Team gezocht - FC25

Everton, laatste jaar Goodison Park. Knus stadion, leuke atmosfeer. Ploeg is onder Dyche niet veel opgeschoten. Aantal spelers moeten huren want het is financieel een puinhoop. Erg leuk project. Verwacht ze volgend jaar namelijk in het Championship

1 like

Zeker een leuk project Everton. Als je daar een manager zet met het vermogen om er een voetballend team van te maken kun je hoge ogen gooien in de Premier League. Alleen heeft het denk ik nog snelle backs, spelmaker op het middenveld en een grote naam binnen de selectie die alles op sleeptouw neemt nodig.

Zoals @Spoon0612 al zei Dyche heeft ze wel uit de Championship gehouden, maar de stap verder omhoog kan hij blijkbaar niet zetten. Het zou jammer zijn voor de Premier League als ze zouden degraderen net voor het openen van net nieuwe onderkomen.

1 like

Vind ik een top idee! Ga je dan ook Ange-ball spelen?

Heb een kijkje genomen in de selectie, die is aardig op peil. Volle bal druk vooruit zou ik zeggen maar dan wel defensief nog wat meer zekerheden inbouwen

Nee jo, niet doen! Gewoon heel naïef alles op de aanval, en rekenen op de snelheid van Van de Ven om het op te lossen!

1 like

Alleen vd Ven en Romero op de middenlijn

1 like

Je weet dat je maar 15 seizoenen de tijd hebt he :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like