Dat vertelden ze bij ESPN, Refaelov heeft dan de vrije ruimte om naar binnen te komen en Sergi Gomez te gebruiken als extra vleugelspeler, verder geen idee waarom Bogdan (oekrainer) niet speelt op die plek
Kompany aapt gewoon Pep na door een aanvallende middenvelder op linksback te zetten. Als je zo dominant bent als City kan zoiets wel werken, maar dat is Anderlecht allerminst.
Guardiola heeft nu overigens ook een nieuwe linksback nodig na wat Mendy allemaal heeft uitgespookt.
Verder mooi dat we weer eens vijf teams in Europa hebben tot de winterstop.
Guardiola kennende gaat die straks in de halve finale van de CL Ronaldo ofzo op linksback zetten…
Las trouwens vandaag dat hij binnen enkele tijd misschien bondscoach wil worden van een land, ben wel benieuwd hoe die het dan gaat doen.
Volgens mij vergeet hij dat hij dan geen geld kan uitgeven 
Gaat Cristiano Ronaldo dan toch (terug) naar Manchester United? Zou vanzelfsprekend een goede aanwinst zijn. Een aanval met Rashford - Ronaldo - Sancho zie ik wel zitten.
Het begint er nu wel erg op te lijken. Diverse media ‘speculeren’ dat Juventus en United rond zijn en dat ook Ronaldo zijn akkoord heeft gegeven voor een tweejarig contract.
Tot zijn 39e bij United, dan nog een jaartje of 2 Sporting en stoppen op zijn 40e zou toch mooi zijn.
Confirmed! Cristiano Ronaldo terug naar Manchester United!
Benieuwd hoe ze hem gaan gebruiken. En of Cavani nu wel zijn nummer moet afgeven.
Als ik Cavani was zou ik hem juist willen afgeven, anders krijg je al die fans achter je aan.
Dat Arsenal is ook echt het Engelse Feyenoord geworden hè.
Nounou niet overdrijven, Feyenoord speelt nog in Europa… 
Volgens het contract van Feyenoord met Dick Advocaat niet 
Wat dacht je van die fans dan je zou maar fan zijn van Arsenal op het moment.
Het ergste is nog dat de Arsenal fans het meest van alle Engelse fans moeten betalen aan wedstrijdkaartjes en seizoenskaarten.
Lekkere wedstrijd op Anfield aan de gang … 
Tweede helft een stuk minder, weet niet wat de regel precies is op dat vlak. Maar een rode kaart leek me wat overdreven…
Idd, wel sterk hoe Chelsea stand hield. Rode kaart voor het opzettelijk verhinderen van een doelpunt volgens Joos. Vond het ook iets té streng …
Opzettelijk? De bal komt via zijn been per ongeluk op de arm die daar al hangt. Was gewoon echt helemaal niks, strafschop was al een zware straf. Rode kaart al helemaal, jammer voor de wedstrijd. En dan zeggen dat zijn de regels, wat een dooddoener.