Prima transfer weer, heb je hem vooral als verdediger of middenvelder gehaald? In de CL heb je vorig seizoen laten zien tegen de topploegen goed te presteren, daarom denk ik dat je wel bij de eerste 2 weet te eindigen. Bayern en Lyon zijn natuurlijk geen makkelijke tegenstanders, dus het zal inderdaad wel wat beter moeten dan tegen Valladolid.
Daar schept Ajax weer een mooie som geld mee. Mooie groep trouwens met Lyon en Zagreb er bij. Tegen Bayern gaat het niet gemakkelijk worden, maar een tweede plek moet er wel in zitten.
Bedankt voor jullie reacties!
Het is de bedoeling dat Martínez op het middenveld gaat spelen, maar hij kan in geval van nood ook altijd achterin starten natuurlijk.
Deadline Day is achter de rug!
Omdat ik zelf altijd moeite heb met het inzoomen op een foto als er meerdere afbeeldingen geplaatst zijn, volgen het selectieoverzicht en de opstelling in het volgende bericht. Hier wel alvast een overzicht van de door ons gedane transfers.
Transfers
Uitgaand:
Varela (Brentford), Benítez (Stade Brest), Soria (Wolfsberger) (allen jeugdspelers) en Escobar (Braga) zijn voor één seizoen uitgeleend
Carbonell voor 2 miljoen naar Girona’
Mangala voor 7,5 miljoen naar Porto
Lato voor 10 miljoen naar Sporting
Cheryshev voor 13 miljoen naar Leicester City
Coquelin voor 22,5 miljoen naar Inter
Kondogbia voor 32,5 miljoen naar Manchester United
Rodrigo voor 36,5 miljoen naar Manchester United
Soler voor 45 miljoen naar PSG
Inkomend:
Moncayola van Osasuna voor 4 miljoen
Febas van Mallorca voor 11,5 miljoen
Martínez van Ajax voor 34 miljoen
Overige grote transfers:
De Vrij van Inter naar Dortmund voor 70 miljoen
Busquets van Barcelona naar Juventus voor 65 miljoen
Icardi van Inter naar Atlético voor 60 miljoen
Depay van Lyon naar Dortmund voor 57 miljoen
Williams van Bilbao naar PSG voor 51 miljoen
Gomez van Liverpool naar Inter voor 49 miljoen
Dias van Benfica naar Bayern voor 49 miljoen
Pizi van Benfica naar Atlético voor 48 miljoen
Benzema van Real Madrid naar Dortmund voor 48 miljoen
Bij deze het selectieoverzicht:
En de huidige opstelling:
In de volgende update is er onrust in de tent…
Leuk om ondertussen ook eens de selectie van Valencia te zien. Veel succes met de rest van het seizoen. Hopelijk mooie resultaten in de Champions League ook.
P.S. komt er een rel aan of iets dergelijks? Onrust in de tent?
Odriozola was een mooie toevoeging voor je selectie geweest, jammer dat je ook Soler nog kwijt raakt. Leite in het centrum lijkt mij ook een gokje, al geef je al wel aan dat hij het in de voorbereiding erg goed deed. Je selectie ziet er prima uit, hiermee moet je wel weer voor een plek in de top vier kunnen gaan.
Ben benieuwd wat er in de volgende update gaat komen
Bedankt voor de reacties.
Nu de transfermarkt gesloten is, zou de blik moeten gaan naar het voetbal. In Valencia is dit echter alles behalve het geval aangezien het rommelt tussen trainer Moreno en de gevreesde eigenaar Lim.
Het stukje is wat aan de lange kant, maar er speelt ook het een en ander 
Ondertussen gaat de competitie door en troffen we Celta de Vigo
Uitslag
Valencia-Celta de Vigo 2-1 La Liga – Speelronde 4
51min Parejo 1-0
69min Leite (Martínez) 2-0
89min Méndez (Olaza) 2-1
Een redelijk goede pot die terecht winnend werd afgesloten. Leite maakte opnieuw een sterke indruk, al leverde een slechte pass van de jongeling uiteindelijk wel de tegentreffer op. Martínez was met het verlengen van de bal ook opnieuw belangrijk (al geeft FIFA op wonderbaarlijke wijze de assist aan Silva)
In de volgende update wordt voor de Champions League afgetrapt tegen Olympique Lyon.
