Waar is FIFA 19 al te koop?

Dan staat hij lokaal, dan krijg je de disc ook niet.

Vandaag dag aanbieding bij Wehkamp, best een leuke prijs!

Maar ook wel raar dat wachten beloond wordt. Dat is trouwens ook al jaren, ik wacht altijd tot het laatste moment en je ziet elk jaar weer dat hij een paar dagen van te voren ineens goedkoper wordt.

Het liefst zou ik hem officieel via de store willen bestellen (digitaal), maar dan is hij €69,99. Daar pas ik echt voor.

image

Misschien een achterhaalde vraag, maar wanneer kan ik precies FIFA 19 downloaden in Origin (speel op PC)? De release date is volgens mij vrijdag 28 september voor de standaard versie. Aangezien ik donderdagavond nog tot laat moet werken (de (aandelen)markten in de Verenigde Staten zijn nog tot 22:00 uur onze tijd open, dus rond middernacht ben ik waarschijnlijk nog wel wakker)… Kan ik dan op 28 september om 00:00 uur al de game downloaden en spelen?

Downloaden kan al eerder, je kan vanaf 0:00 spelen.

Nice! Kan ik ‘m vanavond dan al downloaden? Dan doe ik dat meteen even.

Ik heb hem zelf vanochtend gedownload op PS4, ik denk dat jij hem ook vanaf vandaag al hebt kunnen downloaden.

Nog een half uurtje te gaan, hij is bijna klaar!

1 like

Vorige editie ook bij de wehkamp besteld. Niet op de prijs gelet. Als je nu gaat kijken zijn ze allemaal uiverkocht, missie geslaagd dus. Ik denk dat de winkels er zelf ook wel € 5,- van hebben.

Iemand al iets vernomen van de Mediamarkt in Eindhoven?

Game Mania België verkoopt

Ik heb de game ook al in m’n bezit. Rond 17u opgebeld dat ik het mocht gaan halen in Supra Bazar te Gullegem! :ok_hand:t3:

Veel plezier boys! Geweldige game wel wennen hoor in alles! Ik speel al vanaf dinsdag 00:00 succes :soccer:

Als je nu de Fifa 19 Champions Editie koopt krijg je dan nog steeds 20 weken lang FUT Jumbo Premium kaarten? Of was dat alleen met de pre-order?