Herinner me het terug maar zat wel ver haha
@Matthi9s je kan mij niet wijs maken dat je van dit Atletico geniet. Wat een anti voetbal is de gehele ploeg en dan die clown langs de lijn. Echt schande! Tweede helft creëren ze nog wel aardig wat maar ben blij dat ze geëlimineerd zijn.
Ajoh lekker toch, af en toe zoân goed potje matten. Vind types als Savic, Felipe, Pepe, Diego Costa altijd wel verfrissend in een voetbalwereld vol met Neymars en Sterlings.
Ik ben ook blij dat zulke ploegen er dan uiteindelijk toch uit gaan, maar het houdt de sport wel interessant.
Lekker matten? Het was niet meer dan stoer doen. Niks met voetbal te maken verder heel dat Atleti niet. Llorente als rechtsback, Felix en Griezmann die meer op hun eigen helft spelen dan op die van de tegenstander. Simeone zuigt er alle plezier uit
Zou Simeone nu spijt hebben dat hij niet geprobeerd heeft te voetballen? Volgens mij is heel zijn voetbalfilosofie op angst gebaseerd. Hij zou maar eens een tegendoelpunt moeten slikken. En dan is er dus angst dat zijn toch sterke en vooral belachelijk dure voorhoede geen kans zou kunnen creëren.
Eigenlijk zou het een leuke uitdaging zijn om met een andere trainer met Atletico te starten op FIFA.
In Fifa kun je niet zo spelen als Madrid doet. Dat scheeld weer.
@Spoon0612, je zal niet de enige zijn die blij zijn dat we zijn uitgeschakeld. Ik had het graag gezien, het onmogelijke realiseren en ons bij de laatste 4 scharen. ![]()
Maar we hebben het vooral nu aan ons zelf te danken: de te behouden ingesteldheid nekt ons, al kon het zeker nog op basis van een sterke 2de helft!
En de manier waarop? Ja, elk zijn tactiek, zijn DNA, zijn overtuiging. Ik kan me zeker vinden Ă©n jawel, genieten van die âIedereen tegen onsâ-mentaliteit Het heeft ook al heel wat opgeleverd, toch?! Maar dat de grote meerderheid het anti-voetbal vindt, dan is dat maar zo!
Al praat ik het geruzie achteraf niet goed, daar gaan ze over de schreef. Dan moeten ze kunnen accepteren dat de wedstrijd over is, gegokt & in dit geval verloren is. Al ergerde ik me ook blauw aan het gejank & tijd rekken van de uit de hoog doende Man City-spelers met Grealish & Foden voorop ⊠![]()
Soit, een jaar weer niet, al had ik héél graag een tweeluik Madrileense derbis gezien in de halve finales.
En hey, een tip: bekijk Atleti eens in LaLiga, toch ân andere manier van voetballen dat ze in eigen land toepassen. Dus zo anti-voetbal zijn ze niet ⊠![]()
En @Raindog: ondanks dat ik Cholo koos als manager, leggen mân spelers soms wel âmooierâ voetbal op de mat! ![]()
Kan me hier goed in vinden, het is toch heerlijk dat iedereen zich er zo over kan opwinden. Terwijl het Atleticoâs goed recht is om zo te spelen. Er zijn genoeg ploegen die het minder ver hebben geschopt tegen City.
Villarreal bewijst ook dat je gewoon bij de laatste vier kan eindigen en Ajax een aantal jaar geleden ook. Met veel mooier voetbal, iedereen herinnert zich het voetbal gala tegen Real Madrid en de uitschakeling tegen Juve. Maar goed ieder zijn ding. Ik denk dat er met meer voetbal nog meer te bereiken valt. Liverpool speelt ook niet zo defensief tegen City.
En juist daarom dat het ons niet gelukt was om te kwalificeren, wat zou dat gegeven hebben?! ![]()
![]()
![]()
Ik schat Man City op dit moment in als het beste team van de wereld, zo niet één van. Dus de enige optie was om het tweeluik zo aan te pakken of het is zelfmoord na 90 minuten. Trots op deze prestatie, des te trotser dat we er ons niet voor schamen! ![]()
![]()
@Spoon0612, als ik me niet vergis gaat Villarreal ook twee keer door door amper aanvallend te spelen? Tegen Bayern trapten ze over twee wedstrijd hoeveel op doel? 3 kansen gaan binnen, maar daar stopte het ook. Al gun ik het hen, wat mij betreft mogen ze zo de finale halen!
Maar je behoort bij de grote meerderheid die liever mooi, attractief voetbal ziet, wat prima is. Ieder zân voorkeur, zeker? ![]()
Feyenoord bereikt de halve finale van de Conference League. Knappe prestatie als je ziet hoe vroeg ze in het toernooi instroomde en hoe moeizaam het toen ging!
Marseille natuurlijk wel de favoriet.
Is zeker knap van Feyenoord. Word ook een leuke pot tegen Marseille. Word zwaar maar niks is onmogelijk.
Dyce is ontslagen door Burnley ![]()
Het einde van een prachtig tijdperk.
Officieel, Ten Hag de nieuwe manager van Manchester United!
(Erik ten Hag appointed as Man Utd manager | Club statement | Manchester United)
Nou ik wens hem veel sterkte toe,. Die club is het al jaren kwijt,. Het word heel lastig voor Ten Hag,.
Ik ben bang dat hij al snel eruit word gekickt, de verwachtingen zijn hoger dan ajax, dus ben benieuwd of hij die kan waarmaken
Contract tot 2025, hopelijk krijgt hij ook de tijd. Veel middelmaat met Maguire, Pogba, Wan Bissaka voor op. Benieuwd wat er met van de Beek gaat gebeuren. Eerste of tweede word je daar toch niet snel met City en Liverpool
Wat een voetbal avond was dit zeg! @Matthi9s 7 doelpunten en wat een genot om naar te kijken. Zo kan het dus ook