Erg mooi dat je Ferran Torres aan je weet te binden, in potentie denk ik de beste speler van Valencia.
Het zal grote topclubs weghouden, nu Ferrán bij getekend heeft! Uitstekende zaak voor club én speler! 

Bedankt voor jullie reacties!
Torres gaat als het aan ons ligt de komende jaren helemaal nergens heen. Voor sommige spelers is dat een andere verhaal, terwijl er ook een speler naar Valencia komt.
Ik zal bij de volgende update even een klein overzichtje geven van de tot nu toe gedane transfers en een duidelijker beeld over de aankoop.
Ben benieuwd wat jullie onder andere van de genoemde namen vinden en of jullie nog suggesties hebben.
Met Luis Sinisterra, Diogo Leite en David Silva heb je al mooie transfers. Benieuwd wie er nog bij gaan komen.
Goede aankopen met David Silva, Leite en Sinisterra alvast. Ik ben benieuwd wie je nog gaat binnenhalen.
De door jullie genoemde aankopen waren afgelopen seizoen al aangetrokken en waren dus aanwezig bij het voorbereidingstoernooi.
Hierbij alle uitslagen:
Uitslagen
Valencia-AS Roma 2-2
9min Parejo (vrije trap) 1-0
34min Guerreiro (Zaniolo) 1-1
41min Rodrigo (Parejo) 2-1
59min Dzeko (Cristante) 2-2
Lazio-Valencia 0-0
Valencia-Tottenham 2-1
8min Rodrigo (Racic) 1-0
45min Silva (Rodrigo) 2-0
54min Roles (Sterling) 2-1
Valencia-Napoli 2-2, strafschoppen: 3-4
13min Lee (Centelles) 1-0
50min Sinisterra (Kondogbia) 2-0
76min Lobotka (Milik) 2-1
91min Lato (eigen goal) 2-2
Zoals aangegeven zou ik ook even een korte update geven over de transfers tot nu toe:
Transfers
Vertrokken:
Miguel Varela, Augustin Benitez en Jerónimo Soria zijn jeugdspelers die alle drie zijn uitgeleend
Àlex Carbonell is voor twee miljoen verkocht aan Girona
Francis Coquelin is na de voorbereiding verkocht aan Inter voor € 22,5 miljoen.
Aankopen
Aleix Febas is voor 11,5 miljoen overgenomen van degradant Mallorca. Linkje naar sofifa: https://sofifa.com/player/235522/aleix-febas-perez/?hl=nl-NL
Jon Moncayola is voor 4 miljoen overgenomen van andere degradant Osasuna. Linkje naar sofifa:
https://sofifa.com/player/247495/jon-moncayola-tollar/?hl=nl-NL
Ik heb de linkjes even toegevoegd zodat jullie een idee hebben van wie de spelers zijn. Ik zal na de transferperiode nog even wat meer aandacht geven aan wie de aankopen zijn.
Naast de gedane transfers hebben jullie uit de stukjes kunnen opmaken dat er nog een aantal spelers mogen vertrekken en dat wij op zoek zijn naar een defensieve middenvelder als basisspeler en een rechtsback. Of het gelukt is voor de openingswedstrijd zal in de volgende update blijken.
Met maar één overwinning, maar toch prima uitslagen tegen AS Roma, Lazio, Tottenham en Napoli. En Luis Sinisterra met z’n eerste doelpunt! Voor mij onbekende spelers, maar aan de potentie te zien uitstekende aankopen.
Lijken mij inderdaad wel toffe spelers voor de toekomst, goede aankopen. Geen slechte resultaten. Goed om te zien dat je Tottenham over de knie gelegd hebt in de voorbereiding.
Leuke spelers voor op het middenveld. Niet direct basismateriaal maar wellicht kunnen ze daar naartoe groeien, ben vooral benieuwd wat je van Moncayola vindt. Als Bask staat hij ook op mn lijstje voor bij Real Sociedad.
Tot nu toe zijn de aankopen voornamelijk op de toekomst gericht, maar ik kan alvast verklappen dat er nog wel het een en ander staat te gebeuren op de transfermarkt.
@db1512 Moncayola heeft tot op heden één duel gespeeld (de uitslag hiervan volgt in de volgende update) en dat beviel goed. Zowel defensief als aan de bal maakte hij een prima indruk dus geloof dat er wel wat potentie inzit.
Ondertussen is de openingswedstrijd gespeeld. Net als afgelopen seizoen opende we het bal met een thuiswedstrijd tegen Real Sociedad:
Uitslag
Valencia-Real Sociedad 1-0 La Liga – Speelronde 1
13min Gómez (Parejo) 1-0
Tevens zijn er twee spelers vertrokken. Contract rebel Toni Lato is voor tien miljoen vertrokken naar Sporting Lissabon. Geoffrey Kondogbia paste niet in de plannen en mocht uitkijken naar een nieuwe club. Manchester United telde liefst 32,5 miljoen neer voor de middenvelder.
