Team gezocht - FC25

Iemand al een club op het oog om in FC25 mee te starten? Als eerste wil ik altijd eentje waar het alle kanten mee op kan qua resultaten, kwestie van de juiste moeilijkheidsgraad te vinden. En liefst ook eentje met veel faces omdat er nog geen mods uit zijn. Voorlopig dacht ik aan Brighton, Stuttgart, Girona en Lille/Lyon/Marseille.

Jazeker
No brainer deportivo la coruna segunda division

1 like

Ik denk momenteel aan: Deportivo, Malaga, HSV, Huddersfield.

1 like

As Roma staat ook weer op mijn lijst van clubs als ze weer legaal zijn

en vanaf de league two naar de top, maar nog ff denken met wie salford city

Heel eenvoudig: Atlético Madrid! :star_struck:

Huddersfield Town, mooie keuze!
Ooit 3x op rij kampioen van Engeland,…:slightly_smiling_face:

1 like

Ik ga voor Como 1907, nieuw in de serie A. Veel nieuwe spelers binnengehaald!

20 spelers alla nottingham forrest bij hun promotie?

Plan was om met AS Roma te beginnen, door hun herkregen licentie.
Blijkt dat de Milanese clubs, Lazio en Atalanta zonder licentie in het spel zitten.
Dus de Serie A zit er wederom voor mij niet in…

HSV, BVB en Atletiiiiii staan op mijn lijstje voorlopig.

1 like

Ben een keer in FC24 een carriere begonnen met Armenia Bielefield en dat vond ik een leuke uitdaging. Vanuit de 3e bundesliga proberen door te stoten naar europees voetbal ( op een realistische manier)

Het is een club met een eigen stadion, een eigen clublied bij opkomst en een (wel wat afschuwelijke) Goaltune.

Horstein kiel lijkt mij ook intressant nu ze gepromoveerd zijn

@Raindog, naast mijn traditionele carrière (volgens mij hoef ik de club niet eens meer te noemen) denk ik aan Blackburn Rovers, Southampton, Parma, Borussia Dortmund, Fiorentina of Deportivo La Coruña.

1 like

Blackburn eindelijk hun stadion in de game. BVB heb ik momenteel een save mee. Voor Fc25 denk ik aan Brentford, Crystal Palace of Leicester

1 like

Hansa Rostock lijkt me ook een mooi project

Ik ga voor RC Lens, waar ik overigens nog een carrière mee aan het doen ben (FIFA 23). Mooie achterban, echt stadion en frisse kleuren. Ik hoop echter wel dat EAFC 25 carrière uitnodigender is als EAFC 24. Heb deze jaar jaargang geen een carrière volgehouden. Daarom dat ik nog actief ben op FIFA 23.

Ik ga het eens met Fenerbahçe proberen en de boel qua beleid omgooien. Meer jeugd laten doorstromen en jongere talenten aantrekken icm wat oudere ervaren krachten. Het doel is om structureler in de Champions League uit te komen en vaker kampioen worden.

Galatasaray lijkt me ook wel interessant, zeker nu hun echt stadion in het spel geïntegreerd is.

Snap ik, ook met Osimhen. Maar het echte stadion van Fener is nog een extra reden voor mij om een career met ze te beginnen.

1 like

Na lang nadenken ben ik er over uit. Fc25 start ik met Tottenham Hotspur, proberen aan te haken bij de top 3.

1 like

Deze game heb ik naast een carrière met Newcastle Utd erg weinig carrière gedaan. Een van de redenen daarvan was het ontbreken van de opkomstnummers van de spelers en het tonen van opstellingen e.d. voor de wedstrijd. Als het goed is komt dat nu weer terug geloof ik?!

Als dat inderdaad zo is, ga ik wellicht een poging wagen om met West Ham aan te haken bij de subtop en vervolgens door te stoten naar de top van Engeland. Ze hebben interessante spelers aangetrokken met onder andere Todibo en Summerville.

Een hele andere optie waar ik aan denk is Everton weer opbouwen.