Helaas is mijn carriere met Dynamo Dresden alweer ten einde. In seizoen 2 op het nippertje promotie gemist ( zie Algemeen topic). Ik heb begin en in midden seizoen 2 financiële keuzes en risico’s gemaakt waardoor ik in seizoen 3 moet beginnen met een laag budget en uitgebalanceerd team. Huurlingen die terugkeren e.d. Er staat nu een team dat nog niet eens subtop waardig is in Bundesliga 2.
Ik heb dus besloten om te stoppen met die carriere.
Inmiddels weer motivatie gekregen voor een nieuwe carriere.
Ik twijfel tussen de volgende teams.
Real Betis: Een redelijk oud, ervaren team. Hier is verjonging en doorselecteren een prio.
Met Roque een groot talent en met Isco een creatief brein. Aankopen zullen moeten worden gehaald uit Zuid Amerika, La Liga (2) en Primeira Liga.
De top 3 is bekend in La Liga. Met Betis kan ik de ambitie hebben om de 4e club van Spanje te worden . In FIFA 23 al eens zo’n carriere gehad. Toen met Celta de Vigo : FIFA 23 - Realistische Carriere - 8 van josolympia
Real Sociedad: Met de Baskische blauw witten is eigenlijk hetzelfde verhaal qua ambitie.
RS is daarintegen wel wat verder dan Betís. De selectie is wat gebalanceerder en de kwaliteit is wat hoger.
SC Braga: De vierde club van Portugal met (in het echt) een uniek stadion. Een prima selectie waarbij het doel wordt om een keer de traditionele top 3 te verslaan en dus kampioen te worden. De competitie kan wel saai worden op termijn (?).