@Jochem met ietwat geluk en arbitrale beslissingen in ons voordeel…
Amsterdam, 9 december 2025 -
@Jochem met ietwat geluk en arbitrale beslissingen in ons voordeel…
Amsterdam, 9 december 2025 -
Wat heeft Dries nu te zeggen?! Of het wel/niet verdiend is, het waren drie heel belangrijke punten. De twee overige duels zijn machtige affiches én goede waardemeters hoe jullie er echt voor staan.
Het mooie aan die League Phase, vind ik, is het feit dat “kleine” clubs de grote topclubs kunnen kloppen. Hier nu ook met Club dat het machtige Barcelona klopt!
En net als in real life zo’n teams moeite hebben om zich bij die top 8 te plaatsen. In dit geval, een Barça, Dortmund, Inter, Juve, PSG, … en “minder grote” teams het opvallend goed doen. Zie jouw Ajax, Real Betis, Roma, Leipzig & zelf Spurs!
Succes bij het Europese tweeluik!
@Matthi9s Ja, die Dries is een authentieke, Nederlandse sportjournalistieke azijnpisser eerste klas, zoals we er in real life meerdere van hebben…
PSV laat punten liggen tegen NAC, daarom is komend weekend de 2e Klassieker Feyenoord - Ajax de wedstrijd om het zgn. winterkampioenschap: wie gaat als lijstaanvoerder het nieuwe jaar 2026 in?
Amsterdam, Vrijdag 23 Januari 2026 -
Ajax heeft veteraan Hans Hateboer (32) gestrikt. De speler komt van het Franse Stade Rennes en met zijn overgang is € 4,000,000,- gemoeid.
Zonde van de nederlaag tegen AZ, wel knap door naar de knock out fase van CL zie ik. Benieuwd of Hateboer echt van waarde kan zijn. Toch nog een aardig bedrag voor zo’n oude verdediger.
thx @Jochem
Maar ik persoonlijk ben ook zéér verheugd, dat één van mijn gescoute ontdekkingen Nils Zätterström in de top 100 staat van Tuttosport-spelers die in aanmerking komen voor de Golden Boy Award (beste speler tot 21 jaar). Dat gaat (letterlijk) een grote worden, maar in deze story wel allereerst bij Ajax!..
Het blijft me toch altijd opvallen, hoe prettig en uitgebreid de schrijfopties en tekstbewerking zijn op dit forum. Daar kan geen ander messageboard aan tippen, zelfs niet na zoveel jaar…
25/26 UEFA Champions League, 3e kwalificatieronde
25/26 UEFA Champions League, 3e kwalificatieronde
25/26 UEFA Champions League, competitiefase
Een sterke Europese prestatie, zo vierde eindigen met sléchts twee punten minder dan leider Real Madrid! Ik ben benieuwd wie jullie zullen treffen in de 1/8ste finales …
@Matthi9s
we zitten bij de laatste zestien, dan spelen we 1 van de 8 finales in die ronde: een 1/8 finale
Excuses, waarschijnlijk te snel getypt & gefocust op het cijfer 16 … ‘t Is aangepast.
Ben benieuwd hoe de selectie vorm gaat krijgen met een hoger budget!
@Begiristain ik ook