Swansea City | The Welsh Pride

Goeie aankoop! Hopen dat Piazon nu eindelijk weer eens een volledig seizoen goed presteert.
Jammer van het verlies tegen Millwall, maar zulke wedstrijden zitten er ook tussen. Het zal nog vrij lastig worden om directe promotie af te dwingen denk ik zo, er zijn namelijk wel een stuk of 5 a 6 clubs die strijden voor de promotie, spannend!

Heerlijke aanwinsten die Swansea direct sterker maken en die ook goed genoeg zijn voor de PL. Benieuwd wie mee gaan doen om promotie.

Net alles zitten lezen. Mooie aankopen! Ben benieuwd naar je vervolg.

Zeker sterke aankopen! Ik mag hopen voor je dat ze ook van waarde gaan zijn… De uitslagen zijn momenteel niet om over na huis te schrijven, er moet drastisch iets gebeuren!

Bedankt voor de reacties! Had me denk ik geen betere transferperiode kunnen wensen, zeker gezien de situatie van Swansea (degradatie afgelopen seizoen). In mijn ogen zijn de transfers allemaal ook wel realistisch, hoe denken jullie daar over? Over MarkoviΔ‡ ben ik niet 100% tevreden trouwens, speelt erg goed maar die gozer heeft zo’n belabberde conditie, moet hem bijna iedere wedstrijd wel wisselen en twee wedstrijden binnen één week zijn teveel voor hem. Hij vroeg laatst zelfs of ik hem rust wou geven omdat 'ie zich niet fit voelt. In de Championship kan dit prima, maar stel ik zou promoveren naar de Premier League zal ik wellicht vervanging voor hem moeten zoeken.

Hier volgt een nieuw stukje in aanloop naar de wedstrijd tegen Middlesbrough, de uitslag van die wedstrijd vinden jullie onder het stukje:

Middlesbrough 0-0 Swansea City
Opstelling Middlesbrough: Randolph, Ayala, Shotton, Flint (86’ Batth), Clayton, BeΕ‘iΔ‡ (56’ Saville), Leadbitter (46’ Howson), Friend, Downing, Braithwaite, Forrest
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (51’ Grimes), McBurnie (86’ McKay), Janssen (81’ Asoro), Piazon

Wedstrijdverloop:
Geen gebeurtenissen

Mooi gemaakte stukjes! Je aankopen zijn inderdaad erg sterk, maar helaas zijn je resultaten dat nog niet. Wel mooi dat Mulder direct de 0 weet te houden, al scoor jij zelf dan weer niet. Het zal op deze manier wel lastig worden om bij de top twee te eindigen en directe promotie af te dwingen lijkt mij.

Het gaat duidelijk nog niet zo goed bij Swansea. Zoals Ryan al zegt zal het moeilijk worden om directe promotie af te dwingen op deze manier. Er zal toch wel veel veranderd moeten worden om dat te halen.

Ik sluit me aan bij de antwoorden hier boven. Promoveren word op deze manier wel erg lastig, al is het seizoen nog lang natuurlijk. Nog een jaartje Championship is natuurlijk geen straf, hoe sterker je team de PL in gaat, des te meer kans heb je op handhaving. Ik ben benieuwd!

Nieuw stukje, grafisch wat minder dan m’n andere stukjes maar heb deze op telefoon gemaakt. Uitslagen zijn onderaan te vinden!

image

Swansea City 4-0 Queens Park Rangers
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (69’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (55’ Fulton), McKay, Janssen (90’ McBurnie), Piazon
Opstelling Queens Park Rangers: Ingram, Bidwell, Hall, Baptiste, Furlong, Wzsolek, Luongo, Cameron (55’ Freeman), Calcaterra, Smith (46’ Hemed), Wells (75’ Sylla)

Wedstrijdoverzicht
goal 11’ Markovic 1-0
geel 30’ Smith
goal 31’ Janssen 2-0
goal 53’ Janssen 3-0
goal 71’ Fulton 4-0

Wigan Athletic 0-1 Swansea City
Opstelling Wigan Athletic: Walton, Robinson, Dunkley, Burn, Byrne, Naismith, MacDonald (66’ Gibson), Morsy (73’ Evans), da Silva Lopes (70’ Windass), Grigg, Powell
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll
(83’ McBurnie), Fer, Markovic (66’ Celina), McKay, Janssen, Piazon (73’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht
goal 90+3’ Celina 0-1

Swansea City 4-0 Ipswich Town
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (58’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (84’ Fulton), McKay (64’ McBurnie), Janssen, Piazon
Opstelling Ipswich Town: Gerken, Knudsen, Chambers, Chalobah, Donacien (76’ Cotter), Skuse (58’ Huws), Adeyemi, Edwards (70’ Roberts), Nolan, Ward, Harrison

Wedstrijdovericht:
geel 11’ Skuse
goal 11’ Janssen (pen.) 1-0
goal 27’ Janssen 2-0
goal 44’ Fer 3-0
goal 83’ Fer 4-0

Mooi dat Fer heeft verlengd. Hij is gewoon een prima speler voor een club als Swansea. Ook goed om te zien dat de resultaten aan het verbeteren zijn. Ga zo door!

