Top dat je je hebt kunnen kwalificeren. Balen van de late goal van Real Valladolid. Succes met de komende wedstrijden.
Voila, het UCL-ticket ligt klaar in Mestalla! Heerlijk om te weten dat jullie je weer mogen gaan meten met de top van Europa! Het wordt uitkijken of jullie (nog) beter kunnen doen dan dit seizoen!

Lekker hoor. Vierde eindigen met Valencia is een meer dan prima prestatie. Hopelijk kun je volgend seizoen hoge ogen gooien in de CL!
Gefeliciteerd met plaatsing voor de Champions League, dit is trouwens voor de voorronde toch. Ben benieuwd wat je volgende doelstellingen worden, ik neem aan dat ze in Valencia snakken naar zilverwerk
.
Bedankt voor jullie reacties!
@Jochem Nee, de vierde plaats in Spanje geeft recht op een plaats in de groepsfase van de Champions League. Ik geloof dat het een jaar of drie geleden inderdaad wel zo was dat de nummers vier van de grote competities zich via de voorronde moesten plaatsen, maar de UEFA heeft ze inmiddels een handje geholpen.
De laatste competitie wedstrijd is gespeeld.
Uitslag
Sevilla-Valencia 2-3 LaLiga - Speelronde 38
7min Gómez (Guedes) 0-1
11min Torres (De Jong) 1-1
66min Ocampos (Torres) 2-1
71min Guedes (Soler) 2-2
76min Guedes (Correia) 2-3
Leuke open wedstrijd waarin voor ons niets meer op het spel stond. Helaas raakte wel Florenzi geblesseerd, waardoor zijn huurperiode tot een somber einde komt.
Daarnaast wist één competitiegenoot een fantastische prestatie te leveren.
Daarnaast nog de eindstand en wat andere statistieken:
Statistieken
Kampioenen:
Kampioen Spanje: Barcelona
Copa del Rey: Barcelona (finale Barcelona-Atlético Madrid 2-1)
Supercopa: Barcelona (finale Barcelona-Atlético Madrid 1-0)
Champions League: Barcelona (finale Barcelona-Real Madrid 1-0)
Europa League: Wolverhampton (finale Lazio-Wolverhampton 1-2)
Andere landen:
België: Anderlecht
Duitsland: Dortmund
Engeland: Manchester City
Frankrijk: PSG
Italië: Juventus
Nederland: Ajax
Portugal: Benfica
Turkije: Galatasaray
Spaanse 2e divisie: Deportivo La Coruna, 2e Málaga, Play-off: Girona
In de volgende update wordt het eerste seizoen afgesloten. De supporters hebben van zich kunnen laten horen over de favoriete spelers, transferplannen en doelstellingen. Of hier interessante bevindingen tussen zitten zal binnenkort blijken.
Goed je op de 4e bent geëindigd ben benieuwd naar eventuele aankopen. Ook leuk om te zien dat Dortmund kampioen is geworden. In mijn carriere met Racing club hebben zowel Malaga als Deportivo de play offs nog 0 keer weten te bereiken grappig om te zien dat ze bij jou promoveren.
Mooie afsluiter van het seizoen!
Ja zeg, drie teams die de kaap van 100 punten haalden, maar er stond blijkbaar geen maat op Barcelona dit seizoen! Ook de Madrileense halen die kloof maar net te weinig om hen treble te ontzeggen!
Tof dat twee teams die in feite thuis horen in LaLiga terug hun opwachting maken! Worden leuke wedstrijden om naar uit te kijken! 
Veel plezier met het afsluiten van het huidige én het vooruitkijken naar het nieuwe seizoen! Ik ben benieuwd hoe je het zal aanpakken! Succes! 
Knappe uitzege op Sevilla om het seizoen mee af te sluiten. Sta er wel van te kijken met hoeveel punten de bovenste drie teams zijn geëindigd. Die hebben de Liga toch wel gedomineerd. Ben benieuwd naar de transferplannen!
