PSV
Feyenoord
Ajax
Andere clubs
PSV
Feyenoord
Ajax
Andere clubs
Hopla, Champions League is binnen. Het eerste doel is afgevinkt. Nu kunnen jullie focussen op drie fronten & kan het seizoen écht van start gaan!
Maandag 1 september 2025
Zo, ik ben weer even bijgelezen. Ziet er goed uit. Mooie beelden gebruik je ook.
Interessant dat Bazoer terugkomt! Benieuwd wat hij nog kan brengen. Beetje van de radar verdwenen terwijl het nog zo’n groot talent was in het verleden.
@Begiristain ik evenzeer…
Amsterdam, woensdag 17 september 2025 -
Over en weer
Trainer zei: ‘Doorgaan!’
Ajax veranderde dus niets, anders dan dat het met nog meer aanvalsdrang de tweede helft opende. De gelijkmaker kwam snel in de 51e minuut: Mika Godts had wat ruimte op links en speelde de bal het doelgebied van Arsenal in. Op zichzelf geen gerichte voorzet, maar Brobbey was eerder bij de bal en schoof deze langs doelman David Raya het net in: 1-1.
Tikkeltje teleurstellend
Jammer van de twee punten die jullie laten liggen, maar hé: een gelijkspel tegen de leider in de Premier League, da’s een sterk resultaat.
Het is nog geen crisis, maar als ik na de interlandbreak tegen AZ of Twente een misstap maak…
Vijf op negen, da’s een mooi rapport na drie speeldagen. Zo zijn jullie mooi mee met de grotere teams. Als er nu een zes op zes zou volgen (wat op papier moet lukken), zit er wel ‘n top 8-plaats in?
(En waar is Atleti? Europa League, want ik zie Real Betis én Athletic Club …) Succes met jullie tweeluik.
@Matthi9s Atléti speelt inderdaad in Europa League dit jaar
Dit waren de plaatsingen per land aan het begin van het seizoen (dus, nog vóór kwalificatie en play-offs) op basis van eindklassering in het seizoen ervoor (Man City kampioen van Engeland, Milan in Italië, etc etc), uiteraard m.u.v. diverse bekerwinnaars (zoals Metz in Frankrijk, speelde afgelopen seizoen nog Ligue 2)
Ja hallo, zelfs 6de? Da’s een serieuze tegenvaller in “jouw universum” …
0-1 is idd nipt, maar uiteindelijk levert het je wel drie punten op. Hopelijk lukt het om het niveau wat op te krikken, de komende wedstrijden!