Team gezocht - FC25

Parma of Sevilla kan ook mooi zijn. Parma moet verder opgebouwd worden en Sevilla kan een reorganisatie gebruiken. Tevens financieel moeilijkere clubs.

Ergens lijkt Everton me wel een mooie club. Tevens laatste fifa met Goodison Park. En Miss het idee John Heitinga als trainer van Everton, oud speler Everton en Ajacied in hart en nieren…
maar wat zijn realistische transfers?

Met Everton zou ik denk ik gaan voor rechterrijtje Premier League, Championship, Britse spelers en wat specifieke spelers, dan krijg je wat meer imago en een beter beleid. Vind zelf Banzuzi wel een handige speler op het middenveld. Net een beetje wat je zoekt.

Misschien een target forward, alla Wayne Rooney scouten

Toevallig net Liam Delap van Ipswich gehaald , hun degraderen en hij scoorde aardig wat dus vond voor hem wel een logische stap, evenals sunderland back Hume en middelsbrough CVM Hanckey

Goedemiddag! Bij welke club zien jullie Guardiola nog aan de slag gaan na Manchester City? Ik wil graag een carrière starten met hem als trainer.

Zou hij niet als bondscoach gaan werken hierna? De enige andere optie lijkt me PSG, da’s nog een club die makkelijk op een on-ethische manier massa’s geld uitgeeft dat ook nog eens op een on-ethische manier verkregen is. Ik zie hem niet naar een club trekken die het met een minder budget moet doen. Héél misschien is Juventus nog een optie?

Dat is inderdaad wel wat hij ooit gezegd heeft. Mogelijk het bondscoachschap. Verder is wel een lastig antwoord. Duitsland heeft hij gehad, Engeland zit hij nu. Terug naar Barça zou natuurlijk vanuit romantisch oogpunt iets zijn, maar het is maar de vraag of die gaat gebeuren. Een andere optie is kijken in Italië. Hij is daar ooit bewust gaan voetballen in zijn nadagen om de tactiek beter te begrijpen. Misschien een AC Milan?

Ik zou direct Barcelona zeggen, om met jongens als Pedri, Yamal, Gavi, Cubarsi, Balde, … te kunnen werken.

Maar zoals Raindog & Begiristan al aangaven, een team in Serie A? Milan waarschijnlijk niet of dan moet Ibrahimovic z’n baan opgeven, want die twee kunnen niet door dezelfde deur! :sweat_smile:

Inter doet het meer dan prima met Inzaghi, dan blijft Juve idd over. De Romeinse teams zullen niet voldoende zijn …

Of een team in MLS: Inter Miami? Saudi-Arabië, maar minder aantrekkelijk waarschijnlijk door de niet-Europese competities?

Op Twitter gaf ClubModoCarrera deze clubs als mogelijke nieuwe bestemmingen:

Goedemorgen,
Na lang geen carrière meer te hebben gedaan wil ik er toch weer een beginnen met een club waar het realistisch is om Emegha (Strasbourg) en Aboukhlal (Toulouse) te halen. Zelf dacht ik aan clubs onder in de Premier League, top van de Championship of middenmoot Bundesliga/La Liga. Welke clubs denken jullie dat het beste past?

In Bundesliga zou ik gaan voor Mönchengladbach, anders Werder Bremen. Of, met een team als Hertha, HSV, Schalke of Kaiserslautern promoveren (dat zijn van oudsher zeer grote clubs in Duitsland) en langzaam een nieuwe superploeg bouwen.

Premier League lijkt me zoiets moeilijker omdat mij die markt verzadigd lijkt: iedereen heeft min of meer zijn plekje: één of twee grote clubs in Manchester en Liverpool, drie in Londen en dat is het zo’n beetje. Een incident daargelaten gaat niemand zich er meer structureel tussenwerken.

Dus, vertalend in een antwoord naar jouw vraag: een mindere club in Londen zoals Fulham of Palace. Ik denk dat er aan de oostkust nog misschien iets te winnen valt: misschien dat Ipswich, Norwich, Hull of Colchester kunnen uitgroeien tot een sterke regioclub. En passen spelers die jij noemt daar pima tussen.

Ik zoek een leuk team dat op de counter speelt. Meestal ga ik voor teams die hoog druk zetten en veel balbezit willen, nu wil ik eens iets anders.

Ipswich Town.
Net het boek, het geheim van Ipswich, uitgelezen en daarna een paar wedstrijden met deze ploeg te hebben gespeeld, kan ik dit team aanbevelen.
Zeker en vast een counterploeg.
Leuke spelers met sinds vandaag een paar nieuwe faces.