Knappe overwinning tegen Sevilla en uiteraard een mooie afsluiter voor deze jaargang. Trouwens een fantastisch aantal punten met zowel Barça, Real als Atlético met de kaap van 100. Dat zie je niet veel gebeuren.
Denk dat je tevreden kan zijn met de vierde plek, meer heeft er dit seizoen simpelweg niet ingezeten. Het lijkt mij dat niet alle drie de topteams deze belachelijk goede vorm doortrekken, mocht dat wel zo zijn dan vrees ik dat vierde weer het hoogst haalbare wordt.
Oh dat wist ik niet, wel goed nieuws! Vind het stiekem wel leuk dat Real weer gefaald heeft 
Bedankt voor de reacties!
De puntenaantallen die Barcelona, Real en Atlético hebben gehaald zijn natuurlijk fenomenaal. Hopelijk herhalen ze dit niet elk seizoen, want dan is het leuke er wel snel vanaf.
Het seizoen is afgelopen en dus was het tijd voor de supporters om de mening te geven en hieronder lees je enkele resultaten.
Daarnaast ook nog even een overzicht van de huidige selectie:
Hiermee zit het eerste seizoen er dus op. Ik verwacht dat het eerste stukje voor het tweede seizoen eind volgende week er zal zijn, aangezien ik nog niet echt vooruit heb gewerkt en dat graag even doe. Wat ik alvast kan verklappen is dat het seizoen gestart wordt met een contractverlenging.
Altijd fijn als de supporters ook te spreken zijn over de aanpak en de selectie. Ook hebben ze wel een aantal interessante namen, maar of die haalbaar zijn en ook bij Valencia staan is nog even afwachten. Je uitgeleende spelers zijn allemaal gegroeid tijdens de periode bij een andere club, maar met geen wedstrijden heeft je doelman Rivero toch de grootse groei gemaakt. Succes volgend seizoen!
Leuk om ook eens iets over de supporters te lezen. Ze lijken tevreden over de aanpak en de spelersgroep, met Parejo als publiekslieveling blijkbaar. Je selectie ziet er goed uit. Benieuwd wat je op de transfermarkt gaat doen.
Mooi stukje over de verwachtingen van de supporters, enige wat ik niet echt kon volgen was het derde worden in de CL groep. Gaat dit over wat de supporters voor volgend seizoen graag willen? Wel zonde dat Ferran Torres het vooral met invalbeurten moet doen, zal er wel niet veel beter op worden als David Silva ook nog eens bij je selectie komt.
Knap overzicht van de selectie! De start van het nieuwe (tweede) seizoen is altijd wat zoeken (ben dit ook stilaan aan het naderen, vandaar), dus ben ik benieuwd hoe jij de zaken zal aanpakken! 
Bedankt voor jullie reacties!
@db1512 het stukje over het derde worden in de groep staat inderdaad wat krom verwoord. Wat ik eigenlijk probeerde te schetsen is dat de supporters opties hadden om te stemmen. Bijvoorbeeld: Doelstelling Champions League? Keuze 1: Achtste finale, Keuze 2: Kwartfinale enzovoort. Hierbij zat dus ook de optie: derde worden en de Europa League winnen, waar genoeg supporters voldoening mee zouden hebben.
Het eerste stukje van het tweede seizoen:
Contractverlening

Hoewel hij afgelopen seizoen het voornamelijk met invalbeurten en wedstrijden tegen mindere teams moest doen, is het vertrouwen in Torres erg groot. Wat zijn contractverlenging voor gevolgen heeft voor de concurrentiestrijd met Carlos Soler zal later blijken.
In de volgende update wordt vooruitgeblikt naar de transferperiode, waaruit blijkt dat er vooral in één linie de nodige veranderingen zullen zijn.
Concurrentie is altijd goed. Mooi dat hij z’n contract heeft verlengd.
Goede contractverlenging. Beloftevolle speler voor de toekomst natuurlijk die het bij jou al goed gedaan heeft.