Milano Verso l'Alto ~ AC Milan

Leuk interview inderdaad! Het is ook altijd extra leuk om mensen die een echte binding met de club hebben in het bestuur te hebben.

Mooi interview! Leuke manier van schrijven voor een dergelijk stukje!

Bedankt voor de reacties nog!

Ik heb wel besloten om te stoppen met manager story’s te schrijven. Er is dusdanig weinig interesse voor dat ik de tijd die ik hierin steek liever in meer potjes FIFA ga stoppen. Ik zie sinds het uitkomen van FIFA ook steeds minder activiteit hier helaas :frowning:

Jammer dat je ermee stopt! Ik begrijp echter wel volledig wat je bedoeld en merk zelf ook dat de interesse steeds meer wegneemt. Heb ook over stoppen nagedacht, maar mijn carrières hou ik meestal leuk door er een verhaal om te maken dus denk dat ik zelf nog niet stop. Hopelijk start je ooit wel nog een nieuwe story op, want ik heb ze met veel plezier gelezen!

Inderdaad erg jammer dat je ermee stopt, zowel qua tekst als grafisch vond ik je stukken vaak erg goed. Ben het wel met je eens dat de animo wat afneemt al heb ik net als Ryan dat ik m’n carriere leuker houd door er een verhaal omheen te maken.

Jammer om te lezen dat je ermee stopt! Ik haalde veel inspiratie uit jouw manager story voor mijn eigen verhaal met Fortuna. Daarnaast ben ik fan van AC Milan, dus was het leuk om te lezen.

Ben het wel met je eens, animo is jammer genoeg laag.

Ik heb hetzelfde als Ryan, carrières worden leuker als je meer achtergrondverhalen verzint. Daarnaast vind ik feedback van anderen ook fijn!

Fijn dat m’n story’s bevielen en tof om te lezen dat je er inspiratie uit haalde voor je eigen story @T-AFCA!

Ik ben het ook wel met jullie eens dat ik een carrière leuker vind om te doen met een verhaal erachter, maar als ik het doe wil ik het meteen goed aanpakken dus ik steek er erg veel tijd in. Met mijn Ajax carrière vermaak ik me vooralsnog ook uitstekend, wellicht als ik daar op uitgekeken raak en ik krijg de motivatie weer dat ik de toekomst nog eens een nieuwe story ga beginnen :slight_smile: Ik ga jullie story’s in ieder geval blijven volgen!

Jammer dat je stopt met de story was altijd leuk en fijn om te volgen, ik ben het ook met je eens dat de interesse niet zo geweldig is.
Ik hoop je (snel) weer terug te zien met een story of carrière!