Swansea City | The Welsh Pride

Zinchenko is een prima aankoop. Kan op bijna elke positie spelen en is daarnaast ook nog eens een groot talent. Mooi dat hij ook nog is voor Swansea kiest, denk dat hij in bijna alle teams (buiten de top zes) van de PL wel nuttig was geweest.

Nog een update, omdat ik komend weekend weinig tijd heb om stukjes te plaatsen!

Goede aankopen en een goede voorbereiding. Het zal lastig worden om direct terug te keren in de Premier League, maar ik hoop dat het je lukt!

Toch een flink verlies dat Spurs neemt, denk dat hij bij jou wel van waarde zal zijn. Prima voetballende spits die goed in het spelletje van Frank past.

Ben benieuwd of Janssen bij jouw weer zijn vorm terug kan krijgen. Denk dat het goed is voor hem om een stapje terug te doen, en het is daarnaast voor Swansea gewoon een prima spits.

Het seizoen is begonnen, maar er is nog het nodige werk aan de winkel! Wedstrijdoverzichten zijn onder dit bericht te vinden.

Sheffield United 1-1 Swansea City

Opstelling Sheffield United: Henderson, Stevens, O’Connell, Ega, Cranie (72’ Baldock), Basham, Fleck (55’ Lundstran), Norwood (82’ Coutts), Duffy, McGoldrick, Sharp
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Olsson, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Celina (60’ Moreno), McKay (72’ McBurnie), Janssen, Narsingh (55’ Asoro)

Statistieken
goal 47’ Carroll 0-1
goal 65’ McGoldrick 1-1

Swansea City 1-1 Preston North End
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Zinchenko, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Carroll (46’ Dhanda), Fer, Celina (58’ Fulton), McKay, Janssen, Narsingh (65’ Asoro)
Opstelling Preston North End: Rudd, Earl (80’ Hughes), Clarke, Huntington, Fisher, Barkhuizen, Harrop (70’ Johnson), Pearson, Browne (58’ Bodin), Maguire, Gallagher

Statistieken
goal 25’ Janssen 1-0
goal 75’ Maguire 1-1
geel 85’ Fulton

Swansea City 1-2 West Bromwich Albion
Opstelling Swansea City: Mulder, Olsson, Harries, Cooper, Roberts, Montero, Routledge (72’ Dyer), Fulton (38’ Carroll), McBurnie, James (54’ Janssen), Asoro
Opstelling West Bromwich Albion: Johnstone, Gibbs, Dawson, Hegazi, Bartley, Mears (54’ Adarabioyo), Barry (46’ Brunt), Livermore, JoΓ£o Pedro, Rodriguez, Gayle (77’ Robson-Kanu)

Statistieken
goal 17’ Asoro 1-0
goal 24’ Rodriguez 1-1
goal 38’ Rodridguez 1-2
geel 72’ Olsson

Jammer van de wat mindere seizoensstart. De nederlaag tegen WBA vind ik eigenlijk geen schande, aangezien ze in mijn ogen het sterkste team van de Championship zijn. Hopelijk pak je gauw de eerste overwinning. Daarnaast is het trouwens de β€œCarabao” Cup :wink:

Tweede stukje in korte tijd, ik ben al halverwege mijn seizoen namelijk dus ga de komende tijd proberen om wat meer stukjes te plaatsen om zo weer gelijk te lopen met m’n carriere in FIFA. Twee berichten hierboven staat dus nog een stukje, voor degenen die die zouden missen door dit stukje :slight_smile: Onder aan dit bericht zijn wederom wedstrijdoverzichten te zien.