In de volgende update zal blijken dat Kondogbia aankomend seizoen niet de enige speler is die de overstap naar Old Trafford maakt en is er gespeeld tegen Villarreal.
Mooie overwinning tegen Sociedad. Ook een mooi bedrag gekregen voor Kondogbia.
Meteen drie waardevolle punten tegen een concurrent die ook voor Europese plaatsen zal gaan! Mooi bedrag voor ‘n speler die niet meer in de plannen past! 

Magere maar een uitstekende overwinning om het seizoen mee te open. En €42,5 miljoen binnen gehengeld met de verkoop van twee spelers, uitstekend bedrag voor twee spelers.
Prima start van de competitie! Ben benieuwd wie er nog meer naar Old Trafford vertrekt en wat je met je transferinkomsten gaan doen.
Mijn updates zijn momenteel iets minder geregeld als normaal het geval is omdat ik het de laatste tijd wat drukker heb gehad. Ik hoop dat dit de komende tijd iets minder zal zijn waardoor ik wat regelmatiger stukjes kan plaatsen.
Zoals aangekondigd is er nog een speler naar Manchester United vertrokken en dat is iemand die de laatste jaren van cruciaal belang was voor Valencia.
Uitleg
Er wordt dit seizoen in een 4-2-3-1 opstelling gespeeld, waardoor er slechts ruimte is voor één topspits (Gómez of Rodrigo) omdat de ander onmogelijk tevreden te houden zou zijn. Rodrigo was al een aantal jaar een belangrijke speler, maar werd ook regelmatig in verband gebracht met een vertrek. Hierdoor was het in mijn ogen niet meer dan logisch om hem deze stap te gunnen.
Daarnaast is er tegen Villarreal gespeeld.
Uitslag
Villarreal-Valencia 2-2 La Liga – Speelronde 2
6min Gómez (Torres) 0-1
15min Sanson 1-1
24min Cazorla (fout in opbouw) 2-1
54min Silva (Torres)
Geweldige pot op hoog tempo met goed voetbal. Na onze openingstreffer domineerde Villarreal volledig en werden we bij vlagen weggespeeld. In de tweede helft draaide dit echter om en hadden wij het betere van het spel. Al met al een terecht gelijkspel
In de volgende update wordt de tot nu toe grootste aankoop gepresenteerd. Aangezien Gómez niet langer als non-EU speler wordt gezien, zal de aankoop het stokje als derde niet Europese speler van hem overnemen.
Voor Rodrigo een mooie overstap naar Manchester. Maar zoals je aangeeft heb je maar ruimte voor één topspits en kan je misschien een jongere spelers de kans geven achter Gómez. Jammer dat je niet van Villareal hebt kunnen winnen.
Wellicht had Rodrigo ook vanaf de flanken kunnen spelen, al heb je daar natuurlijk ook goede spelers rondlopen.
Ergens te verwachten dat een van de twee aanvallers ging vertrekken. Met Gómez heb je de gewenste puntaanvaller in huis voor de komende jaar en voor Rodrigo is het zeker een mooie overstap.
Ik heb erover nagedacht om Rodrigo te houden en mogelijk achter de spits een plaatsje te geven, maar met spelers als Guedes, David Silva, Ferrán Torres en Soler was dat ondenkbaar.
Ondertussen is er ook een speler aangetrokken.
Daarnaast is er gespeeld tegen Real Valladolid en is er geloot voor de groepsfase van de Champions League
Uitslag
Valencia-Real Valladolid 1-1 La Liga – Speelronde 3
38min Guardiola (Waldo) 0-1
87min Gómez (Martínez) 1-1
Direct een assist voor Martínez bij zijn debuut, maar ook puntverlies… na afgelopen seizoen slechts één keer tegen Valladolid gescoord te hebben (strafschop) bleek het opnieuw een tegenstander die ons punten af wist te snoepen. Een verre van ideale start dus
Loting
| Groep A: | Groep B: | Groep C: | Groep D: |
|---|---|---|---|
| Juventus | Real Madrid | Barcelona | Paris Saint Germain |
| Borussia Dortmund | Bayer Leverkussen | Chelsea | Wolves |
| LOSC Lille | PSV Eindhoven | Lokomotiv Moskou | AFC Ajax |
| CSKA Moskou | Lazio Roma | Basel | RSC Anderlecht |
| Groep E: | Groep F: | Groep G: | Groep H: |
|---|---|---|---|
| Bayern München | Manchester City | Atlético Madrid | Liverpool |
| Valencia CF | Napoli | RB Leipzig | Internazionale |
| Olympique Lyon | SL Benfica | Galatasaray | Spartak Moskou |
| Dinamo Zagreb | AEK Athene | Tottenham Hotspur | Dynamo Kiev |
Ik was helaas vergeten om een foto te maken van de loting in FIFA dus nu maar op deze manier 
In de volgende update wacht een drukke Deadline Day.
Toch wel een aardig bedrag weet Ajax weer binnen te halen. In de Champions League moet een tweede plaats haalbaar zijn, maar moet het wel iets beter als in de competitie, toch pas laat de 1-1.