Ja, anderzijds mis je een compleet elftal met geblesseerden. In principe zou je bijvoorbeeld voorin de keuze hebben uit Ansu Fati, Memphis Depay, Ousmane Dembélé, Philippe Coutinho, Sergio Aguëro, Martin Braithwaite en Luuk de Jong. Da’s best oké. Als iedereen fit is denk ik dat je best een aardig elftal hebt staan, zeker nu jongens als Gavi en Nico González aan het doorbreken zijn. Wat waren die twee gister goed, zoveel voetbalgogme. Met name Nico was heel sterk. Eerste helft was prima, tweede helft onnodig moeilijk gemaakt.
Persoonlijk ben ik wel blij met de aanstelling van Xavi. Koeman had van mij nog niet weggehoeven, maar anderzijds leek de fut er ook wel uit te zijn. De aanstelling doet natuurlijk heel erg denken aan die van Guardiola en als “voetbalromanticus” houd ik mij maar vast bij die gedachte, haha. Denk dat niemand anders meer tijd zal krijgen dan Xavi en Koeman heeft de fundatie gelegd voor een nieuw project. Deels door het ‘moeten’ (Suarez, Messi, Griezmann) en deels door zijn inbreng in de jeugd. Een paar gerichte versterkingen en een duidelijk voetbalidee, dan zie ik de toekomst best positief in. Niet meteen CL-winst perikelen, maar steady meedoen in de Spaanse top en een stukje CL-knockout.
Knappe overwinning, maar vooral knappe goals van Liverpool. Vraag me wel af wat Moyes van plan is als Antonio uitvalt of moe is, want er is geen alternatief.
Misschien Yarmolenko. Sowieso mooi om te zien dat er een echt team staat want echte uitblinkers hebben ze niet. United heeft wel toppers maar het is geen team.
Heeft vorig jaar nog in Guangzhou gewerkt als ik het me goed herinner. Lampard naar Norwich lijkt ook te gaan gebeuren. Zal leuk zijn om hem en Gerrard weer in de PL te zien.
@Begiristain, uiteraard! Hij speelde weer eens ijzersterk. Barcelona heeft überhaupt een absurde generatie door laten breken met spelers als Pablo Gavi, Ilaix Moriba, Nico González, Pedri en Ansu Fati. Al denk ik ook dat deze generatie niet per sé getalenteerder is dan voorgaande generaties die door Bartomeu en consorten niet zijn doorgebroken. Timing is everything…