Birmingham City 1-1 Swansea City
Opstelling Birmingham City: Camp, Pedersen, Dean, Roberts, Colin, Kieftenbeld (60’ Davis), Solomon-Otabor, G. Gardner (84’ C. Gardner), Adams, Jota, Bogle (67’ McFarlane)
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Zinchenko, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Celina, Fer, Carroll (67’ Dyer), McKay, Janssen, Narsingh

Wedstrijdverloop
geel 29’ Celina
goal 32’ Adams 1-0
goal 36’ Narsingh 1-1
geelrood 48’ Celina

Swansea City 2-0 Leeds United
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Zinchenko, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Fulton (86’ Routledge), Fer, Carroll (55’ Dyer), McKay, Janssen (66’ Asoro), Narsingh
Opstelling Leeds United: Blackman, Douglas, Jansson (72’ Berardi), Cooper, Ayling, Philips, Dallas (61’ Alioski), Brown (55’ Saiz), Forshaw, HernΓ‘ndez, Bamford

Wedstrijdverloop
goal 18’ Fer 1-0
goal 66’ Zinchenko 2-0

Geen al te beste seizoensstart met slechts zes punten uit vier duels, om bovenin mee te doen zal je wel een goede serie neer moeten gaan zetten. Markovic is een prima aankoop voor Swansea, ben benieuwd of er nog andere spelers gaan komen in de laatste week van de transferperiode.

Zo… Dat is voor Swansea z’n doen zeker geen beste start. Je zal zeker snel resultaat moeten gaan boeken, anders zit promoveren er zeker niet in. Markovic is wel gewoon een goede aankoop voor Swansea, zeker te goed voor het 2e niveau in Engeland, zal dus vast hoge ogen gaan gooien (dit mag verwacht worden). Ik ben benieuwd verder!

Goed stukje! Markovic is inderdaad een uitstekende aankoop. Ik ben benieuwd of hij het verschil zal maken.

Jammer dat je driemaal gelijk speelt in de eerste vier duels. Markovic lijkt mij een goede aankoop, hopelijk kan hij ervoor zorgen dat je in de bovenste regionen gaat mee draaien.

Bedankt voor de reacties! Ondertussen heeft een speler ons op de valreep nog verlaten… Onderaan deze post uiteraard weer een uitslag. (Note: ja, ik weet dat het Varkenoord moet zijn en niet Varkensoord, foutje oeps)

Swansea City 3-1 Bristol City
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Olsson, Harries, van der Hoorn, Naughton, Carroll (46’ Celina), Fer (84’ Zinchenko), Markovic (66’ Dyer), McKay, Janssen, Narsingh
Opstelling Bristol City: MΓ€enpÀÀ, Dasilva, Baker, Hegeler (58’ Plavotic), Pisano, Pack, Brownhill, Smith, Weimann, Paterson (84’ Eisa), Taylor (64’ Janneh)

Wedstrijdverloop
goal 21’ Janssen 1-0
goal 43’ Brownhill 1-1
goal 75’ Plavotic (e.d.) 2-1
goal 84’ van der Hoorn 3-1

Jammer dat je hem laat gaan, denk dat hij nog wel van waarde kan zijn voor je. Over de reactie van Narsingh: ik verwacht niet dat hij naar Feyenoord gaat en het dan accepteert om rechtsback te spelen, voor Eredivisie begrippen natuurlijk een meer dan prima rechtsbuiten. Met Jorgensen als spits moet hij toch wel weer 10/15 assists weten te geven.

Overigens leuk gedaan een aantal keer door die hoofdjes erop te plakken (met photoshop?), ziet er leuk uit!

Feyenoord heeft natuurlijk Steven Berghuis dus ik heb daar even een mooi verhaaltje rondom gemaakt. Heb ook wat research gedaan voor ik dit stukje schreef, en bij Swansea was Narsingh zeer tevreden met zijn rechtsback positie en de vrijheden die hij kreeg van Carvalhal, vandaar dat ik dit er op deze manier in verwerkt heb :slight_smile:
Dat is inderdaad met Photoshop gemaakt, dankje!

Was dat dan in een systeem met vijf verdedigers zodat hij met veel defensieve zekerheid in zijn rug kon spelen? Met vier achterin lijkt het me niet dat je als rechtsback heel erg veel vrijheid hebt.

Dat was in de 5-3-2 formatie inderdaad! Feyenoord speelt natuurlijk niet zo, had ik effe geen rekening mee gehouden.

