Team gezocht - FC25

Ik ga de tactiek toepassen waarmee hij de finale wist te halen van Conference League met Roma. Dat is meer een 5-1-2-2 formatie en dan Cunha meer de rol van Zaniolo geven. Vrije rol naast een fysiek sterke spits. Dan kan hij erachter kruipen of juist eronder komen en zijn goede schoten lossen. Zit er ook aan te denken om zijn favoriete speler los te weken bij Lyon. Denk dat je dan wel weet wie ik bedoel haha.

Ik was met Valencia gedegradeerd en daardoor niet meer gemotiveerd om hiermee verder te gaan. Met West Ham had ik een erg leuke nieuwe club gevonden. Gestart in december, had in de winter 1 aankoop gedaan, goalkeeper Trafford en met Angel Gomes en Reece Oxford twee spelers alvast transfervrij binnen gehaald voor in de zomer. De resultaten bleven wisselvallig en bleef schommelen tussen plek 10-15, in de FA Cup uitgeschakeld. Nu ben ik alleen begin april ontslagen.

Ben dus weer opzoek naar iets nieuws.
Premier League blijft eigenlijk wel de voorkeur, ik wil starten in december, een club waar genoeg uitdaging is en de verwachtingen dus niet al te hoog zijn.

Ik zit zelf te denken aan Crystel Palace, Fulham of Everton. Wie heeft ervaring met deze clubs? En welke manager (met real face) zal ik dan gebruiken?

Je naam zegt eigenlijk wel genoeg, haha. Heeft aangegeven om Fener te verlaten voor een ‘lower’ Premier League club. Zelf ben ik nu bezig met ‘The Special One’ bij Wolverhampton en z’n tactiek van zijn tijd bij AS Roma. Weinig weggeven en na een voorsprong lekker achteruit hangen.

Verder denk ik niet dat Fulham of Crystal Palace hun managers op straat zullen zetten. Bij Everton heb je denk ik meer kans, dan zou je kunnen kijken naar trainers in de Serie A/B of La Liga (2).

Dat is een verrassende combinatie, ben erg benieuwd hoe het loopt.

Ik heb momenteel een lichte voorkeur voor Fulham. Mijn idee is toch om de huidige manager op straat te zetten, en met Dirk Kuyt in de te stappen.

Andere optie is om met Mourinho te starten bij Everton.

Heb zelf even met Crystal Palace gespeeld in FC24. Knus stadion, mooie tenue’s en een aantal leuke talenten. Met Glasner een prima trainer alleen komt het er nog niet helemaal uit op Selhurst Parc.

Niemand zin om de uitdaging met Van Nistelrooy bij Leicester aan te gaan? Met de Live Start Points kan je op het juiste moment instappen. Er is véél werk aan de selectie, maar er staat wel een degelijke basis en met Fatawu en El Khannouss zitten er twee toptalenten in de selectie.

Goedemorgen allemaal, de beste wensen!

Ik wil gaan starten met een nieuwe carrière maar twijfel met welke club…

Eigenlijk wou ik in Italië starten hier twijfel ik tussen Como en Juventus. Como opbouwen wellicht iets inpassen ivm de samenwerking met Ajax. Juventus zou het verhaal worden om weer de CL te winnen. Italië houd mij een beetje tegen door de licenties.

Andere opties zijn Hsv terug naar Europees voetbal en Valencia idem.

Wat is jullie advies?

De ontbrekende selecties weer houden mij al jaren van een Save in Italië. Valencia is een schitterende club met eindelijk een nieuwe eigenaar maar het doek lijkt wel te vallen voor ze dit seizoen. Hsv komt al jaren niet uit de 2.Bundesliga, lijkt mij ook een heel mooi project.

Thanks, ik ga voor Hsv! In het verleden diverse Nederlanders gehad in de succesjaren. Heb je toevallig nog wat transfersuggesties? Reis hebben ze natuurlijk al!

