Waar is FIFA 19 al te koop?

Heeft iemand al nieuws?

Wat voor nieuws? Sport nieuws of binnenlands nieuws? Buitenlands nieuws?

Er is geen nieuws! Alleen dat FIFA vanaf 00:00 is te spelen als je

Editie champions hebt
Of ultimate

Reguliere goedkoopste vanaf vrijdag pas

Hier moet je het mee doen! Groetjes :facepunch:

Iemand nog een mooie aanbieding gezien voor FIFA19, PS4, Standard?

Bij MediaMarkt Apeldoorn hebben ze de Champions Edition nog niet binnen werd mij verteld, omdat deze versie alleen met Pre-Orders beschikbaar is, niet in de losse verkoop, hadden ze hem nog niet op voorraad. Ben benieuwd of ik hem morgen om 10:00 wel kan ophalen.

Tot twee keer toe werd mij gegarandeerd dat ik hem vanavond zou kunnen ophalen, omdat er 24/09 op mijn bon staat, beetje een vaag verhaal allemaal… Als ze hem op voorraad hadden gehad, had ik hem meegekregen, maar hij moet dus nog binnen komen…

Meestal whekamp moet je even checken!

Hoe kan dit? FIFA 19 zou toch niet op PS3 meer verkocht worden?

Wordt nog gewoon verkocht voor PS3.

1 like

Zeker ja haha voor PS3 en PS4 allebei

Hallo allemaal
Ik heb Fifa 19 ge pre orderd bij Microsoft.
Maar ik zou een verzendingsmail krijgen van UPS maar nog steeds niks gekregen.

Welke editie heb je? De standaard editie is namelijk pas vanaf zaterdag, de champions en ultimate hoor je vanaf vandaag te kunnen spelen

Ik heb de ultimate editie ge preorderd bij Microsoft.

Oh apart, ik heb zelf een ps4, en ik kon vanaf 12 uur vannacht meteen aan de slag. Geen idee hoe het werkt bij microsoft

Ik heb hem bij MediaMarkt besteld, maar is nog niet binnen in de winkel…
Volgend jaar maar weer naar Gamemania…

Net bij game mania langst geweest, enkel champions édition verkrijgbaar

Gister een berichtje hier geplaatst dat ik informatie had gekregen over eventuele (standaard) editie verkoop bij mediamarkt Ede. Ik ben hier gister avond geweest bij de nacht verkoop, en de plek waar ze komen te staan is er inderdaad al helemaal inclusief ultimate en champions editions. Helaas dus nog geen standaard editie. Ik ga het tegen de avond nog eens proberen, in de hoop dat ze ze misschien willen verkopen of uberhaupt binnen hebben.

Vrijdag pas normale versie eerder niet :point_up:

Niet mee eens. Vorig jaar had ik hem bij de zelfde mediamarkt ook 1 dag eerder, dus zeker t proberen waard.

Hallo allemaal
Ik heb Fifa 19 ultimate editie op 1 augustus ge pre orderd bij Microsoft.
Maar ik zou een verzendingsmail krijgen van UPS maar nog steeds niks.
En ik heb betaald

Wat nu?mail1

Heb je gewoon geluk gehad pik :+1::sunglasses:

Hallo allemaal.
Ik keek op mijn xbox one en zag dat Fifa 19 gedownload is. Nou heb ik een tijdje geleden Fifa 19 uitermate editie ge preorderd. Maar ik heb de disc niet. Waarom kan ik fifa 19 toch spelen.