Zo, dat is een mooi stukje. Veel op til blijkbaar. Benieuwd wat er zal gaan gebeuren, want het lijkt mij geen gemakkelijke situatie. Exit voor Lim of exit voor Moreno? Ik ben benieuwd. Succes tegen Lyon trouwens.
Bedankt voor je reactie!
Na even een kleine pauze lijkt de situatie tussen Lim en Moreno voorlopig wat afgekoeld, maar os dat zo blijft is natuurlijk maar de vraag.
Ondertussen is er gewoon weer gespeeld, waaronder in de Champions League tegen Olympique Lyon.
Uitslagen
Valencia-Olympique Lyon 1-1 Champions League – Groepswedstrijd 1
59min Córdoba (Aouar) 0-1
86min Torres (Gómez) 1-1
Eibar-Valencia 0-3 La Liga – Speelronde 5
9min Parejo mist strafschop
42min Gómez 0-1
59min Guedes (Parejo) 0-2
85min Gómez 0-3
Zeer eenvoudige overwinning, waarbij Eibar van geluk mag spreken dat het slechts 0-3 is geworden aangezien 0-7 of 0-8 makkelijk had gekund. Eibar zelf heeft in het hele duel geen schot gelost.
In de volgende update dendert de Champions League door en gaan wij op bezoek bij Bayern München.
Goed dat je nog een punt hebt kunnen pakken tegen Lyon. Succes in de volgende wedstrijd alvast. Tegen Bayern ga je op een slechte dag van de Duitsers moeten rekenen. Trouwens ook een leuke match tegen Eibar, blijkbaar had het nog beter gekund maar de drie punten zijn binnen en dat is hetgeen dat telt.
Bedankt voor je reactie!
Kijkend wat er momenteel allemaal in het echt gaande is (Moreno ontslagen bij Monaco en Valencia dat naast Europees voetbal dreigt te grijpen en de halve selectie te koop zet) kan ik concluderen dat het in mijn story allemaal wat beter voor elkaar is. Of dit goed genoeg is om Bayern München te verslaan? Je ziet het hieronder.
Ook is er in de competitie gespeeld:
Uitslagen
Valencia-Espanyol 4-0 La Liga – Speelronde 6
11min Guedes (Febas) 1-0
25min Silva (Parejo) 2-0
55min Gómez 3-0
75min Gómez (Guedes) 4-0
Opnieuw een zeer sterke wedstrijd en een erg eenvoudig duel. Door een omzetting in het elftal (hierover later meer) creëren we veel meer kansen wat resulteert in een duidelijke overwinning.
Bayern München-Valencia 1-1 Champions League – Groepswedstrijd 2
29min Goretzka (Gnabry) 1-0
31min Silva (Racic) 1-1
In de volgende update wordt er inzicht gegeven in een wijziging in het elftal waardoor het beter lijkt te lopen.
Goed dat je Bayern op een gelijkspel hebt kunnen houden. Zat meer in blijkbaar, maar op zich mag je niet klagen over het resultaat. Ook een mooie overwinning tegen Espanyol.
Als ik het zo hoor had die Lim beter zichzelf als hoofdtrainer aan kunnen stellen 
Kijkend naar de resultaten doet Moreno het in elk geval niet slecht, kan lastig oordelen hoe de jonge spelers het doen in je elftal maar dat bijvoorbeeld Leite een basisplaats heeft zegt wel wat denk ik. Wat betreft Soler, tsja dat is wel een beetje het risico als je David Silva terug haalt. En wie moet je er uithalen? Dan kom je toch al snel bij Torres, Guedes of Parejo uit en dat lijken mij ook prima spelers.
Bedankt voor jullie reacties.
