Sporting CP op dreef tegen Besiktas: 3-0 al
Wat een aanfluiting is de VAR zeg. Het is geen rood voor Hummels en nog minder een penalty voor Dortmund.
Leuk doelpunt van Tadic … #IkVoelZijnPijn
Duidelijk wie er verstand van zaken heeft.
Waar kan ik innen?
Uiterst slordig Ajax en dan nog 3-1 winnen. Je kunt kritiek hebben, maar op karakter met zulke cijfers winnen is óók een kwaliteit. Ongelooflijk, wat een luxe: vier wedstrijden, vier zeges. Door als (waarschijnlijk) groepswinnaar. Niemand die dat verwachtte in de zomer, toch?
In de CL geldt toch het onderling resultaat, als je in punten gelijk eindigt? Dus dan zou alleen Sporting op gelijke hoogte kunnen komen als ze met meer dan een grotere uitslag dan 1-5 zouden winnen in de Arena en Ajax ook van Besiktas zou verliezen en Sporting ook van Dortmund zou winnen? Anders zou Ajax inderdaad niet meer als 2e kunnen eindigen.
Ja, dus dat kan alleen wiskundig nog fout gaan.
ADO Den Haag is overgenomen door een Amerikaans investeringsfonds 
Newcastle zou aan de haal gaan met Eddie Howe. Zou een verrassend verstandige keuze zijn.
Of een cynische, waarbij ze Howe aanstellen om hen in de Premier League te houden en hem dan opzijschuiven voor een grotere naam.
Mede omdat eerste keus Emery bedankte voor de klus.
Er is toch ook gewoon geen enkele toptrainer die toe heeft gehapt? Ja dan kom je wel bij een type Howe uit, voor beide trouwens een prima te begrijpen keuze. Howe leek de kroonprins van het Britse trainersgilde maar wist de stap naar een echte topclub niet te maken en Newcastle kan geen toptrainer vinden. Denk dat er eerst moet blijken dat Newcastle er inderdaad in slaagt grote namen aan te trekken voordat er ook een topmanager gaat komen, een sluimerende degradatie helpt daar natuurlijk niet bij.
Zouden eigenlijk voor Ernesto Valverde moeten gaan. Heeft onlangs aangegeven weer te willen managen.
Nog helemaal niet over gehad, maar wat vinden jullie van de terugkeer van Xavi bij Barça?
Hopen dat hij het kan omkeren bij FC Barcelona al hij wel zijn kansen moeten krijgen. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen ik ga het zeker in de gaten houden;)
Ik ben echt benieuwd hoe het zal lopen? Het zou straf zijn als het meteen zou draaien zoals het hoort, al vrees ik dat ook Xavi toch op ‘n moment ga denken/realiseren dat hij nog heel wat werk voor de boeg heeft …
Zijn eerste 5 wedstrijden zijn niet van de minste:
- Espanyol (H)
- Benfica (H)
- Villarreal (A)
- Real Betis (H)
- Bayern (A)
Hopelijk krijgt hij van zowel bestuur als fans de nodige tijd om te bouwen …
Vrees voor Barca dat ook met Xavi het niet heel veel beter gaat worden. De selectie is gewoon minder dan die van Real en Atletico terwijl daar ook meer mogelijk is om te investeren. De potentie is er bij Barcelona wel degelijk, maar het gaat even duren voordat dit er volledig uit gaat komen. Als je buiten La Liga gaat kijken dan is het gat met clubs als City, Bayern en Liverpool nog vele malen groter, ook daar zie ik ze niet zo snel terugkeren.
Klopt dat de selectie minder is dan. Die 2 ploegen uit Madrid. Maar die selectie wat Barcelona heeft kunnen ze gewoon bij de eerste 5 mee komen. De verwachting dit seizoen zijn te hoog. Maar voor de rest hebben ze gewoon één goeie selectie., Om mee in de top 5 te komen.
Ben het met je eens dat Barca een selectie heeft die goed genoeg zou moeten zijn om top 5 mee te eindigen, de vraag is wel: is dat voldoende? Als je nu ook tegen Celta kijkt, op de bank heb je bijna alleen maar jeugdspelers en daarmee moet je nu de overwinning over de streep zien te trekken. Dan hebben clubs als Sevilla, Villarreal en Real Sociedad in de breedte een sterkere selectie (al heeft dat momenteel ook met de blessures bij Barca te maken natuurlijk)
Die spelen gewoon nog even 3-3 ongelooflijk… Met een 0-3 voorsprong.