Ik ga proberen de komende tijd 2/3 stukjes per dag te plaatsen. Het eerste seizoen is bijna ten einde, nog vier wedstrijden te gaan, dus ik wil even inlopen omdat ik niet te ver achter wil lopen met m’n story. Heb namelijk nog achttien stukjes gepland staan voor dit seizoen! Hier het eerste stukje van vandaag. Onderaan wederom uitslagen. Zoals jullie aan de uitslagen zullen zien verloopt het seizoen nog erg wisselvallig en rechtstreeks promoveren gaat inderdaad een lastige club worden. Voor mij zelf natuurlijk al meer duidelijkheid hoe dit gaat verlopen, maar daarover zullen jullie snel meer lezen!

Aston Villa 2-1 Swansea City
Opstelling Aston Villa: Nyland, Taylor, Ayhan, Chester, Elmohamady, Bolasie, Hourihane, Grealish (64’ McGinn), El Ghazi, Whelan (86’ Hogan), Kodjia (80’ Abraham)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll (88’ Celina), Fer, Markovic (80’ McBurnie), McKay, Janssen, Piazon (80’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht:
goal 45+1’ Grealish 1-0
goal 49’ Ayhan (e.d.) 1-1
goal 90’ Hogan 2-1

Swansea City 1-1 Blackburn Rovers
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll (72’ Celina), Fer, Markovic (46’ Fulton), McKay (62’ McBurnie), Janssen, Piazon
Opstelling Blackburn Rovers: Raya, Bell, Mulgrew, Lenihan, Travis (62’ Downing), Smallwood, Evans, Armstrong, Dack (56’ Palmer), Bennett, Brereton (66’ Graham)

Wedstrijdoverzicht:
goal 18’ Brereton
gele%20kaart 45+1’ Lenihan
goal 71’ Fulton

Swansea City 2-2 Reading
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (56’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hooorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (76’ Celina), McKay, Janssen, Piazon (76’ Asoro)
Opstelling Reading: Mannone, Obita (76’ Richards), Moore, Ilori, Gunter, Meyler, Bacuna (56’ Kelly), Edwards (63’ Swift), Barrow, BΓΆdvarsson, Popa

Wedstrijdoverzicht:
goal 9’ Barrow 0-1
goal 38’ Markovic 1-1
goal 64’ Fer 2-1
goal 85’ BΓΆdvarsson 2-2

Het stukje ziet er zoals gewoonlijk weer prima uit. Wel jammer dat de uitslagen nog steeds erg wisselvallig zijn… Uiteindelijk zie ik je toch wel promoveren, gewoon omdat het aan de stand verplicht is. Ik ben benieuwd!

Het lek is dan toch nog niet naar boven. Het leek de goede kant op te gaan met de resultaten als ik het vorige verslag zag, maar het gaat nu weer slecht. Op welke plek sta je eigenlijk op de ranglijst?

Morgen volgt de tussenstand van de ranglijst precies halverwege het seizoen!

Het tweede stukje van vandaag met wederom een aantal uitslagen. Voor wie het eerdere stukje van vandaag nog niet gezien heeft, die staat een klein stukje hierboven.

Rotherham United 2-3 Swansea City
Opstelling Rotherham United: RodΓ‘k, Mattock, Wood, Ajayi, Jones, Newell, Potter (46’ Towell), Palmer, Taylor (55’ Williams), Smith (85’ Vassell), Vaulks
Opstelling Swansea City: Mulder, Rodon (72’ Carter-Vickers), van der Hoorn, Naughton, Celina (63’ Carroll), Markovic (85’ Fulton), Fer, McKay, Janssen, Piazon

Wedstrijdoverzicht:
goal 22’ Smith 1-0
goal 25’ Fer 1-1
goal 28’ Janssen 1-2
goal 34’ Smith 2-2
goal 68’ Fer 2-3

Bolton Wanderers 1-3 Swansea City
Opstelling Bolton Wanderers: Matthews, Grounds, Beevers, Wheater, Olkowski (80’ Little), Wildschut, Williams, Oztumer, Ameobi (71’ Noone), Magennis, Lowe (59’ Murphy)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers (64’ Rodon), van der Hoorn, Naughton, Carroll, Markovic (75’ Fulton), Fer (90+1’ Celina), McKay, Janssen, Piazon

Wedstrijdoverzicht:
goal 31’ Fer 0-1
goal 36’ Janssen 0-2
gele%20kaart 53’ Zinchenko
goal 54’ Lowe 1-2
goal 77’ Carroll 1-3
gele%20kaart 90+1’ Naughton

