premier League tegen Manchester City staat voor de deur en hoewel we er goed voor staan blijft het rommelen in Manchester.


dubbelklikken voor scherp beeld

Dan nog de uitslagen van de gespeelde wedstrijden.
Carabao Cup 4e ronde
Burnley - Manchester United 1-0
:soccer: 80’ 1-0 Vydra

Bournemouth - Manchester United 2-3
:soccer: 19’ 0-1 Rashford (Lukaku)
:soccer: 57’ 0-2 Rashford (rebound)
:soccer: 63’ 1-2 Fraser
:soccer: 70’ 1-3 Lukaku (Martial)
:soccer: 83’ 2-3 Fraser

UEFA Champions League
Juventus - Manchester United 2-1
:soccer: 17’ 0-1 Pogba (Pereira)
:soccer: 33’ 1-1 Cuadrado
:soccer: 48’ 2-1 Cuadrado

EDIT: @JjochemJ dank voor je oplettendheid heb de uitslag aangepast!

Zeer goed stukje ook! Woodward is inderdaad op voetbalgebied een tactisch onbenul. Heeft enkel verstand van cijfertjes, maar niet van het spel… Ik ben benieuwd wat er in de winter gaat gebeuren.

Je laatste CL uitslag moet wel even omgedraaid worden, hier staat 1-2 voor Manchester United.

1 like

Woodward maakt inderdaad er een puinhoop van. Ben benieuwd of de nieuwe director of football het beter zal gaan doen. Zal niet heel moeilijk zijn… Het gaat tot nu toe niet vanzelfsprekend in de CL maar ik verwacht dat je van zowel Valencia, als Young Boys wint. Twee zeges lijken me voldoende voor de volgende ronde.

Erg goed stukje! Een nieuwe director of football klinkt erg goed, want Woodward doet het namelijk alles behalve uitstekend. Ook mooi om te zien dat de resultaten in de Premier League zo goed zijn. Hopelijk kun je nog winnen van Valencia en Young Boys, aangezien je in deze poule eigenlijk wel verplicht bent om de laatste 16 te behalen.

De Manchester derby is gespeeld.

Ook de wedstrijd tegen Crystal Palace is gespeeld

Manchester City - Manchester United 0-1
:soccer: 7’ 0-1 Martial (Rashford)

Manchester United - Crystal Palace 3-0
:soccer: 58’ 1-0 Fellaini (Mata)
:soccer: 82’ 2-0 Pereira (Rashford)
:soccer: 90’ 3-0 Rashford (Sánchez)

In de volgende update volgt de nieuwe director of football, om de geruchten alvast te voeden: de nieuwe man is een voormalig ploeggenoot van Zidane. Wie durft een gokje te wagen?

Ik gok op Edwin vd Sar. Beiden waren ploeggenoten bij Juventus. Goed stuk weer overgrens.

Mooi dat je de Manchester-derby hebt gewonnen. Ook een mooie overwinning op Crystal Palace. Ik ben benieuwd wie de nieuwe director of football wordt

Twee goede zeges gepakt. Denk zelf ook dat het Edwin van der Sar wordt. Ben benieuwd.

Benieuwd of je de volgende ronde van de CL weet te bereiken. In de competitie gaat het je goed af in ieder geval! Van der Sar lijkt me ook een hele mooie naam als Director of Football voor United.

Mooi dat je van Manchester City hebt weten te winnen, ook al was het misschien onterecht. Ben wel benieuwd wie de nieuw director of football wordt in Manchester!

Bedankt voor de reacties, we gaan snel verder naar de benoeming van de nieuwe Director of Football. Een redelijk voordehand liggende naam: Edwin van der Sar.

Dan nog een aantal gespeelde wedstrijden.
UEFA Champions League
Manchester United - Young Boys 3-2
:soccer: 7’ 1-0 Fred (Lingard)
:soccer: 18’ 2-0 Lingard (Rashford)
:soccer: 42’ 3-0 Benito (Eigen doelpunt)
:soccer: 55’ 3-1 Fassnacht
:soccer: 75’ 3-2 Sulejmani

Southampton - Manchester United 0-5
:soccer: 8’ 0-1 Martial (Rashford)
:soccer: 43’ 0-2 Lukaku (Rashford)
:soccer: 56’ 0-3 Rashford (Shaw)
:soccer: 74’ 0-4 Lukaku (Shaw)
:soccer: 77’ 0-5 Rashford (Mata)

Was ook uiterst voor de hand liggend. Wel weer een stuk om je vingers bij af te likken. Ook boeiende informatie zoals Pogba die getraind heeft met Vd Sar, hier was ik en ik denk 90% op dit forum niet van op de hoogte. Ik ben benieuwd wat ze er samen van gaan maken. Wel wil ik opmerken dat de CL struggelend lijkt te blijven, dit veranderd hopelijk snel voor je, anders zal het tegen de eerste de beste top club wel afgelopen zijn voor je vrees ik… Geen halve finale zal je seizoen toch een soort schaduw meegeven vrees ik.