En direct is er al een vervanger voor Narsingh aangetrokken! De tranferwindow is ook gesloten, het tweede stukje in deze post bevat een samenvatting van de transfers die ik gedaan heb. Ook zijn er weer uitslagen te vinden onderaan.

Transferoverzicht%20zomer

Millwall 5-2 Swansea City
Opstelling Millwall: Archer, Meredith, Hutchinson, Cooper, McLaughlin, Ferguson, Williams (85’ Tunnicliffe), Leonard (66’ Karacan), Wallace, Gregory, Breadshaw (72’ Elliott)
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Olsson, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Carroll (66’ Celina), Fer, Piazon, McKay, Janssen (46’ McBurnie), Markovic (72’ Asoro)

Wedstrijdverloop
goal 6’ Leonard 1-0
goal 12’ Leonard 2-0
goal 14’ Janssen 2-1
goal 53’ Gregory 3-1
goal 57’ Markovic 3-2
geel 59’ Markovic
goal 61’ Gregory 4-2
geel 66’ van der Hoorn
goal 79’ Gregory 5-2

Swansea City 4-3 Nottingham Forest
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Zinchenko, Rodon (71’ Carter-Vickers), van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (59’ Celina), McKay, Janssen, Piazon
Opstelling Nottingham Forest: Pantilimon, Osborn, Dawson, Robinson, Byram, Diogo GonΓ§alves (89’ Lolley), Yacob, Bridcutt (62’ Tachtsidis), Dias, Yates, Soudani

Wedstrijdverloop
goal 21’ Janssen 1-0
goal 38’ Soudani 1-1
goal 45+3’ McKay 2-1
goal 49’ Janssen 3-1
goal 51’ Piazon 4-1
goal 55’ Diogo GonΓ§alves 4-2
goal 59’ Yates 4-3

1 like

Toch een hele degelijke transferperiode voor Swansea. Je nieuwste aankoop Piazon lijkt me ook een goede versterking. Bij Vitesse vond ik hem al erg goed. Ik vond het toen ook raar dat hij het laatste half jaar ernaast werd gezet. Wel een pijnlijke nederlaag tegen Millwall. Acht goals tegen in twee wedstrijden is niet bepaald goed. Hopelijk kun je in defensief opzicht wat stabieler worden.

Acht tegendoelpunten in twee wedstrijden is echt dramatisch inderdaad! Tegen Millwall had ik ook echt zeker een punt moeten pakken, was een hele leuke wedstrijden die continu op en neer bleef gaan zonder dat een van ons echt de bovenliggende partij was, maar door slordigheden achterin kreeg Millwall toch iets grotere kansen. De uitslag tegen Nottingham is een beetje geflatteerd, ik speelde ze compleet van de mat en had er nog wel drie meer in moeten schieten. Wederom erg slordig achterin waarin ik het mezelf nog bijna moeilijk gemaakt heb ook. Na de volgende wedstrijd zal er ook een ingrijpende gebeurtenis plaatsvinden, hieronder zien jullie het resultaat van die wedstrijd alvast. Wat die gebeurtenis is, volgt morgen nog in een nieuwsartikel.
Mijn budget laat het niet meer toe om in de winterperiode nog meer aankopen te doen (vanwege de financiΓ«le doelstelling die het bestuur me opgelegd heeft en omdat ik nog wil gaan investeren in de jeugdafdeling), maar voor komende zomer wil ik me sowieso in de verdediging gaan versterken. Zinchenko speelt wel echt geweldig trouwens, aan hem ligt het zeker niet!

Stoke City 3-0 Swansea City
Opstelling Stoke City: Butland, Martina, Shawcross, Williams, Bauer, Ilsanker, Woods (46’ Bojan), Allen, Diouf (80’ Clucas), Crouch, Afellay
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Olsson, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Celina, Fer, Markovic (62’ Routledge), McKay, Janssen (85’ McBurnie), Piazon (85’ Asoro)

Wedstrijdverloop
goal '67 Crouch 1-0
goal '83 Allen 2-0
goal '89 Allen 3-0