Het loopt de laatste tijd op rolletjes in de competitie en een wijziging in het elftal lijkt hier de grootste reden van. Wat de reden is lees je hieronder.
Ook is de wedstrijd tegen Girona die wordt besproken gespeeld.
Uitslag
Girona-Valencia 0-3 La Liga – Speelronde 7
8min Gómez (Guedes) 0-1
40min Guedes (Torres) 0-2
48min Torres (Silva) 0-3
Een weergaloze goal van Torres is het hoogtepunt van een nieuwe eenvoudige competitiezege. Girona had weinig in te brengen en in de laatste drie La Liga duels werd tweemaal met 3-0 en één keer met 4-0 gewonnen. We lijken de goede vorm te pakken te hebben richting Atlético Madrid en Barcelona.
In de volgende update wacht de eerste kraker tegen Atlético Madrid!
Fantastisch dat Torres het zo goed doet bij jouw Valencia. Gezien zijn potentieel gaat dat je sterspeler worden en zou het uiteraard fantastisch zijn moest je hem weten te behouden. Trouwens ook een mooie overwinning tegen Girona.
Bedankt voor je reactie!
Na even een tijdje afwezig te zijn geweest, ben ik weer terug met de volgende update. Er is namelijk gespeeld tegen Atlético Madrid gespeeld.
Ook is er in de Champions League tegen Dinamo Zagreb gespeeld
Uitslagen
Valencia-Atlético Madrid 3-0 La Liga – Speelronde 8
51min Silva (Torres) 1-0
79min Gómez (Guedes) 2-0
85min Parejo (Gómez) 3-0
Valencia-Dinamo Zagreb 1-1 Champions League – Groepswedstrijd 3
20min Gómez (Sinisterra) 1-0
28min Ivanusec (Stojanovic) 1-1
Ja hoor, na een van onze beste wedstrijden spelen we gelijk tegen de zwakke broeder in onze Champions League groep en dat nog wel in eigen huis. Het gokje om spelers rust te geven in aanloop naar Barcelona pakt dus verkeerd uit. Bayern München won bij Lyon en staat op zeven punten, de Franse blijven steken op vier punten, wij spelen voor de derde keer met 1-1 gelijk en hebben drie punten terwijl Zagreb nu het eerste punt te pakken heeft. Een overwinning in Kroatië is noodzaak.
In de volgende update wacht de confrontatie met Barcelona.
Geweldige overwinning tegen Atlético. Leuk dat Parejo en Gómez ook weer belangrijk zijn, net als Torres en Silva. Wel jammer het gelijke spel tegen Dinamo, had meer ingezeten denk ik.
Bedankt voor je reactie!
Het gelijkspel tegen Zagreb was inderdaad een dure misser, maar die hopen we nog te herstellen. Eerst wacht Barcelona.
Ook is er tegen Bilbao gespeeld:
Uitslagen
Barcelona-Valencia 2-1 La Liga – Speelronde 9
11min Griezmann (Messi) 1-0
58min Messi 2-0
82min Gómez (Wass) 2-1
Valencia-Athletic Bilbao 2-0 La Liga – Speelronde 10
80min Sinisterra (Guedes) 1-0
90min Gómez (Silva) 2-0
De invallers zijn met assists zeer belangrijk. Zowel Guedes als Silva kregen rust na het duel met Barcelona, maar de mannen waren alsnog nodig om het lastige Bilbao te verslaan. Voor Sinisterra was het zijn eerste doelpunt in de competitie en Gómez prikte gewoon maar weer eens raak.
De laatste tijd heb ik weinig tijd gehad om FIFA te spelen en dus stukjes te schrijven. Ik hoop echter dat ik hier de komende tijd wel weer wat meer tijd voor heb en zodoende wat regelmatiger updates kan geven.
Geen schande om tegen Barcelona te verliezen, al had een gelijkspel wel mooi geweest voor de titelstrijd. Wel een mooie overwinning tegen Bilbao. Toch een stugge ploeg om tegen te spelen telkens.
Jammer van de nederlaag tegen Barca, gelukkig ligt de strijd nog open