Waar is FIFA 19 al te koop?

Zoals elk jaar zijn er een aantal locaties waarbij FIFA eerder verkocht wordt dan is toegestaan. Waar word FIFA 19 als eerste verkocht?

Ik denk dit jaar, net als vorig jaar, bijna nergens.

Wil je FIFA 19 eerder, koop dan de Champions Edition of Ultimate Edition. Of neem EA Acces (voor PC en XBOX One), dan kan je vanaf donderdag al 10 uur lang gamen.

Weet ik maar waar is die hype gebleven zoals voorgaande jaren?

Voorgaande jaren werd FIFA vaak een dag eerder al verkocht en dat zorgde denk ik ook wel een beetje voor die hype. De laatste FIFA’s (vanaf 16/17?) werden eigenlijk niet meer eerder verkocht, op een paar uitzonderingen na, dan heeft het ook geen zin om het te gaan proberen. Zeker nu er ook edities uitkomen die 3 dagen eerder te koop zijn.

Dit ben ik toch niet helemaal met je eens… Ik zelf ben niet echt een FUT speler, dus koop elk jaar gewoon de standard editie. Vorig jaar had ik de standaard editie gewoon 1 dag eerder in huis, dit omdat de intertoys de schappen aan het eind vd dag tegen sluitingstijd aan het volzetten was. Ook een maat van mij wist hem zelfs 3 dagen eerder ergens op te doen, jou redenering begrijp ik dus wel, maar kraakt toch aan sommige kanten.

Blijkbaar is Fifa 19 over de grens al op een aantal plekken te koop. Op Twitch (game streaming dienst) zijn al een aantal Duitsers en Nederlanders te zien die het spel al sinds gisteren spelen. Durf niet te zeggen waar dit precies in Duitsland is. Zou zeggen laat het speurwerk beginnen en wie weet is die dit weekend nog ergens al verkrijgbaar…

Hey iedereen ik heb een vraagje. Ik koop elk jaar de game in de winkel, maar ik denk eraan deze nu via de store te kopen. Ik vroeg me af, als je de gewone versie via de store koopt, vanaf wanneer je deze dan kunt downloaden? En als je dan op een andere PS4 inlogt met jouw account (bv. bij een vriend), kun je het spel daarop dan ook spelen?

Volgens mijn gewoon vrijdag de normale edite en je kan alleen op jou acount spelen denk ik. Het komt onder jou nickname en inloggegevens te staan

1 like

Ok, maar als ik dan inlog met mijn nickname en gegevens op een andere PS4, kan ik die dan ook spelen daarop?

In de tijd dat ik nog PS4 speelde (tegenwoordig PC) kon het wel, maar heb door de tijd heen toch verschijnde keren gelezen dat Sony hier vanaf wilde. Of het dus verstandig is om de game te kopen en delen zoals jij het bedoeld, weet ik zo niet, als het uberhaupt nog kan…

1 like

Ja dat kan wel El-loco

1 like

Ik wist niet waar ik het moest vragen dus zet het maar hier. Weet iemand of in Nederland ook weer fifa 19 bundels met ps4 te koop zijn? Zag laatst wel dat ea ze had aangekondigd, maar kan (nog) niks vinden hierover.

Ja komen eraan, ook vanaf 25 Sept als het goed is.

op marktplaats word FIFA al aangeboden

Niet te vertrouwen. Oplichters zijn hier veell al actief

Mee eens wat @Spoon0612 zegt. Niet te vergeten dat zulke mensen ook nog krankzinnig bedragen vragen als ze hem wel op Ă©Ă©n of andere illegale manier hebben weten te bemachtigen. Een standard edition zo vroeg ook gebruiken kan je gewoon een perminente verwijdering van de EA servers opleveren (zie 2015 met BF hardline). Gewoon in de winkel kopen/via internet of als je echt niet kunt wachten neem EA acces of koop de champions editie.

Ja denk ik idd ook spoor lijkt me ook sterk

De mensen die het spel eerder hebben zullen er niet mee te koop lopen. Ik had fifa 17 ook 4 dagen eerder via shop , maar sinds het preorderd gedoe kunnen ze niet nog sneller dan 25 september. Maandagmorgen lijkt mij het meest haalbare.

Maandag op dinsdag nacht op zijn vroegst toch? Ik heb hem via de PlayStation store krijg hem om 00:00

Er zijn altyd stores die het maandag al meegeven. Uiteraard niet officieel. Je moet maandag maar eens op verschillende sociale media kijken. Er zullen er toch altyd bij zijn dat ermee willen pronken. Maar vandaag al de game hebben lijkt me niet haalbaar. Tenzij shops vroeger dan anders aangeleverd worden.