Team gezocht - FC25

Is het bij iemand bekend of er coaches uit de Eredivisie beschikbaar zijn?

Nee er zijn geen eredivisie coaches beschikbaar.

Dankjewel, jammer! Zag dat er wel veel competities met managers zijn toegevoegd.

Vandaag EAFC binnen gekomen! Even wennen aan het menu, maar de eerste carriĂšre is gestart. Ik denk dat ik er maar ook meteen een story van ga maken. Dit ga ik doen doormiddel van ChatGPT. Waar ik contact ga houden met mijn voorzitter en technisch directeur voordat ik beslissingen maak.

Wel echt een goed idee eigenlijk! Laat weten hoe het loopt!

Je kan trouwens ook gebruik maken van Zidane als manager in je CM. Ik heb hem nu bijvoorbeeld als manager bij Olympique Marseille, wat mij een mooi verhaallijn lijkt (geboortestad, vaker voorkeur aangegeven).

Hoe heb je dat gedaan dan? Lijkt me ook wel vet namelijk.

Er is een nieuw segment onder ‘vrije spelers’ genaamd managers vrije spelers. Hier staat alleen Zidane in. Via Instellingen > Clubtransfers moet je minimaal 17 random spelers toevoegen aan deze lijst. Daarna kan je Zidane verplaatsen naar een andere club. Vervolgens start je een spelerscarriere en ga je meteen met pensioen. Je krijgt dan de keuze uit enkele clubs, veelal kleinere, maar al snel kan je overstappen. Ik deed bijv. Auxerre en simuleerde via Kalender naar eind september. Toen waren er al grote clubs beschikbaar en begin oktober kwam Marseille als optie.

Je begint dus niet helemaal netjes in de zomer en je kan niet alles instellen zoals bij de start van een normale CM. Ook was er bij mij 1 iemand verkocht en gekocht. Maar je hebt dus wel gewoon de naam en de face etc. van Zidane en vanaf dan kan je gewoon je gang gaan.

2 likes

Twijfel momenteel erg tussen Wolfsburg en Werder Bremen. Iemand die mij kan overtuigen van Ă©Ă©n van beide clubs?

Ik zou denk ik voor Wolfsburg gaan. Heb de selecties eens bekeken en heb volgens mij nog nooit zo’n kwalitatief hetzelfde team gezien als Werder. Alle (basis) spelers zijn ongeveer hetzelfde, haha. Bij Wolfsburg heb je wat meer individuele kwaliteit, zoals Majer, maar ook meer talenten die kunnen doorgroeien.

1 like

@Raindog hoe bevalt Lille?

Goed! Er is al een heel aardige selectie maar toch voldoende ruimte voor verbetering. Erg veel spelers met een face ook, en een echt stadion!

Welke trainer gebruik je voor ze als ik vragen mag.

Miron Muslic van Cercle Brugge: jonge gast, veel charisma, stevige baard. Da’s voldoende voor mij.

Weer genoeg inspiratie voor een CM in de voetbalwereld vandaag. Met het omvallen van 777 staan diverse clubs jn de etalage. Denk aan Hertha, Standard (15mio ws), Genoa en volgens mij ook Sevilla.

Daarnaast zou het bijna zeker zijn dat Paris FC wordt overgenomen door de Franse familie Arnault. Dit zijn de eigenaren van vele luxemerken zoals LV en Dior, met een geschat vermogen van 200 miljard. Zij zouden wel naar de top willen, maar met verstandig beleid en daarom zou Red Bull een minderheidsbelang krijgen. Paris FC was al een goeie CM club als tegenhanger voor PSG, met vaak goede tenues. Een overname als dit kan een extra dynamiek brengen.

Interessant! Zelf amuseer ik me momenteel goed met Lille, maar ik raad ook Strasbourg aan. Enorm veel talent, daar!

1 like

Klinkt ook zeker goed. Ligue 1 best een leuke competitie he? Veel talent. Ik ben momenteel met een Zidane-Dybala Olympique Marseille aan het spelen.

Zidane als coach en Dybala gekocht? Wat doe je met Greenwood?

Klopt. Greenwood ‘gewoon’ op rechts. Het is een beetje een semi-realistische CM geworden.