Ik gebruik jaar-in, jaar-uit dezelfde templates die ik ooit in Photoshop heb gemaakt, tijdens de pandemie was daar iets meer tijd voor 
Het enige dat ik doe, is dat ik zo nu en dan lettertype of -grootte aanpas, soms wat info toevoeg, of wegneem. Maar alles bij elkaar doe ik min of meer hetzelfde, al ca. een jaar of vier.
Ja, ik ben heel blij, dat hier en daar de FC 25 game wat verrassingen laat zien. Groningen in de Eredivisie, Zwitserse clubs die plots een goed jaar hebben in Europees verband, Brighton dat sterk heeft ingekocht en daadwerkelijk meedoet om Champions Leagueplaatsen etc etc.
Uiteindelijk draait het om dingen een realistisch, maar ook uitdagend te houden. Dus ik leg me wat beperkingen op, anders zou ik in één keer een topelftal bijeen kunnen kopen en te makkelijk, te snel gaan domineren. Dan is de lol er voor mij te snel vanaf. Maar het spel werkt wonderwel goed mee, beter dan in het verleden. Vandaar dat ik hier ook zeg dat ik dit juist een hele goede versie van het spel vind.