Ik scout altijd in omringende landen. Dus Nederland, Belgie, Denemarken, Polen, Oostenrijk en Zwitserland. Je kan misschien een aantal jonge talenten huren van bv Bayern en Dortmund

1 like

Goedenavond mannen,

Na lang weg te zijn geweest van dit topic. Nu weer terug en al een aantal keer meegelezen.

Ik heb deze fifa al een langlopende carriere gehad met AS Roma en Schalke 04.
Nu is mijn Schalke 04 opslag bestand beschadigd op een of ander manier dus begin seizoen 4 kan ik hem niet meer openen. Was helaas nog niet klaar, maar om opnieuw te beginnen met hetzelfde team zie ik niet zitten.

Nu ben ik opzoek naar een nieuw team, het liefst een vervallen topploeg die ooit ook kampioen zijn geworden, en waar jeugd brengen ook realistisch is.

Heb Valencia al geprobeerd maar na n half seizoen verlies ik mijn aandacht erbij.

Iemand van jullie een idee?

Alvast Bedankt

Huddersfield Town, ooit 3x op rij landskampioen in de jaren '20.
Nu enige ploeg met een eigen stadion in de league one in Engeland.

1 like

Goede optie inderdaad. League One en eigen stadion.

Paar opties:

Duitsland:
HSV
Nürnberg
Dresden

Engeland:
Portsmouth
Leeds
Bolton
Blackburn
Everton

Frankrijk:
Strasbourg
Le Havre
Reims
Nantes
Saint-Etienne

Italië:
Parma
Sampdoria
Torino

Spanje:
Deportivo

2 likes

Wellicht is Lyon nog een leuke optie? Met een financiële injectie kun je die op termijn ook weer terug naar de top brengen als serieuze concurrent van PSG.

1 like

Vergeet in Italië Palermo niet!

2 likes

Wat een mooie suggesties geef je!!! Ik twijfel nu erg tussen huddersfield town, blackburn rovers. Maar ook de ploegen uit frankrijk lijkt me een uitdaging.

Denk dat ik ga beginnen met Blackburn Rovers!! Echt stadion. En zeker nog een team waar je het een en ander aan moet doen om weer naar de top te komen. Ook kan ik hier wat jeugd scouten en deze toe gaan passen in dit elftal. Ben benieuwd!

Dank jullie wel allen!!

Ben deze editie niet echt van de langere CM’s tot nu toe. Merk dat ik steeds wat andere interesses heb en dan switch van (lopende) CM’s. Heb nu Barça en Aston Villa. Bij de laatste wil ik wat Britse en Brighton-achtige transfers (zeg maar de nieuwe Kanté’s en Yaya Touré’s). Spelers die (nog) niet heel bekend zijn, maar veel kwaliteiten en potentie bezitten.

Nu wil ik soortgelijke spelers halen bij een andere club, maar dan net even een niveau lager. Denk aan een Franse rebuild van Lyon of met Monaco verder gaan, gezien zij al behoorlijk wat toptalenten in de selectie hebben zitten. Enkele jongens van Monaco zou ik eventueel ook bij een Arsenal kunnen halen. Mensen ervaring met deze ploegen?

Of ik moet voor een iets lagere Premier League club gaan. Maar daar ben ik nog niet over uit.

Zou Sunderland een mooi project zijn of Leeds. Lyon is redelijk vervallen, hebben een transferban maar toch Almada gehaald. Jonge Brazilianen en Argentijnen kunnen Lyon als springplank gebruiken.

1 like

Bij Leeds United heeft Red Bull zich ingekocht, dus misschien kun je daarmee aan de slag.
Spelers halen bij Salzburg en Leipzig lijkt zo een stuk realistischer.

1 like

(Had het in de verkeerde topic gezet …)

Zag net dat Fabio Cannavaro terug in het spel zit, als coach van Dinamo Zagreb of all teams?! :sweat_smile:

Zou hem gelijk bij Parma willen plaatsen & zo terug de oude, succesvolle jaren uit de jaren ‘90 herhalen.

Maar ik wacht het best tot na de squad update met alles doorgevoerde transfers, want die zijn er voor Parma nog niet.

Wat denken jullie, Beneluxers? Bedankt @Begiristain voor jouw reactie!