Waar is FIFA 19 al te koop?

Hallo Allemaal.
Ik heb een vraagje.
Ik heb Fifa 19 ge preorderd. Maar er staat dat hij beschikbaar is op Maandag 24 september.
Komt hij ook op maandag of komt hij op dinsdag.

Ik denk dat je m dan kan downloaden?

Dan komt ie van maandag op dinsdag om 00:00 ik heb dat ook

Hallo allemaal
Dank jullie wel voor deze tips.
Maar ik heb nog een vraagje.
Er staat ook in de mail de leverings opties van UPS. Dan krijg ik ook de disc toch?

Ik heb her verkeerd gezegd je hebt hem via de preorder dan komt tie op de normale realease dag de 25 als je de champions edite hebt of ultimate ik heb hem web digitale versie via PlayStation store krijg hem om 00:00

Dank je wel.
Nu is het duidelijk.

1 like

Graag gedaan Kevin :+1:

het downloaden is een feit. Nu wachten tot dinsdag.

ik ben ook bezig :sunglasses:

NICE!!! Ga hem ook gelijk aanzetten! Scheelt dinsdag weer :grin:

Ik heb de FIFA 19 Champions Edition de MediaMarkt besteld, op de bevestiging staat: ‘verkrijgbaar vanaf 24/9’. Dus ik ga het maandagmorgen gewoon proberen.

Veel Mediamarkten houden ook een nacht verkoop die start op 24/9 23:59. Vrees dat je dus bot gaat vangen Maandag.

2 likes

Precies @JjochemJ ze geven FIFA niet eerder dan maandag om 23:59

Volgens een maat van mij zijn ze bij Mediamarkt Ede bezig de games in de schappen te zetten, zowel Ultimate/Champions als Standaard edition. Ik ga vanavond om 23:59 zonder pré-order te hebben bij de mediamarkt een poging wagen voor de standaard edition. Zal ook foto’s maken als het echt waar blijkt te zijn.

Ze gaan denk pas echt niet voor 23:59 op zijn vroegst de winkel uit!

Maar ben benieuwd naar je foto’s :joy:

Ik ga zo een poging doen bij MediaMarkt, heb daar de Champions Edition gepreorderd en op de bon staat dus 24/09.

Ik ga dus ook naar de nacht verkoop, alleen heb ik geen pré-order daar. Ik ben dus dubbel benieuwd of ze ook al echt de standaard edition gaan verkopen, en of ze dat ook nog zonder pré-order doen.

Goh toevallig dezelfde foto in Stadskanaal als in Rotterdam…

Oplichters…

hahahaha idd! scherp hoor @Luke

En toch zijn er mensen die erin trappen :stuck_out_tongue_winking_eye: