Is een goeie speler, Die over al voor in kan spelen. Ik vind dit wel een stunt van Feyenoord klasse gedaan,
In BelgiĆ« zijn de meningen verdeeld als het gaat over de commentator Filip Joos.Hij geeft graag zān eigen mening mee tijdens het becommentariĆ«ren. 
Hij was er heilig van overtuigd dat het een strafschop was, omdat Reece ān beweging deed. Ik zag ze idd ook niet in de herhaling, @Spoon0612 ⦠
Ik ben fan van Joos. Qua taalgebruik en voetbalkennis staat hij in Belgiƫ op eenzame hoogte. Ook in Extra Time vind ik hem altijd interessante analyses maken, en zijn columns voor De Standaard zijn top.
Ben er ook wel fan van, heeft soms de neiging om een voorkeur te hebben voor bepaalde ploegen, maar dat is dan de voetbalfan die in hem bovenkomt.
Is zeker geen makkelijke job om altijd neutraal te blijven.
Wat zeg je bijvoorbeeld over Aster ⦠die komt ook wel goed over als frisse nieuwe wind in de commentaarwereld.
Het grappige is dat supporters van elke ploeg denken dat Joos een voorkeur heeft voor de aartsrivaal. Enkel voor Roma heeft hij duidelijk iets meer, maar dat weerhoudt hem er niet van kritiek te geven.
Aster heb ik nog niet bewust bezig gehoord, maar ik vind hem wel een aangename en stijlvolle verschijning. Hij blijft qua kledij net aan de juiste kant van de lijn, terwijl Van Gucht er vaak over struikelt en languit aan de verkeerde kant komt te liggen. In interviews komt Nzeyimana ook intelligent over. Blijkbaar neemt hij vanaf 2022 de fakkel van Raes over bij Extra Time.
Ik dacht eigenlijk dat ie deze week al zou beginnen? Of heb ik het verkeerd op, was Raes nu al niet op pensioen gestuurd?
Die.is vandaag geblesseerd geraakt. Is maar de vraag of hij naar Feyenoord komt.
Ihattaren naar Juventus; wordt meteen doorverhuurd aan Sampdoria.
Vond het geen slimme zet van Ihattaren. Bouy ging ook naar Juve en werd vervolgens tig keer verhuurd. Nu is Mo wel van een ander kaliber uiteraard. Vind het ook erg slecht van Psv dat ze hem niet eerst eens verhuren. Er zal echt wel wat met hem aan de hand zijn waardoor ze zo makkelijk van hem af willen.
Ihattaren had nog maar een contract tot de zomer van 2022 toch? Dan was verhuren natuurlijk niet echt een optie, mag voor PSV hopen dat er wat prestatie en/of doorverkoop clausules zijn opgenomen in de verkoopovereenkomst. Leek er twee jaar terug toch echt op dat PSV een flink bedrag voor hem zou vangen.
Camavinga naar Real Madrid voor slechts 31M
Wat heeft verhuren voor zin als zijn contract volgend seizoen afloopt en meneer al heel lang niet wilde bijtekenen. Die jongen heeft echt alles aan zichzelf te wijten gehad bij PSV. Volgend jaar serie B en over 3 jaar PEC.
Wist niet dat zijn contract nog zo kort was. Het blijft zonde. Hoop dat hij opbloeit maar het voorspeld weinig goeds.
En dan Barcelona, Emerson meteen weer van de hand gedaan en dan uit eindelijk uit komen bij Luuk de Jong. Wat een ongekende armoe zeg.
Ik zag deze comment op voetbalzone langskomen over de transfer van Vinicius naar PSV en ik vond hem zo mooi dat ik hem wel met jullie moest delen.
ā Zie zojuist wat beelden van die Vinicius die bij psv wordt rond geleid. Krijg daar altijd een beetje plaatsvervangende schaamte van. Kom je daar als braziliaan die in lisabon en londen gewoond heeft in eindhoven aanā¦eindhoven, of all placesā¦wordt je ontvangen door godbetert john de jong en toontje en moet je net doen alsof je onder de indruk bent van dat philipsstadion terwijl je verdorie het estadio da luz en het spursstadion gewend bent. Dan nog even kennis maken met de gebroeders van de kerkhof ( heeuj jung, gaade gij goe uwe bes doen?), even met berry van aerle een handje schudden om vervolgens naar 12 opgetrommelde en heel hard Heeeeeuuujjj Peesveee!!! roepende harde kerners te zwaaien. Dan naar je huur appartement in het altijd bruisende veldhoven worden gebracht om daar uit het raam naar 3 grazende koeien te gaan staan starenā¦
Je schaamt je toch kapot als Nederlander?
Ik krijg altijd de neiging om om heel hard ādit IS NIET HET Echte Nederland! Nederland IS Zoveel Leuker!! ER ZIJN OOK Echte Clubs Hier!!ā tegen zoān jongen te roepen⦠ā
Haha tja het is echt wachten op de eerste speler die na zoān ervaring de transfer alsnog afzegt.
Timo Baumgartl had destijds ook al zoān leuke ervaring bij zijn transfer.
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel charmant overkomen. Zal natuurlijk van speler tot speler afhangen, maar voor sommigen kan de rust van landelijk Nederland toch aangenaam zijn? En Eindhoven vind ik als Belg best een leuke stad, ben er vlak voor Corona nog geweest voor een optreden.
Vergeet ook de Braziliaanse geschiedenis van PSV niet, het feit dat de oude Ronaldo daar doorgebroken is zal voor Vinicius wel meespelen.
En eerder ook nog Romario, snap ook niet goed waarom er plotseling zo denigrerend wordt gedaan richting Eindhoven en het Philips Stadion? Maar misschien heb ik iets als belg in de actualiteit gemist.
Analyses van Van der Vaart zijn wel echt compleet uit deze tijd zeg. Die denkt echt nog dat je met een luie spelmaker op 10 kan spelen die er puur voor de creativiteit staat.
Verder opvallend dat het veel over de duidelijkheid gaat die Van Gaal zou scheppen. Depay heeft weer de vrijheid om bepaalde dingetjes te doen naast zijn āduidelijkeā taken. Het lijkt er eigenlijk vooral heel erg op dat deze groep na de wat strengere Koeman wel heel erg in zichzelf is gaan geloven en dat er daarna naar Frank de Boer totaal niet werd geluisterd. Na een compleet mislukt EK zet Louis iedereen weer even op zn plek en aan het eind van de rit slaag je er weer niet in om een verdedigende tegenstander uit elkaar te spelen. Wordt een hele zware expeditie om eerste te worden in deze poule.
Misschien zijn we gewoon niet zo goed als we denken. Op het middenveld heb je een voetballer, de Jong. Die speelt op 6, veel te ver van waar het allemaal gevaarlijk hoort te zijn. De andere zijn harde werkers maar geen creatievelingen. Voorin heb je met Malen een spits die vaak vanaf de flank moet komen en naar binnen trekt, idem mer Berghuis. Het is allemaal vrij beperkt.