Mooi interview met Parejo. Veel geld uitgespaard en met David Silva echt een goede zet gedaan. Zeker gezien zijn verleden bij Valencia goed gezien.
Ik kijk er naar uit om Silva terug het Valencia-shirt te zien aantrekken! Tof interview met Parejo! (In mijn carrière verliet hij Valencia voor … Spurs!
) Succes tegen Getafe en later deze maand tegen Tottenham!
Goed om Silva terug te zien in Mestalla en een mooi interview met de captain! Natuurlijk kijk ik ook uit naar het mogelijke interview met Gómez.
Bedankt voor jullie reacties!
De eerste kraker in de strijd om de vierde plaats is gespeeld!
Uitslagen
Valencia-Celta de Vigo 4-0 LaLiga - Speelronde 22
26min Soler (Gómez) 1-0
45min Rodrigo (Soler) 2-0
63min Gómez (Guedes) 3-0
74min Lee (Rodrigo) 4-0
Eenvoudige, maar toch ietwat geflatteerde overwinning tegen Celta, dat ons eerder dit seizoen op 1-1 hield. In de openingsfase ging het erg gelijk op en met een 2-0 ruststand hadden we niets te klagen. In de tweede helft zijn wij veel sterker en loopt de score op tot 4-0.
Getafe-Valencia 1-1 LaLiga - Speelronde 23
20min Mata (Portillo) 1-0
85min Soria (eigen goal) 1-1
In de volgende update spelen we voor de derde maal dit seizoen tegen Atlético Madrid. De eerdere ontmoetingen werden in het voordeel van Atleti beslist. Nu mogen we echter in ons eigen Mestalla proberen om eindelijk van ze te winnen. Iemand die een voorspelling durft te wagen?
Tegen Celta Vigo een vlotte zege zo te zien. Jammer van het gelijkspel tegen Getafe, maar een schande is het zeker niet, enkel spijtig dat het in de laatste vijf minuten moet gebeuren.
We zullen uitgaan van een derde keer, goede keer! Pronostiekje: 1 - 0. Je houdt dus de drie punten in Mestalla deze keer! (En dit gezegd zijnde door ‘n Atlético-fan …
) Succes!
Puntje in de slotfase is nooit verkeerd, Atlético zal een zware tegenstander zijn maar niet onmogelijk. Ik verwacht ook een overwinning.
Leuk interview met Parejo! Ben benieuwd of er meer interviews gaan volgen met spelers.
Bijzonder lucky dat je nog een puntje overhoudt tegen Getafe, tegen Celta was het wel erg overtuigend. Tegen Atlético mag je in elk geval flink aan de bak, denk dat een gelijkspelletje al een erg prettig resultaat zal zijn.
Bedankt voor de reacties!
De wedstrijd tegen Atlético is gespeeld! Weten we naar twee pijnlijke nederlagen de stugge Madrilenen eindelijk verslaan?
Uitslag
Valencia-Atlético 1-1 LaLiga - Speelronde 24
63min Guedes 1-0
80min Carrasco 1-1
In de volgende update hebben we het eerste duel met Tottenham achter de rug en weten we of er goede of slechte uitgangspositie is neergezet in Londen.
Na twee keer een nederlaag nu een punt. Jammer dat het doelpunt van Atletico nog zo laat in de wedstrijd valt.
Ja dat is pech hebben dat je daar die late goal nog moet slikken. Hopen op betere resultaten.
Er zit vooruitgang in, al blijf je het toch lastig hebben tegen Atletico. Hopen dat er na twee gelijke spelen weer een overwinning komt!
Ook geen slecht team, die Madrilenen … Nee, jammer dat je in de laatste tien minuten de gelijkmaker moet incasseren.
Meen me te herinneren dat je in de groepsfase van de UCL beter speelde én logisch prima resultaten boekte! Hopelijk kan je die opnieuw realiseren na een lange Europese pauze! Succes!
Ik denk dat de resultaten tegen Atlético en Getafe niet slecht zijn, gezien ik dat de meest stugge ploegen van LaLiga vind. Hopelijk weten Moreno en de zijnen zich wel langs Tottenham te werken.
Bedankt voor jullie reacties!
De puntendelingen tegen Getafe en Atlético waren niet ideaal in aanloop naar het eerste treffen met Tottenham. Of wij ons in Londen hebben weten te herpakken lees je hieronder.
Uitslagen
Tottenham-Valencia 2-0 Champions League - Laatste zestien, heenduel
37min Lamela 1-0
77min Alli (Son) 2-0
Zeer matige pot van beide kanten, die we enigszins ongelukkig en geflatteerd verliezen. De wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar, maar helaas gaan we toch met 2-0 onderuit waardoor de terugwedstrijd erg lastig zal worden
Real Sociedad-Valencia 1-0 LaLiga - Speelronde 25
23min Oyarzabal (Portu) 1-0
Ongelofelijk dat deze pot verloren gaat. We hebben maar liefst 18 keer geschoten, maar de bal wilde er maar niet in. Twee keer het aluminium, geblokte schoten en fenomenale reddingen stonden de gelijkmaker in de weg. Extra zuur is dat we de vierde plaats voorlopig kwijt zijn
In de volgende update is er gespeeld tegen het stugge Real Betis en wacht er ander nieuws.
Lijkt een moeilijke opgave te worden tegen de Spurs, ook zonde van de verliespartij tegen Real Sociedad…
Jammer van de match tegen Tottenham. Een doelpunt had mooi geweest om mee te nemen naar de volgende wedstrijd. Ook jammer van de nederlaag tegen Sociedad.
Een minder goed resultaat, want niet betekent dat je al uitgeschakeld bent! Je hebt de volgende keer het thuisvoordeel, het zal héél belangrijk zijn geen tegendoelpunt te slikken. Want met hetzelfde resultaat dwing je al verlengingen af én dan kan alles nog gebeuren! Blijf er in geloven!
Het gaat wel heel moeilijk worden tegen Spurs, ben benieuwd of je het om weet te draaien. Tegen Sociedad had je eigenlijk moeten winnen als je de top 4 niet te veel uit het oog wilt verliezen.