Swansea City 4-0 Norwich City
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (70’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll (83’ Fulton), Markovic, Fer, McKay (70’ Asoro), Janssen, Piazon
Opstelling Norwich City: Krul, Stieperma, Hanley, Yoshida, Pinto, Tettey (57’ VrančiΔ‡), Trybull, HerΓ‘ndes, Cantwell (52’ Leitner), Marshall, Rhodes (70’ Oliveira)

Wedstrijdoverzicht:
goal 16’ Fer 1-0
goal 39’ Fer 2-0
goal 53’ Fer 3-0
goal 80’ Markovic 4-0

Swansea City 1-3 West Bromwich Albion
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (46’ Celina), McKay (46’ McBurnie), Janssen (75’ Asoro), Piazon
Opstelling West Bromwich Albion: Johnstone, Townsend (75’ Ferguson), Dawson, Bartley, Hegazi, Mears (66’ Adarabioyo), Barry (66’ Livermore), Brunt, JoΓ£o Pedro, Rodriguez, Gayle

Wedstrijdoverzicht:
goal 4’ Brunt 0-1
gele%20kaart 27’ Carroll
goal 41’ Fer 1-1
goal 57’ Gayle 1-2
goal 59’ RodrΓ­guez 1-3

Waar staat Fer bij jou op het veld? Scoort echt aan de lopende band!

Goede stukjes! Ik snap wel dat Routledge wil vertrekken, maar het is natuurlijk altijd jammer om iemand die zo lang bij de club speelt te zien vertrekken. Over je andere stukje: mooi dat Fer het zo goed doet onder De Boer. Onder De Boer lijken zijn landgenoten Fer en Janssen helemaal op te leven. De resultaten kunnen natuurlijk nog wel steeds beter.

1 like

Ik speelde eerst in een 4-3-3 op lijn opstelling, toen ben ik op een gegeven moment met de punt naar voren gaan spelen met Fer als aanvallende middenvelder. Knalt er sindsdien echt de ene na de andere in! Janssen pikt nu iets minder doelpunten mee, zijn rol is nu vooral om het middenveld de kans te geven om op te rukken. Janssen is lichamelijk erg sterk dus het werkt echt perfect op deze manier!

In dit bericht:

  1. Heel kort stukje over Fer (met rechts wat kort nieuws en korte feitjes uit mijn carrière)
  2. De uitslagen tot precies halverwege het seizoen
  3. De tussenstand halverwege

Derby County 1-2 Swansea City
Opstelling Derby County: Roos, Forsyth, Keogh, Davies, Wisdom (89’ Malone), Lawrence, Evans, Thorne (74’ Bryson), Anya, Mount, Marriott
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (74’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Markovic (74’ Fulton), Fer, McKay, Janssen, Piazon (46’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht
goal 11’ Marriott 1-0
goal 55’ Fer 1-1
goal 58’ Asoro 1-2

Brentford 2-1 Swansea City
Opstelling Brentford: Bentley, Jeanvier, Henry, Konsa, Dalsgaard, Sawyers, MacLeod (68’ Mokotjo), DaSilva (53’ McEachran), CanΓ³s, Maupay, Benrahma
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Celina (46’ Carroll), Markovic (78’ McBurnie), Fer, McKay, Janssen, Piazon (65’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht:
geel 12’ Markovic
goal 56’ Janssen 0-1
goal 65’ CanΓ³s 1-1
geel 75’ Janssen
goal 78’ Dalsgaard 2-1

Swansea City 2-1 Sheffield Wednesday
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (80’ Olsson), Rodon (72’ Carter-Vickers), van der Hoorn, Naughton, Carroll, Markovic, Fer (50’ Dhanda), McKay, Janssen, Piazon
Opstelling Sheffield Wednesday: Westwood, Penney, Pudil, Thorniley, Hector (62’ Baker), Pelupessy, Hutchinson, Onomah (70’ Ibarra), Reach, Palmer (85’ Boyd), Forestieri

Wedstrijdoverzicht:
goal 5’ Carroll 1-0
goal 27’ Fer 2-0
injury 49’ Fer
goal 60’ Palmer 2-1

Hull City 1-3 Swansea City
Opstelling Hull City: Marshall, Wallace, Elphick, de Wijs, Lichaj, Grosicki, Evandro (59’ Irvine), Henriksen, Toral (59’ Bowen), Pohjanpalo, Stewart (84’ Dicko)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (84’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll (64’ Celina), Fulton, Markovic (77’ Dhanda), McKay, Janssen, Piazon

Wedstrijdoverzicht:
goal 6’ Evandro 1-0
goal 45+3’ Markovic 1-1
goal 51’ Piazon 1-2
goal 88’ Janssen 1-3

Vol in de race vopr promotie en een kleine voorsprong op nummer 3 Preston. Komen er nog versterkingen om promotie helemaal veilig te stellen en misschien al met het oog op PL voetbal?

2 likes

De komende transferperiode ga ik me niet meer versterken! Ik wil wat budget apart houden om in de jeugd te gaan investeren, dat doe ik namelijk nog niet.