Team gezocht - FC25

Qua spel komt Adeyemi als enige echt in de buurt. Lijkt me wel een uitstekende optie!

2 likes

In principe heb je Chiesa al. Afgelopen Serie A en EK was hij heel matig maar ervoor was hij fantastisch.
Als concurrent/ back up kun je inderdaad naar de eerder genoemde namen hierboven kijken.

Voeg ik aan toe:

• Kudus
  • Kubo
1 like

Ik zit nu in januari van het tweede seizoen met Udinese, ik heb Olov Mellberg als coach gekozen.

Het eerste seizoen 6e geeindigd en nu sta ik zelfs 3e en eindig ik hoogstwaarschijnlijk bij de eerste 8 in de Europa League groepsfase.

Echter na dit seizoen wil ik overstappen na een andere club. Maar welke?

Ik zou best eens een niet Europese competitie willen proberen, maar dat kan evt. nog wel later in mijn carriere.

Ik zit nu te denken aan clubs als Crystal Palace, Everton, Wolfsburg, Kopenhagen, Osasuna, Juventus, Palermo of Sporting Lissabon…

Heeft één van jullie nog originele suggesties?

Je zit al in Italie dus zou ik Juve en Palermo laten afvallen. Wolfsburg is een hele leuke club met potentie, Volkswagen als hoofdsponsor. Misschien Hertha, Hsv of Schalke terug brengen naar de Bundesliga?

1 like

Sporting Lissabon staat ook nog altijd op mijn lijstje nu hun stadion erbij is.

1 like

Aston Villa? Oude club en mooie selectie

Osasuna is met hun 8ste plaats aan een stabiel & sterk seizoen bezig. Bij hen op bezoek gaan is geen cadeau voor bezoekende teams …

Zijn er coaches die reeds een carrière speelde met Brighton?

Zeer solide ploeg die zelden aanspraak maakt op prijzen…

Hoe mooi zou het zijn om met hun mooie basis eens uit te pakken :wink:

Heb ik even gedaan een paar maanden terug, maar toen had ik het spel nog niet voldoende onder de knie voor hun voetbal. Ze staan zeker op m’n lijstje om nog eens te proberen. Ook een leuke coach om mee z’n de slag te gaan, en een enorm talentrijke selectie!

Was gister wat aan het proberen. Fijne ploeg hoor en als je de potentie ook ziet, petje af voor het beleid daar. Enige wat mij tegenhoudt is dat ik niet echt gevoel en uitstraling bij de club heb.

Dat heb ik bijv. wel heel erg met Aston Villa, waardoor ik twijfel of ik met West Ham begin, gezien die selectie lekker op de schop kan, of toch gewoon met Villa. Of een club die hetzelfde uitstraalt: Engelse vibe, mooie (roodachtige) shirts en een klassiek stadion.

@Begiristain begrijp je zeker.

Wat de uitstraling betreft zal dit mede zijn doordat ze geen prijzen pakken… een goed beleid dat niet beloond word de talenten worden te snel weg geplukt waardoor het steeds opnieuw bouwen is aan een ploeg…

Veel transfers zijn er niet nodig vermoed ik enkel in de aanval kan er nog versterking bij komen

The Hammers hebben een multi functioneel stadion neer gezet. De ambitie is te vergelijken met die van Aston Villa. Beide schitterende shirts. West Ham heett zeker potentie en is veel meer een project dan Villa

Wat mij stoort aan West Ham is dat ze de enige club in de PL zijn met een stadium dat niet Brits aanvoelt. Nergens zit je verder van het veld dan in hun nieuw stadium. Het is inderdaad multifunctioneel, maar dat neemt net de charme weg.

Ja eens. Ik vind het op zich wel een mooi stadion, met name omdat de clubkleuren mooi verwerkt zijn. Maar qua feeling vind ik Villa op het moment net wat mooier, ook met de ‘nieuwe’ shirts. Alleen West Ham is inderdaad wel meer een project, gezien daar veel meer aan de selectie moet gebeuren.

Bij Villa zou je denk ik in eerste instantie kunnen focussen op een 2e rechtsback, back-up CV, een CM en/of CAM (en ik zou de keeper veranderen omdat ik het een volslagen idioot vind, haha. Zie steeds meer rare beelden van 'm). Bij West Ham kan je veel meer kanten op: nieuwe keeper, nieuwe CV, nieuwe linksbacks, 2e rechtsback, CM, spitsen.

Misschien ook wel leuk voor een carrière, is dat José Mourinho heeft aangegeven dat hij graag een ‘lower’ Premier League team zou willen coachen. Een team dat strijd tegen degradatie of te laag staat voor hun doen. Zelf zie ik hem dan het meest passen bij Wolverhampton of Everton. Al hebben de Wolves net Pereira aangesteld, maar met de live starting points kun je net voor dat hij aangesteld zou worden toch de switch maken naar Mourinho. Welke clubs achten jullie realistisch?

Wolverhampton heeft een hele tijd alleen maar Portugeze spelers gehaald, het uit shirt was zelfs gebaseerd op de Portugese vlag. Interessant om Mourinho daar te zien

1 like

Brighton doet me een beetje denken aan Villareal :sweat_smile:

Aan Villareal is ook wel wat werk om daar een sterk team van te maken maar halen ook zelden de top 6 of blijven bovenin meedraaien…

Villarreal was een paar jaar terug nog iets meer werk, vind het ergens jammer dat de gele onderzeeer als spandoek niet meer aanwezig is (fifa 19) en ze hebben in 21 toch de europa league weten te pakken

Denk toch dat ik de uitdaging aanga, live starting point begin december en in de winter kijken wat uit de portefeuille van Mourinho kan komen bij de Wolves.

Voordeel aan bijna alle Premier League clubs is dat er best een aardig elftal staat. Ben benieuwd wat je van Cunha vind. Vind ik persoonlijk een geweldige speler. Ga je 3-4-2-1 spelen of juist totaal over boord gooien?