Algemeen Voetbal Topic

Chelsea wordt flink geraakt door de Britse overheid: verkoop club on hold, geen wedstrijdkaarten meer in de verkoop, geen transfers meer, geen contractverlengingen meer.

Het is ‘pas’ maart, dus qua transfers zitten ze nog even goed. Maar hier moet wel snel een oplossing voor komen.

1 like

Wie is de beste keeper aller tijden?

• Yashin
  • Casillas
  • Buffon
  • Neuer
  • Peter Schmeichel
  • iemand anders

0 stemmers

Zijn hier fans van Cambuur? Bij het zappen zie ik net een seconde de (hulp-) trainer, Pascal Bosschaart. Kan iemand mij iets over hem vertellen? Ben even onder de indruk van die baard!

Hij is assistent trainer, Henk de Jonge is behoorlijk ziek en zal dit seizoen niet meer als hoofdcoach voor de groep staan. Bosschaart doet het prima momenteel in die rol

1 like

Oud-profvoetballer, verdediger, voornamelijk gespeeld bij FC Utrecht, ADO Den Haag en Feyenoord. Langzaam beetje doorgegroeid als trainer vanuit amateurvoetbal volgens mij.

Haaland gaat naar City blijkbaar.

Bron? Zou ik trouwens niet de meest verstandige keuze vinden van hem, hij is toch een spits die ruimte nodig heeft. City speelt met 10 man rond de 16 van de tegenstander.

Is volgens mij één van de vele geruchten. Maar qua redenatie kan ik je zeker volgen; zelfde dacht ik bij Barça. Op dit moment werkt het prima met jongens voorin die ruimte nodig hebben, maar normaliter speelt de ploeg toch dichter op de zestien.

De Bruyne speelt volgend seizoen met Haaland, Man City heeft een akkoord bereikt’

Manchester City heeft deal rond om Erling Haaland te halen bij Borussia Dortmund, dat lezen we in de Daily Mail. De Engelse krant weet dat Manchester City op het eind van het seizoen Haaland zal over nemen. De Noor wordt gezien als een van de beste spitsen in het wereldvoetbal.

De Dortmund-ster heeft dit seizoen al 16 doelpunten gemaakt in 14 Bundesliga-optredens en wordt voortdurend in verband gebracht met een overstap naar enkele Europese giganten. Manchester United, Barcelona en Real Madrid zijn al eerder in verband gebracht met Haaland en willen waarschijnlijk allemaal de 63 miljoen pond ‘release clause’ activeren . Die clausule zal deze zomer in zijn contract staan.

Bron is: voetbalprimeur.be

Wat vonden we van de Barça-voorstelling tegen Real gisteravond?

Heb ouderwets genoten!

1 like

Aubameyang is wel echt een schot in de roos gebleken. Denk dat Depay wel klaar is. Dembele was ook lekker op dreef. Xavi laat Barca wel totaal anders spelen dan Koeman. Natuurlijk heeft hij er een del aanvallende opties bij gekregen, maar we zit veel meer voetbal in en dan bedoel ik ook het druk zetten.

1 like

Xavi is met overbodige aanvallers van Arsenal en Man City, een chronisch geblesseerde vergeetkop die niet weet of hij links- of rechtsvoetig is, een bankzitter van Man City centraal achterin en een centrale verdediger op de rechtsback met 0-4 gaan winnen op Real Madrid!

Straf en dat op 134 dagen? Nogmaals ‘n bewijs dat ‘n coach wel degelijk ‘n ommekeer kan bereiken met ‘n ploeg dat amper kwaliteit had …

1 like

Barca was absoluut goed en je ziet zeker progressie. Maar Real was ook wel echt dramatisch hoor. Gemis was Benzema was groot, de hele structuur ontbrak.

Desalniettemin knappe prestatie van Barca, vooral Pedri is echt een genot om naar te kijken. Heb ook nooit begrepen waarom City Torres heeft laten gaan, zeer goede speler in mijn ogen.

1 like

Wat vinden jullie van de WK-groepen?

Voor onze Duivels, leuke tegenstanders. Zou geen probleem mogen zijn, maar je weet nooit!

Overigens vind ik Spanje - Duitsland & Portugal - Uruguay de mooiste affiches!

Oh, ook Ghana - Uruguay. Suárez nijpt ze nu toch ‘n beetje …

1 like

Nederland hoeft niet te klagen al moet men Senegal niet onderschatten. Qatar heeft het verrassend goed gedaan op de Asia Cup maar hun en Ecuador zijn wel de minste.

1 like

Wat is er met Ghana Uruguay?

2010 WK kwartfinale, de hand van god

1 like

Kon het niet beter verwoorden! :smirk:

Suarez die met zijn hand de bal van de lijn kreeg, hij kreeg toen rood en Ghana een penalty, maar de penalty werd gemist. Suarez zat keihard te juichen.
Daarna werd het een strafschopserie die Uruguay won en dus door ging.

2 likes